W tym temacie chciałbym poruszyć dość rzadko wspominaną na naszym forum sprawę rolowania nadkoli. Chodzi o zagięcie rantu wewnętrznego błotnika tak, żeby nie obcierał o oponę przy dużym obniżeniu auta. Otóż przy skręceniu gwintu na maxa tył mi obciera i szukam dobrego sposobu na wykonanie tej czynności, wiem, że są specjalne rolki do tego celu, a co odważniejsi potrafią to zrobić zwykłym kijem basebalowym tego drugiego wolałbym uniknąć, bo to bardzo ryzykowny i mało profesjonalny sposób. Jeśli jest ktoś na forum kto ma taką rolkę lub wykonuje tego typu usługi, proszę niech się wypowie.
Nadal poszukuję rolki, gdyby ktoś coś wiedział skąd ją wziąć w moim regionie będę wdzięczny. Co do raceism: założyłem konto, ale czekam już miesiąc na potwierdzenie rejestracji więc chyba nic z tego