Tarcze indiglo – pytania, wskazówki, porady
pieknie wygladaja,te indiglo,Ale mam pytania:
czy stare zegary zostawiles?
czy wskazowki od predkosciomierza i od obrotomierza zostawiles czy zdejmowales??
No i najwazniejsze czy mozesz mi tez zalatwic takie zegary?? badz tez dac namiar na tego goscia
czy stare zegary zostawiles?
czy wskazowki od predkosciomierza i od obrotomierza zostawiles czy zdejmowales??
No i najwazniejsze czy mozesz mi tez zalatwic takie zegary?? badz tez dac namiar na tego goscia
- Od: 19 sty 2005, 23:02
- Posty: 630
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: BMW M3 Audi A6 Mazda6
dajcie mi namiar na tego goscia z allegro ktory ma do 525 tarcze lub do mx6 bo to te same
- Od: 19 sty 2005, 23:02
- Posty: 630
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: BMW M3 Audi A6 Mazda6
sanders napisał(a):czy stare zegary zostawiles?
Tak zostawilem ale nie potrzebnie chcialem sciagnac od temp i paliwa i wyrwalem wskazówki
sanders napisał(a):czy wskazowki od predkosciomierza i od obrotomierza zostawiles czy zdejmowales??
nie nie zdejmowalem
sanders napisał(a):No i najwazniejsze czy mozesz mi tez zalatwic takie zegary?? badz tez dac namiar na tego goscia
z zalatwieniem bedzie problem bo nie mam czasu ale dam ci maila do goscia od którego to kupilem 2aki@op.pl
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
dzieki bardzo PAJKO zaraz pisze do goscia
- Od: 19 sty 2005, 23:02
- Posty: 630
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: BMW M3 Audi A6 Mazda6
Ja próbowałem przez pół roku je dostać i wkońcu po róznych perypetiach których już tu niebede opistwał dotarłem do Piotra Krasuckiego i On mi w końcu załatwił te zegarki Indiglo jego strona to www.komar1970.pl. Polecam tego gościa jest konkretny i można się z nim dogadać przez gadugadu lub skype. Wpłcasz mu na konto On załatwia dla ciebie sprawe.
A ja mam proźbe Niech mi ktoś pomoże jak je zamocować bay coś teraz nie spiepszyć, gdzie podłaczyć kabelki? I jak zrobic by nie połamać wskazówek.
A ja mam proźbe Niech mi ktoś pomoże jak je zamocować bay coś teraz nie spiepszyć, gdzie podłaczyć kabelki? I jak zrobic by nie połamać wskazówek.
- Od: 24 maja 2005, 14:10
- Posty: 510
- Skąd: MALBORK
- Auto: MAZDA mx3 BP-T
Ja czytalem na ktorejs stronie o indiglo i wcale nietzreba starych tarcz sciagac ani ich oswietlenia! Mozna je nalozyc na stare tarcze bo i tak ich nie bedzie widac! Indiglo ma wlasne podwietlanie a wlasciwie to swieci cala tarcza!
- Od: 10 sty 2006, 17:29
- Posty: 608
siwy_dymek napisał(a):Ja czytalem na ktorejs stronie o indiglo i wcale nietzreba starych tarcz sciagac ani ich oswietlenia! Mozna je nalozyc na stare tarcze bo i tak ich nie bedzie widac! Indiglo ma wlasne podwietlanie a wlasciwie to swieci cala tarcza!
Dobrze mowisz, nie trzeba otwory na wskazowki sa wystarczajaco duze by dalo sie je naciagnac a same tarcze sa na tyle elsatyczne ze pozwalaja na taki montaz .
Less roof, more fun
Fiveopac napisał(a):siwy_dymek napisał(a):Ja czytalem na ktorejs stronie o indiglo i wcale nietzreba starych tarcz sciagac ani ich oswietlenia! Mozna je nalozyc na stare tarcze bo i tak ich nie bedzie widac! Indiglo ma wlasne podwietlanie a wlasciwie to swieci cala tarcza!
Dobrze mowisz, nie trzeba otwory na wskazowki sa wystarczajaco duze by dalo sie je naciagnac a same tarcze sa na tyle elsatyczne ze pozwalaja na taki montaz .
Potwierdzam
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
LoB napisał(a):a co ze wspolna tarcza wskaznikow temp i paliwa raczej przez 2 wskazowki na raz sie nie przelozy
Zalezy jaki maja uklad w stosunku do siebie! Jak da sie je ulozyc tak, zeby byly skierowane w jedna strone, rownolegle do siebie, to nei ma problemu (np. BA), a jak sie nei da, no to tzreba jedna sciagnac chyba, co o tym myslicie??
- Od: 10 sty 2006, 17:29
- Posty: 608
Pajko napisał(a):u mnie w GE bylo trzeba przeicac nowe tarcze bo ju znie mialem cierpliwosci do tego
W indiglo raczej bym nie polezal co kolwiek ciac przy tarczach! Co prawda nie wiem jak to sobie tam dokladnie wyglada, ale tzreba wziasc pod uwage, ze tarcza jest zarazem oswietleniem!...i zamalowanie juz nic nieda, bedzie widac ciecia w nocy!
- Od: 10 sty 2006, 17:29
- Posty: 608
A w ktory mjejscu przecioles?? Bo ja zrozumialem ze przecioles tarcze promieniscie zeby wskazowki przeszly?
- Od: 10 sty 2006, 17:29
- Posty: 608
Aha, o to Ci chodzilo, dlatego tam ejst taki poblask ze starego oswietlenia! Ale z tego co widze to odciales kawalek i to w miejscu ktore nie swieci! Mi chodzilo o miejsca ktore maja swiecic! Do nich w jakis sposob napiecie musi dochodzic! Na fotkach montazowych indiglo widzialem ze tarcze na krawedziach, w miejscach ktore po zamontoawaniu nei widac, maja styki do ktorych na moj gust podlacza sie kabelek/kabelki z przetwornika (bo zestaw jakis przetwornik chyba posiada?). Chodzilo mi wlasnie o to, zeby czasem przy ciceiu czegos nie odciac jakiejs sciezki ktora ma plynac prad!
- Od: 10 sty 2006, 17:29
- Posty: 608
siwy_dymek napisał(a):dlatego tam ejst taki poblask ze starego oswietlenia
to akurat jest maly problem ale nei mam czasu przy kombinowac nadtym
siwy_dymek napisał(a):Chodzilo mi wlasnie o to, zeby czasem przy ciceiu czegos nie odciac jakiejs sciezki ktora ma plynac prad!
no tak na to trzeba uwazac
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
Pajko u kogo zamawiałeś te tarcze no i jaki całkowity koszt razem z przetwornicami i czym można zamówić bez kontolki długich swiateł i check engine?
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
pawelc napisał(a):Pajko u kogo zamawiałeś te tarcze no i jaki całkowity koszt razem z przetwornicami
Ja je sciagałem ze stanów i wyszlo mnie wszystko cos okolo 200-220 zl
pawelc napisał(a):czym można zamówić bez kontolki długich swiateł i check engine?
to juz zalezy od tarczy jakie znajdziesz
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje