Nasze Modyfikacje

Postprzez Boris86 » 16 lip 2005, 15:07

da,da....tylko ze 26 czerwca zgubiłem karte do aparatu na torze Brno w Czechach :( i chwilowo nie mam jak tego nagrac....ale na dniach wrzuce jakis filmik <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Italiano » 16 lip 2005, 15:09

Boris86 napisał(a):.ale na dniach wrzuce jakis filmik

<spoko>
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2005, 00:40
Posty: 2682 (1/0)
Skąd: Calcinato
Auto: Renault scenic 1.6 B
Ford Galaxy 2.0 170 KM
Renault Express 1.5 dci

Postprzez Boris86 » 21 lip 2005, 11:50

No i fotki mam ...są w duzej rozdziałce i naprawde pysznie to wygląda... ponad pół metrowa kita ognia tyle ze ja nie wiem za bardzo jak je wrzoocic na strone... wiec kto chce to niech podaje maila a ja bede rozsyłał albo jesli sie znajdzie ochotnik to mogę podesłać foty żeby umiescił na forum... <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Gajnek » 21 lip 2005, 12:18

zmniejszyc rozdzielczosc mozesz za pomoca np adobe photoshop a jak nie to przeslij mi na gajnek@o2.pl to je pozmniejszam i wrzuce na forum
Edit by mod: Rozmiar samej fotografii/grafiki w podpisie (i całego podpisu) jest jasno określony w temacie FAQ przyklejonym w każdym z działów. Proszę o przestrzeganie zaleceń.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2005, 21:00
Posty: 332
Skąd: Gliwice / Dąbrowa Górnicza
Auto: Mazda 626 cronos 2.0i 95r.

Postprzez Italiano » 21 lip 2005, 20:28

Albo mi wyślij. piotrekmysza@alice.it.
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2005, 00:40
Posty: 2682 (1/0)
Skąd: Calcinato
Auto: Renault scenic 1.6 B
Ford Galaxy 2.0 170 KM
Renault Express 1.5 dci

Postprzez Italiano » 21 lip 2005, 22:24

Fotki kolegi Boris86.

Obrazek

Obrazek
A oto kierownik tego ognia. :D
Obrazek
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2005, 00:40
Posty: 2682 (1/0)
Skąd: Calcinato
Auto: Renault scenic 1.6 B
Ford Galaxy 2.0 170 KM
Renault Express 1.5 dci

Postprzez Boris86 » 2 wrz 2005, 22:49

Widze ze temat stoi w miejscu no to ciągne dalej.... Wczoraj Madzia zblizyła sie do gleby o 60 mm za sprawą Spręzyn Weitec i Amortyzatorów KYB o zmiennej charkterystyce. Naprawde pyszna GLEBA!!!

...a no i zderzaczki są w fazie przeróbek... mają być na gładko... a na razie ...duzo pianki i szpachli.

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez LoB » 3 wrz 2005, 10:53

[tiiit] gleba <spoko>
tylko szkoda ze nie gwint ...
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Postprzez DymeK » 5 wrz 2005, 07:44

a jak sie jezdzi na takiej glebie
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez Boris86 » 5 wrz 2005, 20:17

Obrazek

Obrazek

Powiem tak... to zależy od drogi w zakretach auto chodzi niesamowicie, nie czuć wogółe bujania w przód i tył przy przyspieszaniu i hamowaniu... nie ma bujania na boki... autko chodzi w zakretach jak gokard... ale było by za pięknie gdyby to było tak fajnie tylko.... po pierwsze musze jechac ustawic geometrie, kąty, zbierzności...itd. Po drugie musze rozpompować nadkola bo mam za małe ET felg i obcierają mi opony... kolejna sprawa to polskie drogi... koleiny dzioory i tak dalej... to nie jest za przyjemne... no i trzeba cholernie uwazać gdzie sie wieżdza bo ja juz urwałem wydech przy wieździe na jeden z parkingów...

Ale miała być pyszna gleba no to jest...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Globy » 6 wrz 2005, 00:58

Wow, doslownie pyszna gleba :D
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez kocurek » 7 wrz 2005, 20:52

siema super zawiecha jeśli można wiedzieć ile kosztuje tak aprzyjemność?? ja mam 323F wiec zawiecha raczej ta sam ai też chetnie bym ja zglebił
mazda mazda
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2005, 15:12
Posty: 173
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V 92r
sprzedana

Postprzez Boris86 » 8 wrz 2005, 01:29

Jeśli chodzi o nowe elementy to:
-Sprężyny Weitec -60mm to około 600zł
-Amorki KYB o zmiennej charakterystyce to około 200zł/szt.

Mi trafiło sie troszke inaczej bo zamieniłem sie z dopłatą na seryjne z jednym z użytkowników forum, wiec tak mocno nie odczułem tego na kieszeni ale za to w razie czego nie mam zestawu seryjnego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez ptrklm » 17 paź 2005, 21:37

witam,

w zeszlym tygodniu postanowilem odpoczac od tego beznadziejnego nawyku codziennej pracy, do ktorego jestem zmuszony od momentu ukonczenia studiow. pojechalem zatem na 3 dni do tesciow (nie wiem co gorsze) i co by za dlugo nie siedziec w miejscu postanowilem zmienic cos w autku. bylo przy okazji pare innych rzeczy do zrobienia ale cel byl postawiony jasno.
niestety za pozno wpadlem na pomysl robienia mazdy jedna reka, a druga robienia fotek, wiec wiele wam nie moge pokazac (ale najwazniejsze jest). a po kolei wygladalo to tak:

1) chwila zastanowienia za co by sie zabrac. wiele czasu mi to nie zabralo bo o pasach myslalem juz wczesniej. faktem jest ze w zyciu bym sie tego nie podjal gdybym nie pracowal tam gdzie pracuje (i nie jest to TRW). start od przodu bo wydawalo mi sie ze latwiej
2) zdjecie nakladek progowych przód+tył (tylko zatrzaski)
3) zdjęcie czarnej obudowy slupkow srodkowych co by uwidocznic caly pas (znow te zatrzaski)
4) odkrecenie retraktora (to innymi slowy urzadzenie zwijajace pas) – 2 sruby, jedna z nich mocuje tez okucie koncowe pasa
5) odkrecenie metalowej prowadniczki pasa (2 srubki) i potem okucia srodkowego (1 sruba)
no i pas mam w reku. a wygladal tak:

Obrazek

potem znow chwila zadumy i zabieram sie za tylne pasy.
1) wyciagniecie tylnego siedzenia (proste bo mocowane na takie fajne zatrzaski)
2) odkrecenie zamkow i biodrowego pasa srodkowego (w sumie 2 sruby)
3) odkrecenie okuc koncowych pasow pasow bocznych (2 sruby)
4) odkrecenie i wyciagniecie oparcia tylnej kanapy (3 sruby)
5) bardzo problematyczne zdjecie boczkow ze slupkow tylnych (cholerne zatrzaski)
6) delikatne wyciagniecie plastikowych prowadniczek z boczkow i wyciagniecie pasa co by te cholerne boczki sie nie pobrudzily w pozniejszych zabawach
7) odkrecenie retraktorow (po 2 sruby na kazdy)

i kolejne pasy w reku. potem krotka rozmowa z tesciem co by dal swoja skodzine i w droge do pracy gdzie przy pomocy pieknych kolezanek pracujacych na liniach produkcyjnych, po odpowiednim przełożeniu komponentów na nowa tasme pasa, moglem popatrzec na nowy gadzet mojej mazdy. potem znow w droge do domu i stwierdzenie ze juz nie mam ochoty konczyc. nastepnego dnia cala procedura tyle ze w odwrotnej kolejnosci i efekt jak na zalaczonych fotkach:

Obrazek

Obrazek

Obrazek[/img]
V6 is the BE(A)ST

Pozdrawiam
Piotrek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2004, 12:52
Posty: 153
Skąd: Zależy dokąd jadę
Auto: Xedos 9 '94 2,5 V6

Postprzez XsiX » 17 paź 2005, 21:46

IMHO pasy w kolorze tapicerki były by ładniejsze :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez Kubutek » 17 paź 2005, 21:50

hehe, na pierwszych dwóch fotkach wyglądają, jakby pokrwawione były :D
Ale na 3-ciej – efekt bardzo fajny :)
Obrazek 323F BA KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2004, 11:51
Posty: 747
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BA 2,5 V6 '95
Smart ForTwo 0,8 CDI '03
Mazda 6 GY 2.0 CITD '07
Mazda CX7 2.2 CITD '10

Postprzez ptrklm » 17 paź 2005, 21:51

XsiX napisał(a):pasy w kolorze tapicerki były by ładniejsze


mialem w kolorze od poczatku. chcialem zeby sie teraz rzucaly w oczy <wow> :]
V6 is the BE(A)ST

Pozdrawiam
Piotrek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2004, 12:52
Posty: 153
Skąd: Zależy dokąd jadę
Auto: Xedos 9 '94 2,5 V6

Postprzez XsiX » 17 paź 2005, 22:00

ptrklm napisał(a):mialem w kolorze od poczatku

na fotce wyglądają na sporo ciemniejsze niż tapicerka :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez Bimbak » 17 paź 2005, 22:02

XsiX napisał(a):na fotce wyglądają na sporo ciemniejsze niż tapicerka

XsiX jak zwykle sie czepiasz ... jak dla mnie rewelka :D <spoko>
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez XsiX » 17 paź 2005, 22:17

XsiX jak zwykle sie czepiasz ..

phi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje