Xenony i "mini-regeneracja" reflektorów
Dzieki fotorelacji zamontowałem xenony w swoim xedosie ( dzieki za fotorelacje). Przeróbka wymaga troszke pracy i czasu ... ale efekt końcowy ... super Do tego białe diody w pozycje i ... jest dobrze
-
miszelus
rowniez zainwestowalem w xenony 4500K (czy 4300K jakos tak) sa super.
co do oslepiania – sprobujcie pojezdzic po wschodzie europy. tutaj nawet do starych ziguli (lada) pakuja xeny 10000k – im bardziej niebiesko tym lepiej. im wyzej swieci tym lepiej
norma jest wlaczanie wszystkich swiatel jakie sie posiada, wiec jezdzi sie na przeciwmglowych z przodu i z tylu im wiecej tym lepiej.
pomijajac logike specjalnie na warunki ukrainskie zamontowalem dodatkowe swiatla drogowe w miejsce przeciwmgielnych (wyglad ten sam) i ustawilem na oslepianie. nie da sie na nich jechac (nic nie widac nie swieca na droge) ale skutecznie daja do myslenia tym jadacym na przeciwmgielnych (czasami pomaga...)
na szczescie jest w nich prosta regulacja tak na wypadek powrotu do normalnego swiata...
co do oslepiania – sprobujcie pojezdzic po wschodzie europy. tutaj nawet do starych ziguli (lada) pakuja xeny 10000k – im bardziej niebiesko tym lepiej. im wyzej swieci tym lepiej
norma jest wlaczanie wszystkich swiatel jakie sie posiada, wiec jezdzi sie na przeciwmglowych z przodu i z tylu im wiecej tym lepiej.
pomijajac logike specjalnie na warunki ukrainskie zamontowalem dodatkowe swiatla drogowe w miejsce przeciwmgielnych (wyglad ten sam) i ustawilem na oslepianie. nie da sie na nich jechac (nic nie widac nie swieca na droge) ale skutecznie daja do myslenia tym jadacym na przeciwmgielnych (czasami pomaga...)
na szczescie jest w nich prosta regulacja tak na wypadek powrotu do normalnego swiata...
Witam all mam Mazde 6 i mieszkam w Uk.
generalnie kupilem zestaw xenonow 6000k H1 i dzis staralem sie zalozyc je ale nadaremnie....
Szukalem po forach itd ale bez skutku..
Podlaczylem kable do przetwornicy i do zarowki ale nie chciala swiecic czy ona musi gdzies byc zmasowana czy co??
Gdy wyciagnolem zwykla H1 z zarnika tez nie chciala chodzic,a gdy ponownie ja wlozylem bylo oki...Moze jakas podpowiedz co mam zrobic..Dziek:P
generalnie kupilem zestaw xenonow 6000k H1 i dzis staralem sie zalozyc je ale nadaremnie....
Szukalem po forach itd ale bez skutku..
Podlaczylem kable do przetwornicy i do zarowki ale nie chciala swiecic czy ona musi gdzies byc zmasowana czy co??
Gdy wyciagnolem zwykla H1 z zarnika tez nie chciala chodzic,a gdy ponownie ja wlozylem bylo oki...Moze jakas podpowiedz co mam zrobic..Dziek:P
-
Andy20382
no ja własnie zakupiłem xenony 6k i jak tylko dostanę biore się za przeróbke licze własnie tylko na to ze xedos zacznie cos bardziej swiecic... bo teraz jest masakra :/ chciałbym jeszcze zrobić taka polerke lamp, ale tego sie rusze
- Od: 21 sty 2007, 11:23
- Posty: 2029
- Skąd: Stalowa Wola
- Auto: X6 CA KF
zaba132 napisał(a):no ja własnie zakupiłem xenony 6k i jak tylko dostanę biore się za przeróbke licze własnie tylko na to ze xedos zacznie cos bardziej swiecic... bo teraz jest masakra :/ chciałbym jeszcze zrobić taka polerke lamp, ale tego sie rusze
Świecić owszem może zacząć, ale ....twój portfel pustkami! Muszę Cię poinformować, ze nielegalne zenony są obecnie dość ładnie ścigane, wiec mandatownia nie będzie wykluczona plus obowiązkowe badania techniczne. Starą zaś furę z zenkami łatwo na drodze namierzyć....W razie kolizji nie licz też na OC/AC, albowiem pojazd zawiera niedopuszczalną przeróbkę.
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Lorento napisał(a):zaba132 napisał:
no ja własnie zakupiłem xenony 6k i jak tylko dostanę biore się za przeróbke usmiech licze własnie tylko na to ze xedos zacznie cos bardziej swiecic... bo teraz jest masakra :/ chciałbym jeszcze zrobić taka polerke lamp, ale tego sie rusze usmiech język
Świecić owszem może zacząć, ale ....twój portfel pustkami! Muszę Cię poinformować, ze nielegalne zenony są obecnie dość ładnie ścigane, wiec mandatownia nie będzie wykluczona plus obowiązkowe badania techniczne. Starą zaś furę z zenkami łatwo na drodze namierzyć....W razie kolizji nie licz też na OC/AC, albowiem pojazd zawiera niedopuszczalną przeróbkę. język
zaba132 – przerobke zrob tak abys w kazdej chwili mogl zalorzyc zarowki halogenowe, oczywiscie musisz je ze soba wozic na wszelki wypadek i na przeglad. jesli chcesz to potem wrzuce Ci fotke jak ja mam zrobione "zapasowe" lacze na halogeny
Lorento wiem o tym ze to nielegalne ale co zrobić własnie chce jeszcze zrobić własnie zebym mogl założyc halogeny z przeglądem nie bedzie problemu gorzej z policją po za tym sie nie bój nie ustawie świateł w niebo a ustawie zeby nie raziły
bartezm dlatego prosiłbym o fotke jak zrobiles to zapasowe łącze
bartezm dlatego prosiłbym o fotke jak zrobiles to zapasowe łącze
- Od: 21 sty 2007, 11:23
- Posty: 2029
- Skąd: Stalowa Wola
- Auto: X6 CA KF
bartezm napisał(a):ok dzis zrobie i postaram sie wstawic najopzniej jutro
ja juz założyłem xenonki i bardzo fajnie wygladaja nikt narazie na mnie nie mrugnał ze razi kogoś swiatło, ale czekam na tą fotkę
bartezm napisał(a):wszystko co dobre jest zakazane, nielegalne lub tuczace
tu sie zgodze po za tym jak komus nie pasuje to niech sobie wezmie lampy standardowe z xeda i niech jezdzi na zarówkach zwykłych
- Od: 21 sty 2007, 11:23
- Posty: 2029
- Skąd: Stalowa Wola
- Auto: X6 CA KF
Witam
Ostatnio zabrałem się za czyszczenie lamp (manual się przydał) ale niestety okazało się że odblaski są wypalone
I tu powstał dylemat czy malować czy składać tak jak są. Stwierdziłem że bez sensu było je rozkładać żeby odwalić fuszerkę. Malowanie odpadało ( powłoka by pewnie nie wytrzymała ) ale znalazłem na innym forum namiar na firmę która regeneruje odbłyśniki (koszt ok 60zł za jeden)
a to efekt:
i
Narazie wstawiłem Philipsy BLUE VISION i ustawiłem na stacji diagnostycznej lampy a efekt jest naprawdę niezły.
Ostatnio zabrałem się za czyszczenie lamp (manual się przydał) ale niestety okazało się że odblaski są wypalone
I tu powstał dylemat czy malować czy składać tak jak są. Stwierdziłem że bez sensu było je rozkładać żeby odwalić fuszerkę. Malowanie odpadało ( powłoka by pewnie nie wytrzymała ) ale znalazłem na innym forum namiar na firmę która regeneruje odbłyśniki (koszt ok 60zł za jeden)
a to efekt:
i
Narazie wstawiłem Philipsy BLUE VISION i ustawiłem na stacji diagnostycznej lampy a efekt jest naprawdę niezły.
- Od: 1 mar 2009, 12:53
- Posty: 11
- Skąd: Legionowo
- Auto: Xedos6 CA B6 94
Witam,a mam pytanie co trzeba zdemontować żeby wyjąć lampy z xedosa,bo niewiem za co się zabrać. Próbowałem je wyjąć ale nijak nie moge,czy trzeba zdjąć zderzak?
-
zbigzdon
Witam
Tył reflektora kierujesz w dół (silniczek napędu wchodzi w wycięcie) tak jakbyś go wykręcał do góry szkłem.
Ja pomogłem sobie dwoma płaskimi śrubokrętami wsadzając je między zderzak a szkło reflektora. trochę trzeba pokombinować ale nic na siłę. Zresztą przeczytaj cały wątek bo chyba było o tym wcześniej. I poodkręcaj wszystkie śruby jedna jest ukryta głęboko i na początku jej nie zauważyłem.
Tył reflektora kierujesz w dół (silniczek napędu wchodzi w wycięcie) tak jakbyś go wykręcał do góry szkłem.
Ja pomogłem sobie dwoma płaskimi śrubokrętami wsadzając je między zderzak a szkło reflektora. trochę trzeba pokombinować ale nic na siłę. Zresztą przeczytaj cały wątek bo chyba było o tym wcześniej. I poodkręcaj wszystkie śruby jedna jest ukryta głęboko i na początku jej nie zauważyłem.
- Od: 1 mar 2009, 12:53
- Posty: 11
- Skąd: Legionowo
- Auto: Xedos6 CA B6 94
Kupiłem Mazdę – no fajnie, światła soczewkowe, hmm hmm. Pierwsza jazda nocą i zarówno stary Poldek, jak i kaszlak miały lepsze mijania. O mojej Toyocie na żarówkach H4 nie wspomnę To już stara 626 GLX '85 ma bielutkie. Wszystko przez ten p... obowiązek jazdy na światłach w dzień. Powinni zwracać za regenrację odbłyśników albo rozdawać swiatła do jazdy dziennej. Nawet Avensisy rocznik 2002+ mają problemy z krótkimi i ludzie regenerują lampy. Porażka. Niedługo każą nam wkładać energooszczędne świetlówki
- Od: 5 cze 2009, 20:25
- Posty: 221
- Skąd: Łodzkie
- Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego
Witam.
Polecam regenerację reflektorków a właściwie odblasków metodą fabryczną (napylanie warstwy aluminiowej) w Kobyłce pod W-wą 506-134-247. Trzeba tylko dostarczyć same odbłyśniki. Różnica – jak dzień do nocy. W moim przypadku (323F) byłem w szoku efekt piorunujący.
Polecam regenerację reflektorków a właściwie odblasków metodą fabryczną (napylanie warstwy aluminiowej) w Kobyłce pod W-wą 506-134-247. Trzeba tylko dostarczyć same odbłyśniki. Różnica – jak dzień do nocy. W moim przypadku (323F) byłem w szoku efekt piorunujący.
-
dada39
niezle ja zamontowalem u siebie xenony jakis miesiac temu ale prawy juz mi miga nie wiem czy to zarnik czy przetwornica bo mialem zamontowany nie tak jak kolega pokazal fotorelacje tylko wsadzialem tak tylko zeby sie czymaly i gowno widzialem za przeproszeniem jutro biore sie do roboty pozdro i dzieki
Everything is important but my car is most important
- Od: 18 cze 2010, 18:05
- Posty: 36
- Skąd: Kraków
- Auto: Xedos 6 1.6 16v 107KM 95r
chciałbym podłączyć się do rozmowy... może ktos będzie wiedział dlaczego tak się dzieje i czy to jakaś wada żarników.. dziś założyłem ksenony 6000k do swojej madzi 323f v6 .. wszystko ładnie pięknie ale gdy podjechałem pod ściane w garaz to zobaczyłem że światło.... rusza się tak jakby ktoś delikatnie ruszał za żarnik.. i jeden ma tak jakby inny kolor.. bardzij biały a drugi bardziej niebieski. nie jest to duża różnica ale jednak... bardziej martwie się o te ruszające żarniki.. miał ktos może tak? POZDRAWIAM JOHNY V6
Johny V6 :)
- Od: 16 cze 2010, 23:48
- Posty: 34
- Skąd: Karolew
- Auto: Mazda 323f V6 :)
I ja zakończyłem montaż 4300K
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje