Strona 1 z 2

Problem z bialymi zegarami

PostNapisane: 12 maja 2004, 18:11
przez RULES
Wszystko szlo pieknie i zgodnie z planem i tu niespodzianka

Ludzie nie moge zdemontowac wskazowek !! Jak to sie robi

Majac zapasowy licznik probowalem pociagnac do gory ale sie urwala hehe co teraz ?
potrzebuje pomocy bo mam na zamontowanie tych zegarow 2 godziny

PostNapisane: 12 maja 2004, 18:26
przez Globy
Poszukaj opisu Dizzi'ego montowania zegarow, byc moze znajdziesz tam odpowiedz na swoje pytanie.

PostNapisane: 12 maja 2004, 20:27
przez XsiX
Ludzie nie moge zdemontowac wskazowek Jak to sie robi

podgrzej delikatnie opalarką lub w ostateczności zapalniczką a zejdzie na 100% – TYLKO OSTROŻNIE żebyś nie stopił wskazówki !!!!!!

PostNapisane: 12 maja 2004, 20:40
przez Jaksa
Ja mam inną metodę ..... przepraszam Tomek mogę? ...... najlepiej kręcąc odwrotnie do ruchu wskazowek zegara i ciągnąć do góry ( zawsze się udaje ) mowa o szybkościomierzu i rpm

PostNapisane: 12 maja 2004, 20:44
przez luca
Żę tak nieśmiało zapytam, a jak się zakłada spowrotem? Trzeba wskazówką w zero na tarczy trafić?

PostNapisane: 12 maja 2004, 20:45
przez Paweł
mowa o szybkościomierzu i rpm


Z tego co pamietam z forum, to problem jest glownie ze wskazowkami poziomu paliwa i temperatury.

Pozdrawiam.

PostNapisane: 12 maja 2004, 20:46
przez LoB
wskazowki maja w "glowce" miedziane ciezarki i same spadaja..na ogranicznyk (szpilke) na "0"

PostNapisane: 12 maja 2004, 20:52
przez luca
aaaaa juz kumam (ale te od temp i paliwa tez?)

PostNapisane: 12 maja 2004, 21:15
przez Jaksa
Żę tak nieśmiało zapytam, a jak się zakłada spowrotem? Trzeba wskazówką w zero na tarczy trafić?
Dobrze myślisz ! hehe ! a co do paliwa i temp. to .... ups chyba zapomnialem ale pewnie ktoś wie...

PostNapisane: 12 maja 2004, 22:45
przez XsiX
Ja mam inną metodę ..... przepraszam Tomek mogę? ...... najlepiej kręcąc odwrotnie do ruchu wskazowek zegara i ciągnąć do góry ( zawsze się udaje ) mowa o szybkościomierzu i rpm

mam "ze starych zapasów" ;) zegary od xedosa i twój sposób Jarku zupełnie się nie sprawdza. Próbowałem na początku podgrzać suszarką do włosów i też nici z tego. Dopiero po delikatnym podgrzaniu zapalniczką mogłem bez problemu wyjąć wskazówkę obrotomierza i licznika (pozostałe wyszły bez problemu) :D

PostNapisane: 12 maja 2004, 23:02
przez Jaksa
Może to zegary od poldka ? hehehe! To jakieś inne te zegary teraz robią ?

PostNapisane: 12 maja 2004, 23:46
przez RULES
Kombinowalem, kombinowalem

Majac stare zegary od 323 probowalem sciagnac i w kilku przypadkach sie udalo za pomoca np widelca hehehe
ale niestety urwalem przy starych zegarach wsazowke od temperatury
dlatego ide z calimi zegarami od Mx3 do ZEGARMISTRZA moze koles mi je zdejmi za pomoca sciagaczy hehehehehe

trzymajcie kciuki :PP

PostNapisane: 13 maja 2004, 11:56
przez LoB
hehe...gdzies wlasnie czytalem ze najlepiej udac sie z tym problemem do mistrza od zegarow :D

PostNapisane: 13 maja 2004, 12:44
przez RULES
No i chyba w Bydgoszczy kolesie od zegarkow nie sa uzdolnieni.
Objechalem cale miasto i nikt nie chcial sie podjac zdjecia wskazowek

zdesperowany chcialem sam poraz kolejny sprobowac ale nic z tego

Od dzis bede szukal fachowcow ktorzy zdemontuja mi te cholerne wskazowki i wezma za to odpowiedzialnosc

Pozdrawiam
RULES

PostNapisane: 13 maja 2004, 13:55
przez xXx
A powiedzcie mi co pęka, czy ten plastik od wskazówki czy jakaś ta metalowa część mechanizmu

PostNapisane: 16 maja 2004, 18:18
przez RULES
PatrykK napisał(a):A powiedzcie mi co pęka, czy ten plastik od wskazówki czy jakaś ta metalowa część mechanizmu


Mi pekl metalowy prencik na ktorym jest osadzona wskazowka
Ale nim sie skapnalem ze to peklo a nie wyszlo prawidlowo chcac wlozyc spowrotem pekl plastk hehehe

Moja rada
nie sciagajcie wskazowek sami

p.s. naszczescie testowalem na zegarach od 323 wiec od Mx3 mam jeszcze cale :)

PostNapisane: 16 maja 2004, 21:05
przez Waluś
Kuźwa ja u siebie tyle razy zdejmałem, że teraz robie to na czas :D i nie miałem problemów. Wskazówka Rpm i prędkościomierza ściągnąłem delikatnie ją podważając przy samiutkim pręciku i zeszła cięzko ale zeszła, a od temp i paliwa wyciągałem z całym pręcikiem z tych śmiesznych wahadełek które tam są w środku (tylko troszkę gorzej je poskładać), a potem kwestia ustawienia tylko i efekt http://www.mazdaspeed.pl/klub/zloty/040424/221.jpg jak widać, działa bez problemu i wskazuje prawidłowo.

PostNapisane: 16 maja 2004, 21:22
przez kaktus
dobrze gada trzeba podważyć przy samej ośce i powinno zejść

PostNapisane: 17 maja 2004, 00:45
przez dizzi
poczytaj w temacie białe zegary . ja rozgryzłem temat . :>

PostNapisane: 17 maja 2004, 20:06
przez RULES
Pojechalem do warsztatu ktory zajmuje sie montazem bialych zegarow

Razultat? 1 proba 1 wskazowka peknieta od temp.

Po 5 minutach udalo sie wyjac metaowy urwany juz pret ze wskazowki kombinerkami

co za wojna

Naszczescie warsztat postara sie mi pomoc i zalatwi cos hehe

A ja teraz jezdze bez zegarow