Zakup miksera – gdzie? powód, wysokie spalanie LPG, 626GD

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez Riki » 9 lis 2011, 01:14

Witam,

Drugą Mazdę, 626 typoszeregu GD :) zakupiłem już (niestety) z LPG. Jako, że gaz juz był postanowiłem doprowadzić go do stanu używalności. Wymieniony został reduktor, oczywiście świece, kable, filtry, oleje etc... + regulacja instalacji już chyba ze 12x ;)
Mam zwykły gaz, na przysłowiową śrubę i w sumie mimo prostej jak barszcz instalki nie znam się na tym na tyle aby samemu przy tym grzebać...
Auto spala mi 17-19l /100km po Warszawie przy normalnej jeździe. PB spala 10l.
Co mogę uczynić aby zmniejszyć spalanie? ostatnio trafiłem do gazownika z polecenia, który zaproponował mi zmniejszenie miksera, jego średnicy – co o tym sądzicie? warto? jeśli tak to gdzie takie cuś dostanę? teraz mam podajże 32mm, mówił cos o 28mm śr.
Będę wdzięczny za rady. Jednocześnie zdaje sobie sprawę, że 2.0 motor w automacie nie spali 11l LPG ale te 14 jest realne, może ciut mniej a mi zależy na spalaniu – to i tak stoi w miejscu i nie jedzie :)
Do czasu :>

Dziękuję,
Pozdrawiam M.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez gazparts » 9 lis 2011, 09:30

Riki sprawdz dolot czy coś go nie blokuje jeśli chodzi o przepływ powietrza wlotowego
co do miksera musiał bym zobaczyć poglądowe zdięcie jak masz go założonego
a co do jago zakupu
www.drypa.pl
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez Riki » 9 lis 2011, 17:02

bananmin dzięki – nie, nic nie blokuje jest OK.
Jasne, w wolnej chwili zrobię i prześlę Ci na maila, dziękuję za adres www.

P.S
A może chciałbyś wziąć GD pod strzechę? :P jak ma być dobrze to i do Buska przyjadę, rzut beretem z Wawy :) przy okazji pogadamy jak za dawnych czasów :P
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez wujass » 12 lis 2011, 17:27

Riki zainstaluj blos'a i wszelkie problemy znikną, a dodatkowo na waszce odżyje ;)
Samo zło!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2006, 15:22
Posty: 107
Skąd: wawa
Auto: mx-6 v6

Postprzez Riki » 9 lut 2012, 01:18

Podobno się....... nie da (u mnie)

Jakies inne propozycje? <oczy>

Nie mam czasu na jazdę do Buska :(
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez motylek322 » 10 lut 2012, 19:24

Tylko dobry gazownik z analizatorem spalin może pomóc. Znajomy miał podobny problem i coś wspominał o ustawieniu sztywności membrany w parowniku. Chyba :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 11:41
Posty: 533 (1/15)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GW 1999 1,8 kat

Postprzez Riki » 20 lut 2012, 22:32

Rozumiem, akurat parownik mam nuufkę :)

Jednak chyba wrzucę sekwencję, winno pomóc........... już mam dosyć tej śrubki ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy LPG