Podświetlenie zegarów, przycisków kierownicy i wyświetlacza (M5, M6)
zmieniał ktoś podświetlenie zegarów w mazdzie 3
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
jak przyjedziesz do mnie, to je zmienie
a tak powaznie, to w M3 jest na podobnej zasadzie...
dlatego mysle, ze dobry elektronik sobie poradzi
a tak powaznie, to w M3 jest na podobnej zasadzie...
dlatego mysle, ze dobry elektronik sobie poradzi
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Czy ktoś mógłby mi pomoc w zmianie oświetlenia zegarów w Mazdzie 3
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
wykonaj dobre zdjecia plytki drukowanej (obie strony), maskownicy zegarow i opisz co bys chcial...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Pytanie do kogoś, kto zmieniał diody w kierownicy:
Czy kabelki dochodzące do płytki drukowanej, na której są diody, ma gdzieś w kierownicy złączkę do szybkiego odpięcia?
Chcę zmienić diody na niebieskie, tylko ciężko pod blokiem na parkingu podłączyć lutownice 230V, a jak zdjąłem zaślepke z przyciskami to kabel jest przylutowany do płytki i leci gdzieś w głąb kiery, musiałbym to odłączyć jakoś i w mieszkaniu diody zmienić.
Czy kabelki dochodzące do płytki drukowanej, na której są diody, ma gdzieś w kierownicy złączkę do szybkiego odpięcia?
Chcę zmienić diody na niebieskie, tylko ciężko pod blokiem na parkingu podłączyć lutownice 230V, a jak zdjąłem zaślepke z przyciskami to kabel jest przylutowany do płytki i leci gdzieś w głąb kiery, musiałbym to odłączyć jakoś i w mieszkaniu diody zmienić.
Niebieskie podświetlenie z kierą:
(Sorki za jakość – tylko telefon pod ręką)
'Na żywo' bardzo fajnie wygląda i jak dla mnie, przyjemniejsze dla oka podczas jazdy, ale to może dlatego, że niebieskie dużo bardziej mi się podobają (zresztą w końcu o to chodzi w takiej zabawie).
Pytanie – wyciągał ktoś przyciski od ściemniacza deski i dsc off ? Chciałbym tam wymienić podświetlenie jeszcze, a nie wiem jak je wyjąc.
(Sorki za jakość – tylko telefon pod ręką)
'Na żywo' bardzo fajnie wygląda i jak dla mnie, przyjemniejsze dla oka podczas jazdy, ale to może dlatego, że niebieskie dużo bardziej mi się podobają (zresztą w końcu o to chodzi w takiej zabawie).
Pytanie – wyciągał ktoś przyciski od ściemniacza deski i dsc off ? Chciałbym tam wymienić podświetlenie jeszcze, a nie wiem jak je wyjąc.
bartes76 napisał(a):Pytanie – wyciągał ktoś przyciski od ściemniacza deski i dsc off ?
Chciałbym tam wymienić podświetlenie jeszcze, a nie wiem jak je wyjąc.
czytales watek?
na str. 3:
Wojtek napisał(a):varick sprawdziłem włączniki na desce rozdzielczej (przyciemnianie oświetlenia, DCS i położenie świateł)... tam sa normalne żarówki 12V 3mm, a kolor "czerwony" jest uzyskany z filtra włożonego w obudowe przycisku... tylko trzeba go wymienić! (ten wkład oczywiście) i masz kolor jaki chcesz!
a przyciski sa standardowe – od gory i od dolu sa zatrzaski... nalezy zdusic i przycisk wypchnac z deski
ps. no teraz ladnie sie wszystko komponuje
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
a przyciski sa standardowe – od gory i od dolu sa zatrzaski... nalezy zdusic i przycisk wypchnac z deski
co do samego przycisku, to domyślam się że tak jest, tylko jak sie tam dostać; interesuje mnie jak i co po kolei zdemontować, aby je wyjąć
wloz reke "od dolu" pod deske... wszystko jest intuicyjne... a jak wyjmiesz, to przyjrzyj sie wlasnie kwadratowemu symbolowi na przycisku... to wlasnie to cos powinienes podmienic
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Wiedziałem, że ktoś w ten sposób wypomni ten niebieski kolorek .
Ale stwierdziłem, że od strony praktycznej (oczy) ten kolor też jest lepszy, przynajmniej dla mnie. Jechałem ostatnio prawie 200 km już po zmroku i takie oświetlenie jest lepsze dla oczu niż czerwone. Nawet bez użycia ściemniacza oczy się nie męczą, a wcześniej nie było tak fajnie jeździć po ciemku.
Przycisk załączenia poduszki nie ma podświetlenia u mnie.
Ale stwierdziłem, że od strony praktycznej (oczy) ten kolor też jest lepszy, przynajmniej dla mnie. Jechałem ostatnio prawie 200 km już po zmroku i takie oświetlenie jest lepsze dla oczu niż czerwone. Nawet bez użycia ściemniacza oczy się nie męczą, a wcześniej nie było tak fajnie jeździć po ciemku.
mucha2005 napisał(a):Mam pytanie,czy przycisk włączenia i wyłączenia poduszki powinien być podświetlany czy nie ?
Przycisk załączenia poduszki nie ma podświetlenia u mnie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje