Wysokie obroty po strzale

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez Gość » 22 mar 2006, 22:54

byłem szczęśliwym posiadaczem w sumie bezawaryjej mazdy 323, aż do pierwszego i zupełnie niespodziewanego "strzału". Do wymiany poszedł przepływomierz, przewody wn, świece, palec, kopułka. Niestety po wymianie wszystkich części mazda co prawda odpala na benzynie i gazie, ale utrzymują się ciągle obroty około 3tys.i nie wiadomo, jaka jest tego przyczyna... Czy ktoś miał może taki przypadek? Co jeszcze mogło się sypnąć po strzale???? <ściana> :(
Gość
 

Postprzez Koleś » 24 mar 2006, 11:19

Stawiam na silniczek krokowy
Takie małe urządzonko pod kolektorem dolotowym
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2003, 01:14
Posty: 314
Skąd: Piaseczno
Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi

Postprzez Teser » 8 kwi 2006, 00:33

Ja chyba właśnie mam ten sam problem. Jeździłem bezawaryjnie aż wczoraj nagły potężny strzał. Autko po zapaleniu od razu gaśnie i nie ważne czy na gazie czy na benzynie. Wysadziło mi cały rezonator powietrza. Wymieniłem ale nadal gaśnie i nic nie da się zrobić. Proszę napiszcie mi co teraz. Czy to znaczy że mam zacząć wymieniać po kolei częsci? Kolej na przepływomierz? Będę zobowiązany za odpowiedź
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 mar 2006, 19:21
Posty: 11
Skąd: Knurów
Auto: Mazda 323f 1,8 GT 16V DOHC '91

Postprzez Bartek1986 » 8 kwi 2006, 00:46

1. Przepływomierz ( bardzo prawdopodobne )
2. Łapie lewe powietrze ( jakaś nawet malutka dziurka w dolocie )
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez Teser » 8 kwi 2006, 00:48

niestety mam samochod od 4 miesiecy i jestem kompletnie zielony. W jakim dolocie?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 mar 2006, 19:21
Posty: 11
Skąd: Knurów
Auto: Mazda 323f 1,8 GT 16V DOHC '91

Postprzez Teser » 8 kwi 2006, 11:10

Już opanowałem sprawę, dzięki za pomoc!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 mar 2006, 19:21
Posty: 11
Skąd: Knurów
Auto: Mazda 323f 1,8 GT 16V DOHC '91

Postprzez Gość » 25 kwi 2006, 21:47

Bartek1986 napisał(a):1. Przepływomierz ( bardzo prawdopodobne )
2. Łapie lewe powietrze ( jakaś nawet malutka dziurka w dolocie )



trafiłeś w 10. u mnie po strzale zrobiła się minimalna dziurka w uszczelce wokół przepustnicy i mazda łapała lewe powietrze.Stąd te wysokie obroty. pozdrawiam!
Gość
 

Postprzez Bartek1986 » 25 kwi 2006, 22:47

Ciesze sie że mogłem pomóc :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy LPG