Tuning pod maską
Tak na poważnie to najlepszy kolor jaki komponuje się z czerwonym (według mnie) to biel lub złoto (mniej żółty)
Ja bym dał komorę pod kolor czyli czerwień detale na złoto blok na czarno a dekle w biel
Ja bym dał komorę pod kolor czyli czerwień detale na złoto blok na czarno a dekle w biel
wiem że to Civic ale mi się tak podoba.
ogolnie myślałbym też o komorze np w zielonym z detalami w złotym :p
ogolnie myślałbym też o komorze np w zielonym z detalami w złotym :p
Neo....
I tak chyba będzie, komora zostanie odświeżona jakimś fajnym czerwonym odcieniem, silnika nie będę malował ponieważ i tak jest niewidoczny, detale na ciemne złoto-brąz, dekle białe...
Teraz pytanie jaki kolektor ?
P.S. Fiolet niestety nie pasuje do czerwonego, dlatego zostaje opcja powyżej...
I tak chyba będzie, komora zostanie odświeżona jakimś fajnym czerwonym odcieniem, silnika nie będę malował ponieważ i tak jest niewidoczny, detale na ciemne złoto-brąz, dekle białe...
Teraz pytanie jaki kolektor ?
P.S. Fiolet niestety nie pasuje do czerwonego, dlatego zostaje opcja powyżej...
Czyli dobrze ucelowałem
no w sumie to w KLZE to tylko pokrywy i kolektor jest widoczny z silnika
Sam kolektor jest fajny w swoim kolorze i wypolerował bym go tylko na lustro, fajny akcent błysku pod maską. bo jak dasz go w kolor to dziwnie będzie wyglądał.
no w sumie to w KLZE to tylko pokrywy i kolektor jest widoczny z silnika
Sam kolektor jest fajny w swoim kolorze i wypolerował bym go tylko na lustro, fajny akcent błysku pod maską. bo jak dasz go w kolor to dziwnie będzie wyglądał.
- Od: 11 lis 2009, 18:14
- Posty: 216
- Skąd: Pszczyna/Gliwice
- Auto: Xedos 6 V6
Komora będzie czerwona myślę że coś z palety ferrari + ewentualnie brokat tak jak piszesz chociaz z doswiadczenia wiem ze brokat czasem moze wiele zepsuć...
Zobaczymy, na pewno komora zostaje czerwona, odswiezona na nowo...
Zobaczymy, na pewno komora zostaje czerwona, odswiezona na nowo...
a może komora czerwień, dekle złote, szczegóły białe, a kolektor polerka?
Polerował nie będę, robiłem to dwa razy w życiu i nienawidzę tego robić. Generalnie nie da się zrobić tego tak, zeby wypolerować wszystko w każdym zakamarku...
Malowanie albo szkiełkowanie, to mnie tylko interesuje...
Malowanie albo szkiełkowanie, to mnie tylko interesuje...
ciekawe jak by wyglądał kolektor carbon pod maską
Co do carbonu to dowiedz się coś o hydrografice, bo akurat nie wiem czy można to stosować na elementach które zmieniają swoją temperaturę.
Brokat czasem rzeczywiście psuje, efekt, ale to na moje oko delikatne przebłyski by pasowały. Polerki też bym nie robił na takim czymś, polerować to jedynie płaskie elementy gdzie wszędzie jest dobre dojście.
Brokat czasem rzeczywiście psuje, efekt, ale to na moje oko delikatne przebłyski by pasowały. Polerki też bym nie robił na takim czymś, polerować to jedynie płaskie elementy gdzie wszędzie jest dobre dojście.
- Od: 11 lis 2009, 18:14
- Posty: 216
- Skąd: Pszczyna/Gliwice
- Auto: Xedos 6 V6
Dla mnie najladniejsza opcja przy kolorze auta czerwonym bylo by pomalowanie klawiatury na krwisty cukierkowy czerwony + kolektor na nie za ciemny gun metal pozdro
- Od: 3 lis 2009, 11:06
- Posty: 124
- Skąd: Kalisz
- Auto: Mx3 Powered By KL-ZE
xXx napisał(a):Na pewno wyglądał by super, gdybym zapytał kumpla od laminatu i carbonów to chyba by się załamał wiedząc jaki jest kształt kolektora w V6, poza tym zalezy mi na jak najlepszym odprowadzaniu ciepła...
to zmienimy kształt kolektora na taki który jest łatwiej wykonać z carbonu
Kurde przy kolektorze to będzie najtrudniej dobrać kolor bo to ważny rzucający się w oczy element który jak nic pod maską musi kolorystycznie pasować
Naprawdę nie wiem już sam co mam wybrać... Kolektor dolotowy, zeby pomalować należy i tak spolerować delikatnie tak aby wygładzić przed malowaniem, pomalowany w takim stanie jak jest wygląda obrzydliwie...
Najszybsza opcja w tym przypadku to szkiełkowanie, w ten sposób kolektor będzie idealny srebrno-aluminiowy identycznie jak u Jarka w MX-3. Dekle zaworowe oczywiscie proszkowo, w tym wypadku dowolny kolor...
Co z rozpórką ? Pasem przednik nad chłodnicą ? Detalami ? Skrzynia biegów szkiełkowana, więc będzie maksymalnie srebrna, nie widać jej za bardzo ale jak się bawić to się bawić...
Rozpórka przednia dolna w jaki kolor ? Auto ma się prezentować również na podnośniku... Belka podłużnia pod silnikiem taki sam kolor jak rozpórka dolna, tylko nie wiadomo jaki...
Silnika w aucie juz nie ma, w tym momencie pozostało jedynie wybebeszenie wszystkich pozostałych gratów...
Najszybsza opcja w tym przypadku to szkiełkowanie, w ten sposób kolektor będzie idealny srebrno-aluminiowy identycznie jak u Jarka w MX-3. Dekle zaworowe oczywiscie proszkowo, w tym wypadku dowolny kolor...
Co z rozpórką ? Pasem przednik nad chłodnicą ? Detalami ? Skrzynia biegów szkiełkowana, więc będzie maksymalnie srebrna, nie widać jej za bardzo ale jak się bawić to się bawić...
Rozpórka przednia dolna w jaki kolor ? Auto ma się prezentować również na podnośniku... Belka podłużnia pod silnikiem taki sam kolor jak rozpórka dolna, tylko nie wiadomo jaki...
Silnika w aucie juz nie ma, w tym momencie pozostało jedynie wybebeszenie wszystkich pozostałych gratów...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje