Aluramki zegarów

Postprzez F-16 » 1 cze 2005, 07:39

Robo napisał(a):F-16 daj znać jak już nabędziesz i jak wygląda montaż w 323F BG.

Spoko wodza. :) po weekendzie powinienem mieć fotki.Od razu wrzucę i zapodam opis
KOŚCI ZOSTAŁY RZUCONE
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 maja 2005, 00:14
Posty: 14
Skąd: Wawka
Auto: 323 F BG 1.8 16v DOHC GT

Postprzez F-16 » 2 cze 2005, 20:13

No i założyłem. Efekt – masakra:D. Jednak po 1: wcale nie są bezklejowe, po 2: jest pewien haczyk.Otórz ring na środkowy – największy zegar (km) nie przejdzie i trza rozszczepić szybkę od obudowy co jest z deka niebezpieczne bo to lubi pęknąć. Mnie sie udało delikatnie ale... generalnie efekt zajebiaszczy:) aha BTW: fotki bede miał po weekendzie jak ktoś chce to proszę maila to podeślę. Pozdrawiam
KOŚCI ZOSTAŁY RZUCONE
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 maja 2005, 00:14
Posty: 14
Skąd: Wawka
Auto: 323 F BG 1.8 16v DOHC GT

Postprzez GreG » 2 cze 2005, 20:31

F-16 napisał(a):Efekt – masakra


F-16 napisał(a):efekt zajebiaszczy



:|
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2004, 17:52
Posty: 290

Postprzez Śliwa » 2 cze 2005, 20:50

tak wyglądają u mnie:
Obrazek
POZDRAWIAM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2005, 15:18
Posty: 75
Skąd: Świecie
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16v `93r.

Postprzez Waluś » 2 cze 2005, 21:32

ciut jak moje hihih<lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez cwaniaq » 3 cze 2005, 07:27

GreG napisał(a):
F-16 napisał(a):Efekt – masakra


F-16 napisał(a):efekt zajebiaszczy



:|

hahaha hahaha

Śliwa napisał(a):tak wyglądają u mnie:

Może być, ale myślę, że na czarnych zegarach aluramki wyglądają o wiele lepiej.
Śliwa a mógłbyś zrobić fotke w nocy na podświetleniu jak to wygląda ? W naszych mazdach te podświetlenie jest nierównomiernie zrobione ale jestem ciekaw jak wygląda na nowych zegarach.
[url=http://www.wszystkodokuchni.pl]Akcesoria meblowe – zawiasy, prowadnice, tandembox, systemy drzwi przesuwnych, BLUM PEKA SEVROLL SIBU GTV SIRO[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2004, 13:47
Posty: 193
Skąd: Białystok

Postprzez Gajnek » 3 cze 2005, 09:02

do swojego cronoska tez bede wkładam ramki ale tarcz nie zmieniam tez mi sie wydaje ze orginalne wygladaja lepiej
Edit by mod: Rozmiar samej fotografii/grafiki w podpisie (i całego podpisu) jest jasno określony w temacie FAQ przyklejonym w każdym z działów. Proszę o przestrzeganie zaleceń.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2005, 21:00
Posty: 332
Skąd: Gliwice / Dąbrowa Górnicza
Auto: Mazda 626 cronos 2.0i 95r.

Postprzez Śliwa » 3 cze 2005, 13:57

cwaniaq napisał(a):W naszych mazdach te podświetlenie jest nierównomiernie zrobione


niestety nowe zegary nic nie pomogły :(
myślałem już żeby w środku licznika tam gdzie jest słabe podświetlenie założyć jeszcze jedną żarówkę ale nie ma miejsca poza tym musiałbym rozwalać licznik a od tego jestem daleki :D
POZDRAWIAM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2005, 15:18
Posty: 75
Skąd: Świecie
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16v `93r.

Postprzez ((((SMOKE)))) » 6 cze 2005, 12:15

A możecie napisać kroczek po kroczku jak sie montuje te ringi?
Będę wdzięczny :D
Była 323C, jest Renault Clio. Sentyment do marki pozostał.
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2005, 13:47
Posty: 105
Skąd: Warszawa
Auto: Renault Clio 2 ph2, 1.4 16V

Postprzez F-16 » 6 cze 2005, 19:21

((((SMOKE)))) napisał(a):A możecie napisać kroczek po kroczku jak sie montuje te ringi?

Udeż na gg to Ci powiem <klotnia>
KOŚCI ZOSTAŁY RZUCONE
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 maja 2005, 00:14
Posty: 14
Skąd: Wawka
Auto: 323 F BG 1.8 16v DOHC GT

Postprzez Anade » 23 cze 2005, 08:41

No ja też wczoraj wstawiłem ringi i zmieniłem podświetlanie na niebieski :)
Nawet całkiem szybko poszło i demontaż całkiem prosty :)

Poniżej fotki jak teraz wygląda

Obrazek
Obrazek
Anade :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2005, 14:48
Posty: 330
Skąd: Warszawa
Auto: 323f BA 1.5 Z5 r. 95

Postprzez Pajko » 23 cze 2005, 11:24

a zakladal ktos z was takie do 626 GE ?? jak tak to prosilbym o foto na maila pajko@is.net.pl z góry dziekuje
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez brii » 23 cze 2005, 17:56

Tak mi się spodobało, że chcę wrzucić coś takiego do mojej MX3 :)
Powiedzcie tylko czy da się coś zrobić żeby wskazówki się podświetlały?? Te które mam teraz wyglądają baaardzo staro i się nie podświetają :(
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Anade » 23 cze 2005, 18:23

no chyba tylko zmienic na takie co przewodza swiatlo :)
Anade :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2005, 14:48
Posty: 330
Skąd: Warszawa
Auto: 323f BA 1.5 Z5 r. 95

Postprzez Piotr Wozniak » 6 lip 2005, 13:27

Witam,
Wlasnie podjalem decyzje zeby wejsc do powstajacej "druzyny pierscienia" (na zegarach) :)
W zwiazku z tym kilka pytan: jak wcisneliscie te pierscienie na ich miejsce? Nie trzeba bylo odklejac szybki oslaniajacej zegary od przodu? Jak pamietam z wymiany zaroweczek, to zegary stanowia jeden modul wraz z ta szybka od przodu? Czy mi sie pochrzanilo z innym samochodem jakims? Gdzie odczepic linke napedu predkosciomierza? Pod maska gdzies?
Dzieki z gory.

pozdrowienia
WOZI
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2005, 17:13
Posty: 300 (0/1)
Skąd: Gdansk
Auto: MX-3 (BP-DOHC) 1993r
Subaru Outback SBD 2010r
Jeep Cherokee KJ 2.5 CRD

Postprzez Anade » 6 lip 2005, 13:38

U mnie szybka jest na rodzaje zatrzasków chyba 4 i wystarczylo je lekko podwarzyć wkrętakiem i elegancko zeszło a co do linki prędkościomierza to odkryłem że takowej niemam – wszystko mam elektrycznie na cztery płaskie kostki z przewodami wiec u mnei wymiana bezproblemowa :)
Anade :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2005, 14:48
Posty: 330
Skąd: Warszawa
Auto: 323f BA 1.5 Z5 r. 95

Postprzez F-16 » 6 lip 2005, 19:10

Ja odklejałem szybkę bo główny największy ring nie przejdzie – pokrzywisz jak spróbujesz go przełożyć na siłę.Szybka w 323F BG jest zgrzewana – łatwo odeszła.Nie wiem jak w innych.Linkę oczepiałem od tyłu zegarów – trza wsadzić łapkę, troche pomanewrować, Scisnać końcówkę linki żeby zabezpieczenie puściło i wyciągnąć. Składasz odwrotnie.Myślę ze w inych modelach bedzie podobnie Powodzenia :)
KOŚCI ZOSTAŁY RZUCONE
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 maja 2005, 00:14
Posty: 14
Skąd: Wawka
Auto: 323 F BG 1.8 16v DOHC GT

Postprzez KrzysioR » 28 lip 2005, 09:47

Powracając do tematu...

Czy ktoś montował ramki w mx3 i jest w stanie podac instrukcję montażu...

Jestem początkującym rozbrajaczem poszczególnych elementów auka i dlatego też nie chciłbym się do tego zrazic łamiąc lub psując cos :]
Forumowicz
 
Od: 20 cze 2005, 17:11
Posty: 41
Skąd: KRAKÓW
Auto: MX-3 SOHC 1.6 16V B6

Postprzez cwaniaq » 28 lip 2005, 17:48

KrzysioR napisał(a):Jestem początkującym rozbrajaczem poszczególnych elementów auka i dlatego też nie chciłbym się do tego zrazic łamiąc lub psując cos

Człowiek uczy się na błędach...
Ale w mx3 licznik jest taki sam lub chociaż podobny jak w 323f BG to ci mogę powiedzieć jak to u mnie się wyrkęca...
Pierw wykręcasz 3 śrubki w górnej cześci w tej wnęce gdzie jest licznik, koło stacyjki odkręcasz od dołu chyba 3 śrubki, i rozbierasz tą obudowę koło stacyjki... nie pamiętam dokładnie ile tam śrubek było..., inaczej ta obudowa gdzie są przyciski od podgrzewania tylniej szyby itp (tak jest w 323f BG) nie wyjdzie. Następnie jak już wyciągniesz tę obudowę to licznik jest przymocowany na 4 śruby (2 na dole i 2 na górze) widać wyraźnie...
Odkręcasz linke prędkościomierza od skrzyni biegów bo inaczej nie będziesz dał rady licznika wyciągnąć. I wszystko... ;)
Tak to wygląda w 323f BG
[url=http://www.wszystkodokuchni.pl]Akcesoria meblowe – zawiasy, prowadnice, tandembox, systemy drzwi przesuwnych, BLUM PEKA SEVROLL SIBU GTV SIRO[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2004, 13:47
Posty: 193
Skąd: Białystok

Postprzez F-16 » 30 lip 2005, 10:58

cwaniaq napisał(a):Odkręcasz linke prędkościomierza od skrzyni biegów bo inaczej nie będziesz dał rady licznika wyciągnąć

Linkę sie odkręca za zegarami – nie ma sensu tego robić przy skrzyni. Tylko trza łapką pomanewrować :D Pozdrawiam
KOŚCI ZOSTAŁY RZUCONE
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 maja 2005, 00:14
Posty: 14
Skąd: Wawka
Auto: 323 F BG 1.8 16v DOHC GT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje