Witam!
323C instalacja IIgen.
1. Co ile powinno się wymieniać filtr gazu? Czy podczas takiej wymiany trzeba robić coś jeszcze?
2. Co ile km powinno się dokonywać regulacji? I jaki jest koszt takiej regulacji?
3. Czy trzeba sprawdzać coś jeszcze pomiędzy corocznym przeglądem?
pozdrawiam.
Przegląd i wymiany POMOC
Strona 1 z 1
Koszt regulacji to zalezy od zakladu zaczyna sie od 30 zl tyle placilem za regulacje 2 generacji ostatnio ,ale w innych zakladach zadaja 50 nawet 70 zl. Co nie jest jednoznaczne ze tam gdzie drozej to robia lepiej Wlasnie w tym warsztacie gdzie placilem najmniej poradzili sobie szybko z przyczyna duzego spalania gazu.Podczas gdy bylem w warsztacie polecanym szeroko na tym forum jacy sa dobrzy to sie okazali zwykle patalachi ,jezdzilem dwa razy wymienili filtr gazu za co skasowali 30 zl regulowali nic to nie pomagalo ,chcieli mnie naciagnac na wymiane parownika.dostalewm wtedy namiar od kolegi na tego gazownika i w 5 minut zalatwili problem.Filtr wymieniam raz w roku jade przed zima na regulacje instalacji.Zalezy to jednak od przebiegow jakie robisz ja roie rocznie ok 15 tys Filtr mozna zmienic samemu kosztuje ponizej 10 zlotych a za wymiane w warsztacie skasuja.Wazny jest parownik bo w nim z czasem zuzywaja sie membramy i moze to powodowac wieksze spalanie wachania obrotow czy tez dojezdzaniu do skrzyzowania po zejsciu z wysokich obrotow moze gasnac Za regeneracje parownika placilem 70 zlotych zostaly wymienione wszystkie membrany
- Od: 5 gru 2009, 15:11
- Posty: 378
Co do samych objawów u mnie występuje coś takiego (szczególnie na 1 odczuwalne) jak zaczynam naciskać pedał gazu to jest opór i jak mocniej przycisne to nagle dużo mocy takie hm,.. jakby pedał był słabo nasmarowany hehe:P Czytałem że to może być problem zabrudzonej przepusnicy czy coś:P dodam że 6 tysięcy km temu miałem podobnie i byłem w warsztacie na wymianie świec i kabli bo już był czas i problem znikł teraz po tych 6 tysiacach powrócił.
- Od: 17 gru 2009, 10:17
- Posty: 168
- Auto: 323c BA 1.3
Przepustnica moze powodowac zaburzenia ale raczej na paliwie niz gazie ale przeciszcic nie zaszkodzi sprawdz aparat zaplonowy czy nie trzeba przeczyscic kopulki palca.Te same obiawy masz zarowno na paliwie i gazie?.Obejrzyj tez swiece jak wygladaja jaki kolor maja nagar
- Od: 5 gru 2009, 15:11
- Posty: 378
Świece? Przecież były wymieniane 6 tysięcy km temu (NGK). Kable też wtedy wymieniłem. Objawy są i na gazi i na benzynie.
- Od: 17 gru 2009, 10:17
- Posty: 168
- Auto: 323c BA 1.3
Splanie nie wzrosło, moc nie spadła. Jedyny objaw to właśnie ten dziwnie pracujący pedał gazu. Dodam że po regulacji sprzed 6 tysiecy km chodzil pieknie plynnie. Czy to moze byc od tego? Czy raczej np spuscili mi ten syf co sie zbiera przy okazji?
- Od: 17 gru 2009, 10:17
- Posty: 168
- Auto: 323c BA 1.3
Przeczysc na poczatek aparat kopulke przepustnice jak zlikwidujesz te objawy na pb to wtedy mozna wziasc sie za gaz Sprawdz profilaktycznie wieczorem przewody bo choc wymieniales pare tysiecy temu to roznie bywa te objawy raczej wskazuja na na osprzet silnika i tutaj trzeba posprawdzac tym bardziej ze dotyczy to obu paliw
- Od: 5 gru 2009, 15:11
- Posty: 378
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości