Nie wiesz na co się piszesz, kupujesz samochód za 3-4tys zł, a "projekt" o którym piszesz to koszta rzędu 8-10tyś zł za same graty. Spokojnie, my Cię z tego wyleczymy
Kierownica tuningowa, to rezygnacja z poduszki powietrznej. Jak ma być w miarę dobra to za nową rzucisz 300-400zł. Jak ma być dobra i wyglądać, to od 600zł wzwyż.
Kubełki z homologacją drogową a nie chińczyki, + szyna montażowa to koszt od 1000zł w górę, a wypadałoby kupić dwa. Przy czym kubełki są niewygodne dla większości ludzi, dłuższa trasa to dramat. No, chyba że kupisz kubełki z regulacją, ale to już nie jest 1000zł/szt. Nie wiem czy wiesz, ale zwykłe kubełki są "sztywne".
Dobre radio z wyświetlaczem to koszt od 600zł za używkę. W każdym innym przypadku lepsze będzie przydrutowanie tableta z androidem.
Jak chcesz podświetlenie wnętrza, to wnętrze musi być super zadbane i pomodzone, jak będziesz ledami podświetlał zciuraną serię, to będzie wyglądało raczej śmiesznie. Czasy ledów pod samochodem, grillem etc już się skończyły. Jakieś 10 lat temu, czyli ze 3 lata po premierze NFS U2.
Wymiana gałki zmiany biegów i mieszka na jakieś ładne, skórzane, obszyte, jak najbardziej spoko
Nowych (innych) zegarów nie znajdziesz, co najwyżej tarcze indilgo, albo inne nakładki. Ewentualnie wymiana podświetlenia na inny kolor.
Zewnątrz: 17" to max jakie wsadza się do BA. Musisz mieć tylko na uwadze, że:
-albo zmieniasz średnicę koła i podnosisz samochód w górę
-albo naciągasz na felgę pasek gumy, masz absolutnie zero komfortu, a i tak w przeciągu dwóch miesięcy pogniesz felgę.
Poza tym za jedną, średniawą oponę na 17 musisz rzucić z 350zł, a potrzebujesz cztery. Jak szukamy w oponach dobrych, to zaczynają się w okolicach 500zł za sztukę.
Jak ta 323f będzie miała 1.5 pod maską, to takim kołem strasznie zmulisz auto. Nie jedzie w serii, a na takim kole to już w ogóle.
Progi tylko replika Mazdaspeed, za jakiekolwiek inne to Cię tutaj zjedzą. Bez dokładek zderzaków same progi wyglądają smutno, nie ważne jakie byś założył.
Obniżenie auta zawsze spoko. 3cm to mało, weź pod uwagę że 90% egzemplarzy jeszcze nie obniżonych jeździ na tych samych springach od fabryki, które zdążyły się uklepać. 40mm to takie optimum, i będzie współpracować z seryjnym amortyzatorem.
Nowe logotypy mazdy spoko, ale jak znajdziesz auto z końca produkcji to już będzie takie miał.
Ostatniego nie rozumiem