Tuning optyczny Mazda 323F BG – pytania i sugestie – temat zbiorczy

Postprzez bikus » 21 kwi 2009, 15:28

http://moto.allegro.pl/item612245433_super_mazda.html
sluchajcie komus sie chyba cos po... pomylilo :) jak dla mnie to jest chyba silnik 1.6?
www.poturbowani.pl – tuning, części – ZAPRASZAM!!!
moja Mazda – viewtopic.php?f=312&t=137583
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2008, 14:28
Posty: 851 (0/1)
Skąd: Warszawa/Biała podlaska
Auto: Mazda 323F BJ Sportive 02'

Postprzez seba323f » 21 kwi 2009, 15:42

RoboDokładka wygląda świetnie a efka wygląda cały czas jakby dopiero opuściła salon...
Gratuluję <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:24
Posty: 1232 (0/2)
Skąd: Piaseczno
Auto: 323F BJ Sportive FS-DE '01
323F BG GT BP '92
MS Protege FS-DET '03

Postprzez LoboAlien » 21 kwi 2009, 15:46

bikus napisał(a):http://moto.allegro.pl/item612245433_super_mazda.html
sluchajcie komus sie chyba cos po... pomylilo :) jak dla mnie to jest chyba silnik 1.6?


poczym sadzisz ze 1.6 ?? dla mnie jest to 1.8 na jednym walku SOHC dokladke spojlera tylniego ma z wersji GT no i ma elektryke szyb i szyberdach ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2006, 12:14
Posty: 450
Skąd: Wałbrzych
Auto: Była Mazda 323F 1.8 16V LPG BRC
Był Nissan Primera P12 1.8 LPG BRC
Jest .....

Postprzez Jacek176 » 21 kwi 2009, 17:45

LoboAlien napisał(a): dla mnie jest to 1.8 na jednym walku SOHC

Dokładnie to jest 1.8 SOHC 103KM :)
Ktoś się rozmarzył z tymi 136KM <lol>
1.6 ma inaczej poprowadzoną odmę, od góry pokrywy głowicy.

LoboAlien napisał(a): dokladke spojlera tylniego ma z wersji GT

To nie jest lotka od GT

LoboAlien napisał(a): no i ma elektryke szyb i szyberdach ;)

To akurat o niczym nie świadczy bo takie wyposażenie może być w każdej wersji silnikowej, nawet w 1.6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 17:42
Posty: 2008
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Palkerson » 21 kwi 2009, 20:44

dokładnie :) to 1.8 na jednym wałku 103 albo 105 koni :)


Robo mi się podoba :) dobra robota :)
Ostatnio edytowano 22 kwi 2009, 08:14 przez Palkerson, łącznie edytowano 1 raz
<center><b><font color="red"> Kliknij w banner a zobaczysz moją MADZIE :)
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=25839"><img src="http://img150.imageshack.us/img150/3744/bannerlr5.jpg">
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2006, 11:56
Posty: 2622
Skąd: Świdnik
Auto: Mazda 323f BG 1.8 137 KM

Postprzez kaczor13134 » 21 kwi 2009, 20:53

Podziele sie swoim osiagnieciem :)

Obrazek

A oto z podswietlaniem

Obrazek

Nie bawiłem sie w białe tarcze bo mi sie to wogole nie podoba. Podswietlanie od spodu białe z góry błekitne:) wzrok sie nie meczy przynajmniej jak przy podswietlaniu od spodu na niebiesko.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 mar 2009, 22:16
Posty: 14
Skąd: Łódź/Konin
Auto: Mazda 323F 1.6 16V 93r.

Postprzez NgS » 22 kwi 2009, 04:04

Palkerson napisał(a):to 1.8 na jednym wałku 103 albo 150 koni

możesz to jakoś rozwinąć "albo 150" ??
kl-ze madafaka :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2008, 19:55
Posty: 108
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f bg 1,8 16v sohc >2.5v6 KL-ZE

Postprzez Palkerson » 22 kwi 2009, 08:13

możesz to jakoś rozwinąć "albo 105" pytajnik





pomylka mała kurde bo jak za szybko pisze czasem mi kolejność ucieka :P 103 albo 105

a co do zegarów .. to ja miałem niebieskie podświetlenie zewnętrzne i mnie ono nie zadawalało więc zmieniłem na białe
<center><b><font color="red"> Kliknij w banner a zobaczysz moją MADZIE :)
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=25839"><img src="http://img150.imageshack.us/img150/3744/bannerlr5.jpg">
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2006, 11:56
Posty: 2622
Skąd: Świdnik
Auto: Mazda 323f BG 1.8 137 KM

Postprzez CheZZy » 24 kwi 2009, 14:49

:( :( :(
było już chyba , ale warte przypomnienia (wyśmiania).
Obrazek
Obrazek

oferuje na sprzedaż odjazdowo przerobioną mazdę


bardzo odjazdowa :|

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8403074
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2006, 17:49
Posty: 453
Skąd: Kłodzko
Auto: MPV 2,0 benzyna 2000r., volvo v50

Postprzez -=wHiTe=- » 24 kwi 2009, 21:43

od przodu jeszcze cię mogę, nie licząc tej taśmy na postojówkach..
no ale tył.. tu to już szkoda słów..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2007, 11:35
Posty: 300
Skąd: Gdańsk
Auto: była: Mazda 323f BG '92
jest: Misttubishi Galant 2.5 V6 '98

Postprzez Jacek176 » 24 kwi 2009, 21:50

–=wHiTe=– napisał(a):od przodu jeszcze cię mogę, nie licząc tej taśmy na postojówkach..

... no i nie licząc tego smoka i nie licząt tych napisów "Greddy", "Skunk" (marzyciel wannabe hahaha ) i nie licząc naklejki na szybie inie licząc żółtych wycieraczek iiiii... tak dalej hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 17:42
Posty: 2008
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez -=wHiTe=- » 25 kwi 2009, 07:02

Jacek176 z tymi duperelami, które wymieniasz jeszcze można by było kupić.. bo ile to odkleić naklejkę :P ale pupy to już tak łatwo nie da się uratować..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2007, 11:35
Posty: 300
Skąd: Gdańsk
Auto: była: Mazda 323f BG '92
jest: Misttubishi Galant 2.5 V6 '98

Postprzez Palkerson » 25 kwi 2009, 07:07

tak całkowicie szczerze to ja bym jej nawet na części nie kupił......
<center><b><font color="red"> Kliknij w banner a zobaczysz moją MADZIE :)
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=25839"><img src="http://img150.imageshack.us/img150/3744/bannerlr5.jpg">
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2006, 11:56
Posty: 2622
Skąd: Świdnik
Auto: Mazda 323f BG 1.8 137 KM

Postprzez Jacek176 » 25 kwi 2009, 07:37

No i mogę się założyć, że w spryskiwaczach są diody :D
Nie ma lipy na robocie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 17:42
Posty: 2008
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez bikus » 26 kwi 2009, 15:23

niestety w moje mazdy nie mam jak sie pochwali to choc ze dwie fotki tutaj wrzuce :) co do tematu dzialu bedzie pasowalo :)

Obrazek

Obrazek

podoba sie?
www.poturbowani.pl – tuning, części – ZAPRASZAM!!!
moja Mazda – viewtopic.php?f=312&t=137583
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2008, 14:28
Posty: 851 (0/1)
Skąd: Warszawa/Biała podlaska
Auto: Mazda 323F BJ Sportive 02'

Postprzez Jigsaw » 26 kwi 2009, 18:38

super :) tylko jak dla mnie małe kółka ;)
Moja Madzia –> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/39732

Śniła mi się czarna 323F BG z odrestaurowaną budą, pakietem GT, gwintem, na pięknych 16 calowym alufelgach i z KL-ZE pod maską... hmm... może kiedyś :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2008, 19:11
Posty: 87
Skąd: Wieliczka/Kraków
Auto: 323F w remoncie :) będzie cudo

Postprzez _mario_ » 26 kwi 2009, 18:38

hehe a mówiłem że sa fajne xD...
japan car...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2008, 17:45
Posty: 266
Skąd: Wadowice
Auto: mx-3 mg zr 126p cult style :)

Postprzez _mario_ » 26 kwi 2009, 18:38

Jigsaw napisał(a):super :) tylko jak dla mnie małe kółka ;)

nie znasz sie marcin one sa odemnie musza Ci sie podobać xD
japan car...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2008, 17:45
Posty: 266
Skąd: Wadowice
Auto: mx-3 mg zr 126p cult style :)

Postprzez Jigsaw » 26 kwi 2009, 18:42

aaa to jak tak to zarąbiście xD :P

to ja też coś zapodam :P w trakcie remontu ;) będzie jeszcze lepiej :)

Obrazek
Moja Madzia –> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/39732

Śniła mi się czarna 323F BG z odrestaurowaną budą, pakietem GT, gwintem, na pięknych 16 calowym alufelgach i z KL-ZE pod maską... hmm... może kiedyś :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2008, 19:11
Posty: 87
Skąd: Wieliczka/Kraków
Auto: 323F w remoncie :) będzie cudo

Postprzez _mario_ » 26 kwi 2009, 19:00

Jigsaw napisał(a):aaa to jak tak to zarąbiście xD :P

to ja też coś zapodam :P w trakcie remontu ;) będzie jeszcze lepiej :)

Obrazek


<serduszka> <serduszka> <serduszka>
japan car...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2008, 17:45
Posty: 266
Skąd: Wadowice
Auto: mx-3 mg zr 126p cult style :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje