varick napisał(a):Jak masz jakies pytania to postaram sie odpowiedziec.
Pytania mam dwa. Na ile wyceniłbyś pracę pt. wymiana podświetlenia
i dlaczego Janikowo jest tak daleko od Wawy?
Na poważniej, napisałeś że wymontowanie zegarów to kwestia dwóch śrubek.
Rozumiem że chodzi o śrubki na "podsufitce" daszku zegarów? Następnie ściąga
się "podsufitkę", plastikową szybkę i zegary na wierzchu gdzie są kolejne trzy śrubki.
Czy zegary wraz z diodami można zabrać do domu, czy wszystko trzeba lutować na miejscu?
To dla mnie dosyć istotne, ponieważ w garażu mam ciemno jak w d... co w połączeniu z moimi
mizernymi umiejętnościami lutowniczymi może spowodować niemałą awarię.
W każdym razie chciałbym się za to zabrać, ponieważ ostatnio zauważyłem,
że "szybka" wyskoczyła z zaczepu i zaraz będę miał kupę kurzu na zegarach.
Jeśli zaś chodzi o środkowy panel, to jego kolor nie drażni mnie aż tak bardzo.
Ale chętnie obejrzę rezultaty Twojej pracy, a na razie czekam na większą fotkę zegarków.
Dzięki jeszcze raz za dotychczasowy opis i światełko nadziei dla moich oczu.
PS podświetlenie wyświetlacza przebiegu się tak zmieniło automagicznie po wymianie diod?