Montaż siłowników maski

Postprzez majes » 5 lis 2006, 01:21

pomysl z silownikami chodzil za mna od jakiegos czasu ale teraz chyba sie zmobilizuje :)

mx-men jestes z okolic aleksandrowa??
---------------------------------------
MX-3 V6
RX-7 III :P ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2004, 16:17
Posty: 117
Skąd: Włocławek
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 '92

Postprzez mX-MEN » 7 lis 2006, 20:44

kitek napisał(a):Ten pomysł chodził za mną od jakiegoś czasu , ale jak ktoś to zrobił i pokazał to i we mnie wstąpił większy zapał.


Gratuluję.Cieszy mnie, że mój post zapoczątkował "przelewanie myśli na papier" w tej kwestii.Czekamy na kolejnych szczęsliwców i ich fotki z modyfikacją :D


majes napisał(a):pomysl z silownikami chodzil za mna od jakiegos czasu ale teraz chyba sie zmobilizuje :)

mx-men jestes z okolic aleksandrowa??


Wpadnij na spota który będzie w najblizszym czasie we Włocku to zobaczysz na żywo i będzie Ci łatwiej :)

Tak jestem z okolic Alexa, dokładniej to z tąd :D http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... &start=105
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2005, 13:02
Posty: 1123
Skąd: Koneck
Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /

Postprzez majes » 7 lis 2006, 23:33

fajne tam balety mieliscie :D kiedy ten spot?z checia zajrze.choc ta moja to az wstyd...
---------------------------------------
MX-3 V6
RX-7 III :P ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2004, 16:17
Posty: 117
Skąd: Włocławek
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 '92

Postprzez KrystianR » 14 lut 2007, 20:24

pytanko do wtajemniczonych...zakladalem rowniez silowniki (od passata b6-ladnie w chromie) sa naprawde bardzo silne porobilem otwory na kulki w miejscu jak mx-men i co sie okazalo ze po zamknieciu maski wypycha mi jakby maske w miejscu gdzie sie ona konczy do gory....co robic co radzicie?bo poza tym chodzi ok...
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2007, 19:50
Posty: 245

Postprzez pestek » 15 lut 2007, 12:56

kitek napisał(a):Ten pomysł chodził za mną od jakiegoś czasu , ale jak ktoś to zrobił i pokazał to i we mnie wstąpił większy zapał.

No extra.
mX-MEN napisał(a):.Cieszy mnie, że mój post zapoczątkował

Nieukrywam że mx-men też mnie zaraził tym pomysłem, czekam tylko na wiosne i ciepłe dni to tez będe działał w tym temacie i spróbuje też zrobic fotorelacje.
Pozdrawiam
"Kabura-ya Signal arrow"
Nowy projekt DOHC TURBO już ukończony :) Frajda niesamowita :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 maja 2005, 14:10
Posty: 510
Skąd: MALBORK
Auto: MAZDA mx3 BP-T

Postprzez mX-MEN » 17 lut 2007, 19:02

KrystianR napisał(a):pytanko do wtajemniczonych...zakladalem rowniez silowniki (od passata b6-ladnie w chromie) sa naprawde bardzo silne porobilem otwory na kulki w miejscu jak mx-men i co sie okazalo ze po zamknieciu maski wypycha mi jakby maske w miejscu gdzie sie ona konczy do gory....co robic co radzicie?bo poza tym chodzi ok...


Gdybyś porobił jakieś fotki (siłownika, zamknietej i otwartej maski, sposobu montarzu ) byłoby łatwiej doszukać sie przyczyny :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2005, 13:02
Posty: 1123
Skąd: Koneck
Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /

Postprzez KrystianR » 18 lut 2007, 15:57

mX-MEN napisał(a):
KrystianR napisał(a):pytanko do wtajemniczonych...zakladalem rowniez silowniki (od passata b6-ladnie w chromie) sa naprawde bardzo silne porobilem otwory na kulki w miejscu jak mx-men i co sie okazalo ze po zamknieciu maski wypycha mi jakby maske w miejscu gdzie sie ona konczy do gory....co robic co radzicie?bo poza tym chodzi ok...


Gdybyś porobił jakieś fotki (siłownika, zamknietej i otwartej maski, sposobu montarzu ) byłoby łatwiej doszukać sie przyczyny :)

sposob montazu identyczny jak Twoj...wszystko tak samo silowniki tylko moze roznia sie dlugoscia badz wypornoscia...pozdro
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2007, 19:50
Posty: 245

Postprzez Aidan » 19 lut 2007, 16:44

Ciekawy pomysl i ja sie pokusze o cos takiego :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2006, 11:38
Posty: 186 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: MX-3 2.0 V6 KF
6 GH 2.0 DISI

Postprzez mX-MEN » 19 lut 2007, 22:21

KrystianR napisał(a):sposob montazu identyczny jak Twoj...wszystko tak samo silowniki tylko moze roznia sie dlugoscia badz wypornoscia...pozdro


Nadal nic Ci nie poradzę, jeśli są bardzo silne i dłuższe to moze być to jakaś przyczyna.Jednak nie sadzę aby były dłuższe bo przy takim sposobie montarzu to moje unoszą juz maskę wyzej aniżeli przy uzyciu wspornika ory.

Rozumiem, że podnosi ci maske na tym końcu przy podszybiu ??

Jeśli tak to musisz dokładnie sprawdzić gdzie Ci opiera się siłownik po zamknięciu maski.Tam jest mało miejsca i nawet przesunięcie o kilka mm może dać oczekiwany efekt.

Zapodaj mi fotki na gsmoto@op.pl to moze poradzę Ci coś więcej :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2005, 13:02
Posty: 1123
Skąd: Koneck
Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /

Postprzez KrystianR » 20 lut 2007, 00:16

mX-MEN napisał(a):
KrystianR napisał(a):sposob montazu identyczny jak Twoj...wszystko tak samo silowniki tylko moze roznia sie dlugoscia badz wypornoscia...pozdro


Nadal nic Ci nie poradzę, jeśli są bardzo silne i dłuższe to moze być to jakaś przyczyna.Jednak nie sadzę aby były dłuższe bo przy takim sposobie montarzu to moje unoszą juz maskę wyzej aniżeli przy uzyciu wspornika ory.

Rozumiem, że podnosi ci maske na tym końcu przy podszybiu ??

Jeśli tak to musisz dokładnie sprawdzić gdzie Ci opiera się siłownik po zamknięciu maski.Tam jest mało miejsca i nawet przesunięcie o kilka mm może dać oczekiwany efekt.

Zapodaj mi fotki na gsmoto@op.pl to moze poradzę Ci coś więcej :)

ok jutro porobie i zarzuce:) pozdro
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2007, 19:50
Posty: 245

Postprzez KrystianR » 20 lut 2007, 17:04

no wiec poradzilem sobie-troszke czlowiek poswieci czasu ,dobrych checi i pomysli popatrzy a zawsze sie cos poradzi :) no wiec wina u mnie lezala po stronie kątownikow ktore byly za dlugi i przy totalnym zamknieciu klapy po prostu opierajac sie podnosily lekko maske....skrocilem lekko przenioslem otwor od kulek i jest wszystko super...podnosi sie i zamyka ze az milo...zastosowalem silowniki od passata b6 bo ladny chromik a prezentuje sie to m.in tak:
Obrazek
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2007, 19:50
Posty: 245

Postprzez OLI W.D.R. » 20 lut 2007, 18:17

Ciekawe jak to będzie w 323F BG ??
Obrazek

NeeD 4 SpeeD CarboN

<embed src="http://www.site-clocks.com/flash/clocks/digital.swf?hex=0000FF" width="150" height="75" wmode="solid" type="application/x-shockwave-flash">
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 wrz 2006, 16:06
Posty: 74
Skąd: Kórnik, Poznań
Auto: Mazda 323F 1,8 16V '91

Postprzez Jacol » 7 mar 2007, 20:19

Ja właśnie kupiłem siłowniki tylnej klapy od Mx-3... Ciekawe czy nie bedą za długie...
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3458 (1/2)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez Spawn » 7 mar 2007, 21:01

Jest to tez morzliwe w GE??
Edit by admin:
Podpis usunięty – nie spełniał wymogów opisanych w FAQ <--- F***k u B***h!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2006, 19:02
Posty: 115
Skąd: Rohr im Kremstal/Austria
Auto: '90 Mazda 626 4WD

Postprzez Jacol » 7 mar 2007, 21:10

w każdym autku chyba jest to mozliwe :) tylko trzeba chciec :)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3458 (1/2)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez Spawn » 8 mar 2007, 10:04

Ja chce, ale niewiem jak i gdzie montowac, jakie amortysatory potrzebuje!
Edit by admin:
Podpis usunięty – nie spełniał wymogów opisanych w FAQ <--- F***k u B***h!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2006, 19:02
Posty: 115
Skąd: Rohr im Kremstal/Austria
Auto: '90 Mazda 626 4WD

Postprzez Hvil » 3 kwi 2007, 17:41

Ja sie nosze z zamiarem zrobieniem takiego czegos do tylnej polki bo troche akurat w moim egzemplarzu wazy z powodu zajetego bagaznika w polce usadowione sa basy i troche to wazy i zadne sznureczki jej nieutrzymaja. Mam jednak pytanko czy silowniki mozna mocowac do plastikow bagaznika czy raczej pod ciezarem go polamia i musze az od blachy kombinowac?
"Towarzysze pomożecie?"
"Pomożemy!! <jupi>"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2005, 13:25
Posty: 298
Skąd: Lublin
Auto: Mazda MX-3 93r 1.6 16v

Postprzez KrystianR » 3 kwi 2007, 18:13

Hvil napisał(a):Ja sie nosze z zamiarem zrobieniem takiego czegos do tylnej polki bo troche akurat w moim egzemplarzu wazy z powodu zajetego bagaznika w polce usadowione sa basy i troche to wazy i zadne sznureczki jej nieutrzymaja. Mam jednak pytanko czy silowniki mozna mocowac do plastikow bagaznika czy raczej pod ciezarem go polamia i musze az od blachy kombinowac?
proponuje jednak sprobowac do blachy...zalezy jakie silowniki zainstalujesz ale moze to byc za wiele jak na plastik i nie wytrzymaja nacisku nie doliczajac w to jeszcze mase ktora one unosic by mialy...
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2007, 19:50
Posty: 245

Postprzez Hvil » 9 kwi 2007, 15:27

dzieki. ogolnie telepie mi sie bagaznik bo popekane plastiki zdiagnozowalem pod trzymaniem tylnych pasow. cos pomysle jak to wszystko usztywnic.
"Towarzysze pomożecie?"
"Pomożemy!! <jupi>"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2005, 13:25
Posty: 298
Skąd: Lublin
Auto: Mazda MX-3 93r 1.6 16v

Postprzez check » 9 kwi 2007, 15:45

OLI W.D.R. napisał(a):Ciekawe jak to będzie w 323F BG

Ja to w najbliższym czasie będę robił.. ;) Teraz wszyscy będą mieć maskę na siłownikach.. :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje