witam
mam taki problem
posiadam mazde 626 ge 1994 1.8 auto jezdzi wyłącznie na gazie (pale także na gazie) problem dotyczy przełączania sie gazu w trakcie jazdy na pozycje zero w centralce sterowania zdarza sie to kilka razy na odcinku dom praca praca dom ale niekiedy jest tak że nie przełączy sie z gazu ani raz w trasie i tak by chcial zeby zostalo. Z tego co zauwazylem tak sie dzieje jak silnik sie rozgrzeje i pierwsze takie wyrzucania z gazu zaczynają sie po 10-15 km. posiadam instalacje II generacji śruba i krokowiec wloska instalacja lovato.
czy macie pomysly dlaczego tak sie dzieje
moze cos nie tak jest z elektronika? bo jak wyskakuje z gazu to slychac wyrazny odglos przełączania na reduktorze albo na butli moze to elektrozawór?
Mazda 626 GE przełącza z gazu w trakcie jazdy
Strona 1 z 1
po 10 km temperatura silnika powinna miec 90 stopnia jezeli przelaczy ci sie na gaz to po prosty dotknij reka parownik jezeli bendzie mial temperature okolo 35 stopni czyli ciala czowieka masz problem a jezeli sie oparzysz to parownik jest oki 
Kolego, tu jest problem innego typu, domek odpala NA gazie i w czasie jazdy przełącza się na pozycję zero czyli wywala z gazu na nic... post jest trochę chaotycznie napisany
a co robisz aby wrócić z powrotem na gaz ? i jak wygląda centralka z jednym guzikiem czy z przełącznikiem dwu lub trzy poziomowym
a co robisz aby wrócić z powrotem na gaz ? i jak wygląda centralka z jednym guzikiem czy z przełącznikiem dwu lub trzy poziomowym
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
oki rozumiem ale to calkiem dziwne jest w takim razie cos musi sie dziac z przelacnikiem jak mialem sierke to zdazylo sie ze odpalal na gazie a jak przegazowalem to dopiero przelaczyl sie na benzyne ale okazolo sie ze zimny lut zrobil sie w sterowniku i tyle
też tak myślę, coś z przełącznikiem
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
centralke mam z 3 przełącznikami gaz benzyna i pozycja zero jak wyskakuje z gazu to jest na pozycji zero
parownik dziala prawidlowo jest goracy
ale dzisiaj zaobserwowalem nastepujace rzeczy
chlodnica nie do konca jest ciepla gora ciepla a dol zimny
i czuc spaliny przez nawiew nie od razu ale po jakichs 10 15 km
obroty przy hamowaniu spadaja
co to moze byc
parownik dziala prawidlowo jest goracy
ale dzisiaj zaobserwowalem nastepujace rzeczy
chlodnica nie do konca jest ciepla gora ciepla a dol zimny
i czuc spaliny przez nawiew nie od razu ale po jakichs 10 15 km
obroty przy hamowaniu spadaja
co to moze byc
- Od: 21 maja 2009, 14:19
- Posty: 41
- Skąd: rzeszów
- Auto: mazda 626 1.8 B/G 1993
mazda 626 1.8 B/G 1994
Sam przełącznik przechodzi na pozycje zero? Fizycznie? Czy dalej jest na pozycji gaz a faktycznie realizuje zadania dla zero? Rozumiesz o co mi chodzi ? :p
A płyn masz? Odpowietrzony układ?
Jak spaliny czuc przez nawiew to tylko przez nieszczelny uklad wydechowy, nie da się inaczej
A płyn masz? Odpowietrzony układ?
Jak spaliny czuc przez nawiew to tylko przez nieszczelny uklad wydechowy, nie da się inaczej
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
przełącznik jest na pozycji gaz ale realizuje zadania dla zero nie wylacza sie calkiem z pozycji zero
plyn jest tylko zastanawia mnie dlaczego tylko czesc chlodnicy jest ciepla a druga nie
plyn jest tylko zastanawia mnie dlaczego tylko czesc chlodnicy jest ciepla a druga nie
- Od: 21 maja 2009, 14:19
- Posty: 41
- Skąd: rzeszów
- Auto: mazda 626 1.8 B/G 1993
mazda 626 1.8 B/G 1994
wymień przełącznik, parę zł i po kłopocie, a ile czasu jechałeś jak sprawdzałeś tą chłodnice?
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości