Tarcze indiglo – pytania, wskazówki, porady
ja zrobilem ze swoimi zegarami tak:
-wyjalem je na zewnatrz, zdemontowalem ten oslaniajacy od przodu plastik
-wskazowki zeszly bez problemu, a wiec odkrecilem tarcze
– papierem sciernym starlem ladnie zielona powloke poczym pomalowalem je spreyem na niebiesko
– zlozylem wszsystko do kupy z tym ze zamontowalem jeszcze biale ledy w podswietlenie
No i wszystko ladnie swieci na jasny niebieski kolor
I teraz pojawil sie moj problem ze wskazowkami...
na zgaszonym silniku wszystko ladnie wygladalo, zapalilem silnik, tez bylo ok do czasu kiedy zgasilem silnik i mialem wlaczony zaplon...
-benzyny nie mialem praktycznie nic, a wskazowka wskoczyla na prawie pol baku
– temperatura na zgaszonym pokazywala stan "lekko" rozgrzanego silnika, a po zapaleniu i nagrzaniu wychodzi po za wskaznik
-predkosciomierz zawyza o ok 10-12 km/h
-obroty prz TYLKO wlaczonym zaplonie wskakuja na 1500rpm, czyli jak odpalam mam jakies 2300rpm
Teraz tak warjuja za kazdym razem gdy tylko wlacze zaplon
A wiec macie pomysl co moge teraz z tym zrobic? czy da sie to skalibrowac czy zegary sa do wymiany ?
-wyjalem je na zewnatrz, zdemontowalem ten oslaniajacy od przodu plastik
-wskazowki zeszly bez problemu, a wiec odkrecilem tarcze
– papierem sciernym starlem ladnie zielona powloke poczym pomalowalem je spreyem na niebiesko
– zlozylem wszsystko do kupy z tym ze zamontowalem jeszcze biale ledy w podswietlenie
No i wszystko ladnie swieci na jasny niebieski kolor
I teraz pojawil sie moj problem ze wskazowkami...
na zgaszonym silniku wszystko ladnie wygladalo, zapalilem silnik, tez bylo ok do czasu kiedy zgasilem silnik i mialem wlaczony zaplon...
-benzyny nie mialem praktycznie nic, a wskazowka wskoczyla na prawie pol baku
– temperatura na zgaszonym pokazywala stan "lekko" rozgrzanego silnika, a po zapaleniu i nagrzaniu wychodzi po za wskaznik
-predkosciomierz zawyza o ok 10-12 km/h
-obroty prz TYLKO wlaczonym zaplonie wskakuja na 1500rpm, czyli jak odpalam mam jakies 2300rpm
Teraz tak warjuja za kazdym razem gdy tylko wlacze zaplon
A wiec macie pomysl co moge teraz z tym zrobic? czy da sie to skalibrowac czy zegary sa do wymiany ?
-
faraon15
Tak sie dzieje jak przed demontazem wskaznikow nie podpatrzysz jak one lezaly przy wlaczonym oraz przy wylaczonym zaplonie. Zeby wrocic do poprzedniego ustawienia zamontuj zegary bez wskazowek. Jak odpalisz to pozwol zeby samochod sie rozgrzal. Po pewnym czasie od odpalenia wloz wskazowke od temperatury troche ponizej polowy skali (tak jest oryginalnie gdy silnik ma wlasciwa temperature). Jezeli to zrobisz mozesz zabrac sie obrotomierz, wskazowke ustaw na 750/800 obr/min. Co do predkosciomierza wez gps i wedlug niego mozesz ustawic. Paliwo mozesz teraz jedynie ustawic tankujac auto na full.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
A ktoś mi powie czy u mnie wskazówki są podświetlane czy nie??? hmmm
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
Od razu przepraszam, że odkopuję, ale mam pytanie. Czy te tarcze można jeszcze gdzieś kupić?
-
wiiteekk
Te co były na allegro od MoMana widziałem ; ) Ale nie było chyba takiego wzoru jak miał autor tematu...
-
wiiteekk
Witam !!
Odświeżę temat . Czy ktoś przy zmianie tarcz indiglo lub obojętnie jakie tarcze. Włożył wskazówki na iglice lub wyciągnął z Iglicami i wskazówka z benzyny lub temperatury mu wogule nie działała . ZCo w tym przypadku zrobiliście ???????????
Odświeżę temat . Czy ktoś przy zmianie tarcz indiglo lub obojętnie jakie tarcze. Włożył wskazówki na iglice lub wyciągnął z Iglicami i wskazówka z benzyny lub temperatury mu wogule nie działała . ZCo w tym przypadku zrobiliście ???????????
- Od: 18 wrz 2010, 12:53
- Posty: 9
- Skąd: L-cu
- Auto: Mazda MX-3 1,6 16V 110KM
...
mx-3 1,6 107 KM DOHC 1998r.
- Od: 6 sty 2011, 10:11
- Posty: 9
- Skąd: Płock
- Auto: mx-3 1,6 107 KM DOHC 1998r.
ja wczoraj kupiłem na szrocie gotowy licznik z tarczami za 50zł. Podłączyłem działa wszystko ładnie, wskazówki ładnie chodzą w gorę w dół, podświetlenie również. Wieczorem porobię parę zdjęć to je tutaj wrzucę . Jaram się za taka cenę, zrobiony dobry dill
-
piotrekM323
Witam
Odświeżę temat. Posiadam Mazdę 323F BA po liftingu. Kupiłem ją w listopadzie 2013 i prawie natychmiast (oprócz wymiany wszystkiego, co było do wymiany) założyłem tarcze indiglo. Nie, nie tak to było... Mechanik mnie te tarcze założył; mam dwie lewe ręce i zdecydowałem się nie angażować.
Jednak nawet mechaniku nie wszystko udało się poprawnie. Teraz mam takie problemy:
1. wskazówki nie są podświetlane
2. wskazówki paliwa i temperatury silnika nie są skalibrowane.
3. odometr nie jest podświetlany
Podaję zdjęcie tarcz na dzień dzisiejszy:
Stąd mam pytanie: czy może znacie fachowca w Warszawie / okolicach, który by pomógł rozwiązać wymienione powyżej problemy?
P.S. Przepraszam za błędy, jeżyk Polski nie jest moim językiem ojczystym.
Odświeżę temat. Posiadam Mazdę 323F BA po liftingu. Kupiłem ją w listopadzie 2013 i prawie natychmiast (oprócz wymiany wszystkiego, co było do wymiany) założyłem tarcze indiglo. Nie, nie tak to było... Mechanik mnie te tarcze założył; mam dwie lewe ręce i zdecydowałem się nie angażować.
Jednak nawet mechaniku nie wszystko udało się poprawnie. Teraz mam takie problemy:
1. wskazówki nie są podświetlane
2. wskazówki paliwa i temperatury silnika nie są skalibrowane.
3. odometr nie jest podświetlany
Podaję zdjęcie tarcz na dzień dzisiejszy:
Stąd mam pytanie: czy może znacie fachowca w Warszawie / okolicach, który by pomógł rozwiązać wymienione powyżej problemy?
P.S. Przepraszam za błędy, jeżyk Polski nie jest moim językiem ojczystym.
Sorry for my language, I'm not a native
Wskazówki nie są podświetlane bo podświetlały je te żarówki co podświetlały również zwykłe tarcze, najłatwiejszy patent to pomalować je jakąś farbką fluorescencyjną i podświetlić je diodami UV od góry
Żeby skalibrować temperaturę to musisz rozgrzać auto i ustawić wskazówkę na połowie. Paliwo podobnie
To podświetlania wyświetlacza też musisz włożyć jakąś żarówkę, bo mechanik wyjął wszystkie od razu a ta powinna zostać
Żeby skalibrować temperaturę to musisz rozgrzać auto i ustawić wskazówkę na połowie. Paliwo podobnie
To podświetlania wyświetlacza też musisz włożyć jakąś żarówkę, bo mechanik wyjął wszystkie od razu a ta powinna zostać
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
po co malować wskazówki farbką i podświetlać od góry jak wystarczy spowrotem włożyć żarówki/diody w5w – podświetlenia ori tarczy widać nie będzie a wskazówki i odometr będą świecić
W zasadzie to jeśli kupisz czerwone diody od podświetlenia, to wskazówki będą czerwone. Tak to w zasadzie działa. Bawiłem się ostatnio podświetleniem, i jak to się skończyło. Ułamane wskazówki od temp, i paliwa, jakoś to ogarnąłem.
http://liczniki.info.pl/p/2014/01/zarowki-led-b-85d-zegary-licznik-t5-cokol-oprawka-3839422990.jpg. Poszukaj takich żarówek na znanym serwisie aukcyjnym. Są jeszcze w handlu żarówki 5w5 też led ale złożone z 5 led smd. Takie mam założone, świeci to ok. Jak przeszperasz moje posty trafisz na zdjęcie licznika.
http://liczniki.info.pl/p/2014/01/zarowki-led-b-85d-zegary-licznik-t5-cokol-oprawka-3839422990.jpg. Poszukaj takich żarówek na znanym serwisie aukcyjnym. Są jeszcze w handlu żarówki 5w5 też led ale złożone z 5 led smd. Takie mam założone, świeci to ok. Jak przeszperasz moje posty trafisz na zdjęcie licznika.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Baaardzo dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
Wróciłem z urlopu, to zabieram się za "dłubanie" tarcz.
Wróciłem z urlopu, to zabieram się za "dłubanie" tarcz.
Sorry for my language, I'm not a native
Witam.
Chcę podłączyć zasilanie inwertera z tarcz indiglo tylko nie wiem do której diody, słyszałem, że jeśli się podłączy bezpośrednio do tej odpowiadającej za "regulacje jaśności zegarów" to bede mógł też regulować jasność w tych właśnie tarczach indiglo tylko niestety nie wiem która to dioda
http://i17.photobucket.com/albums/b59/M ... G_1040.jpg
Podpowie ktoś?
Chcę podłączyć zasilanie inwertera z tarcz indiglo tylko nie wiem do której diody, słyszałem, że jeśli się podłączy bezpośrednio do tej odpowiadającej za "regulacje jaśności zegarów" to bede mógł też regulować jasność w tych właśnie tarczach indiglo tylko niestety nie wiem która to dioda
http://i17.photobucket.com/albums/b59/M ... G_1040.jpg
Podpowie ktoś?
- Od: 29 wrz 2013, 16:25
- Posty: 22
- Skąd: Radom
- Auto: 323F BA 1.5 96r
Podłącz pod pierwszą lepszą żarówkę która robi w serii za podświetlenie tarcz zegarów
Witam,
podziele się swoją przygodą z tymi tarczami. Zamówiłem od momana, dostałem zestaw do mazdy 626ditd 2000r. Tarczę na wskazówki paliwa i temp silnika są z poszerzonymi otworami więc nie ma problemów z montażem i nie trzeba demontować tych wskazówek. Trzeba natomiast zdemontować te od prędkościomierza oraz obrotomierza. Można najpierw wyciągnąć trzpień blokujący opadanie i pozwolić wskazówkom opaść a po zamontowaniu tarcz, wsadzamy wskazówki, przesuwamy palcem pozatrzpień i go wsadzamy. Po takim montażu jest wszystko OK. Polecam jednak zamontować zegary bez osłony ponieważ wskazówki dają się w różnym stopniu wcisnąć. Także zamontowanie bez osłony i pojeżdzenie w kołko można wyregulować by nie przeskakiwały lub płynnie opadały musimy je dociągnąć do siebie, czyli tak jakbyśmy je chcieli wyciągnąć i wyczuć ten moment kiedy już łapią obroty płynnie.
Ogólnie warto przed zamówieniem poprosić by wykonali wersje tarcz z powiększonymi otworami by montować bez wyciągania wskazówek – cena się nie zmienia i nie ma problemu z takim zamówieniem.
Możecie im ewentualnie odesłać tarcze i poprosić o docięcie laserem poszerzenia na wskazówki.
podziele się swoją przygodą z tymi tarczami. Zamówiłem od momana, dostałem zestaw do mazdy 626ditd 2000r. Tarczę na wskazówki paliwa i temp silnika są z poszerzonymi otworami więc nie ma problemów z montażem i nie trzeba demontować tych wskazówek. Trzeba natomiast zdemontować te od prędkościomierza oraz obrotomierza. Można najpierw wyciągnąć trzpień blokujący opadanie i pozwolić wskazówkom opaść a po zamontowaniu tarcz, wsadzamy wskazówki, przesuwamy palcem pozatrzpień i go wsadzamy. Po takim montażu jest wszystko OK. Polecam jednak zamontować zegary bez osłony ponieważ wskazówki dają się w różnym stopniu wcisnąć. Także zamontowanie bez osłony i pojeżdzenie w kołko można wyregulować by nie przeskakiwały lub płynnie opadały musimy je dociągnąć do siebie, czyli tak jakbyśmy je chcieli wyciągnąć i wyczuć ten moment kiedy już łapią obroty płynnie.
Ogólnie warto przed zamówieniem poprosić by wykonali wersje tarcz z powiększonymi otworami by montować bez wyciągania wskazówek – cena się nie zmienia i nie ma problemu z takim zamówieniem.
Możecie im ewentualnie odesłać tarcze i poprosić o docięcie laserem poszerzenia na wskazówki.
-
linczak
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje