-wyjalem je na zewnatrz, zdemontowalem ten oslaniajacy od przodu plastik
-wskazowki zeszly bez problemu, a wiec odkrecilem tarcze
– papierem sciernym starlem ladnie zielona powloke poczym pomalowalem je spreyem na niebiesko
– zlozylem wszsystko do kupy z tym ze zamontowalem jeszcze biale ledy w podswietlenie
No i wszystko ladnie swieci na jasny niebieski kolor
I teraz pojawil sie moj problem ze wskazowkami...
na zgaszonym silniku wszystko ladnie wygladalo, zapalilem silnik, tez bylo ok do czasu kiedy zgasilem silnik i mialem wlaczony zaplon...
-benzyny nie mialem praktycznie nic, a wskazowka wskoczyla na prawie pol baku
– temperatura na zgaszonym pokazywala stan "lekko" rozgrzanego silnika, a po zapaleniu i nagrzaniu wychodzi po za wskaznik
-predkosciomierz zawyza o ok 10-12 km/h
-obroty prz TYLKO wlaczonym zaplonie wskakuja na 1500rpm, czyli jak odpalam mam jakies 2300rpm
Teraz tak warjuja za kazdym razem gdy tylko wlacze zaplon
A wiec macie pomysl co moge teraz z tym zrobic? czy da sie to skalibrowac czy zegary sa do wymiany ?