Opony & felgi
Zgadzam się z kolegą powyżej sam to przechodziłem ostatnio więc wiem co piszę. Do mocy auta na tych oponach szybko się przyzwyczaisz do latania po koleinach i wyrywania kierownicy nigdy! Zmieniłem na 215 i jest o wiele lepiej pod tym względem.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Oj tam, oj tam. Tragizujecie, albo lepiej ostrzegacie na wyrost. Kij ma dwa końce i myślę, że kolega to wie i wie w co się pakuje
Ja nie żałuję przesiadki. W najbliższym czasie raczej nie zejdę już do niższej kategorii, a od walki w koleinach i z kierownicą odpocznę sobie, gdy wrzucę zimówki.
Ubytki w mocy idzie przełknąć, albo jeśli da radę to podziałać jakoś w tym temacie, aby było lepiej. Nie od dzisiaj wiadomo, że stan techniczny auta przy każdych modach gra dużą rolę. W pierwszej kolejności wystarczy się pokręcić przy zawieszeniu (zwłaszcza nad elementami tworzącymi dodatkowe opory – np. nowe łożyska piasty, sprawdzić heble, czy nie robią dodatkowej roboty, ogarnąć geometrię) i po wszystkim walnąć chipa. Wtedy auto z pewnością odzyska jakieś kuce i wigor. Pole do manewru zawsze się znajdzie.
Wrzucaj 225/40/18 – imo to idealnie spasowane pod trójeczkę kapcie jeśli już mowa o osiemnastkach.
Ja nie żałuję przesiadki. W najbliższym czasie raczej nie zejdę już do niższej kategorii, a od walki w koleinach i z kierownicą odpocznę sobie, gdy wrzucę zimówki.
Ubytki w mocy idzie przełknąć, albo jeśli da radę to podziałać jakoś w tym temacie, aby było lepiej. Nie od dzisiaj wiadomo, że stan techniczny auta przy każdych modach gra dużą rolę. W pierwszej kolejności wystarczy się pokręcić przy zawieszeniu (zwłaszcza nad elementami tworzącymi dodatkowe opory – np. nowe łożyska piasty, sprawdzić heble, czy nie robią dodatkowej roboty, ogarnąć geometrię) i po wszystkim walnąć chipa. Wtedy auto z pewnością odzyska jakieś kuce i wigor. Pole do manewru zawsze się znajdzie.

Wrzucaj 225/40/18 – imo to idealnie spasowane pod trójeczkę kapcie jeśli już mowa o osiemnastkach.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2298 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
215 na tył,na przód 225
,a nie odwrotnie ,ja mam u siebie tak ,ale żeby szerzej z przodu niż z tylu
Obecnie to przód 215/50/17 tył 225/50 /17'
Obecnie to przód 215/50/17 tył 225/50 /17'
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Mocne FWD może mieć szerzej przód i większą calówkę przykład Nissany LMP1 z LeMans, szerszy tył daje się na mocne RWD.
nie no pomylilem sie 225 na przod i 225 na tyl przy profilu 40 i obniżeniu o 30 mm myślę że będzie ok a w trasy dużo nie latam to i koleiny mi nie straszne z resztą mam w garażu celice VI z kapciami 245 wiem wiem z czym to sie je 
- Od: 31 paź 2013, 13:00
- Posty: 424 (6/2)
- Auto: Mazda 6 GJ 2.0 Machine Grey
Przy tym kapciu i tej mocy to napewno spalanie wzrośnie ,nie ma co porównywać samochodów sportowych z cywilnymi,tą celice to masz turbo 2.0 moc podobna do opony 
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Witam.
Jako nowy użytkownik forum chciałbym powitać wszystkich członków
Wszystko wskazuje na to, że już 7ego sierpnia stanę się szczęśliwym posiadaczem pięknej Mazdy 3 Skyactive
. Chciałbym dokonać w.w. samochodzie modyfikacji polegającej na założeniu dystansy osi/felg, mam takie rozwiązanie obecnie w Audi A6 i bardzo je sobie chwalę z uwagi na ładniejszy wygląd i lepszą stabilność samochodu.
Chciałbym zapytać zatem – czy ktoś z was ma doświadczenie w tym temacie ? Czy ktoś orientuje się Jakie największe dystanse można bezpiecznie wsadzić do Mazdy 3 Skyactive 2015 z felgą 18' montowaną w pakiecie Skypassion ?
Czy możecie mi zdradzić jakie są parametry otworów montażowych ( osadzenie, rozstaw ) w nowej trójce ?
To powinno pasować ? ( nie pytam o szerokość, ale o rozstaw i ilość otworów ) http://www.rallyshop.pl/index.php?p1494 ... mazda-3-bk
Pozdrawiam serdecznie!
Jako nowy użytkownik forum chciałbym powitać wszystkich członków

Wszystko wskazuje na to, że już 7ego sierpnia stanę się szczęśliwym posiadaczem pięknej Mazdy 3 Skyactive

Chciałbym zapytać zatem – czy ktoś z was ma doświadczenie w tym temacie ? Czy ktoś orientuje się Jakie największe dystanse można bezpiecznie wsadzić do Mazdy 3 Skyactive 2015 z felgą 18' montowaną w pakiecie Skypassion ?
Czy możecie mi zdradzić jakie są parametry otworów montażowych ( osadzenie, rozstaw ) w nowej trójce ?
To powinno pasować ? ( nie pytam o szerokość, ale o rozstaw i ilość otworów ) http://www.rallyshop.pl/index.php?p1494 ... mazda-3-bk
Pozdrawiam serdecznie!
po co zakładać nowy temat? jak już takowy istnieje? łączę.
Almera GTI – OZ
Almera GTI – ADVAN
Obie 7 j x 15 opona 195 x 50 x 15
Almera GTI – ADVAN
Obie 7 j x 15 opona 195 x 50 x 15
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Witam was panowie
Od dłuższego czasu poszukuje felg do mojej madzi aczkolwiek nie moge znaleźć nic racjonalnego , ostatnio przeglądając internety natknąłem sie na takie koła :

Czy ktoś z was wie co to za felgi i gdzie mogę je znaleźć ?
Od dłuższego czasu poszukuje felg do mojej madzi aczkolwiek nie moge znaleźć nic racjonalnego , ostatnio przeglądając internety natknąłem sie na takie koła :
Czy ktoś z was wie co to za felgi i gdzie mogę je znaleźć ?
-
glimus
Siemanko, chce do mojej 323f Ba na zimę zakupić szeroką stal. Co myślicie? Ujdzie czy raczej wioska?
np. te.. http://olx.pl/oferta/szeroka-stal-4x100 ... 3b3cbdc44b
np. te.. http://olx.pl/oferta/szeroka-stal-4x100 ... 3b3cbdc44b
Wiocha, zwłaszcza na ziemę 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Za taką kasę to można ogarnąć już porządne alu
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Dokładnie. Wg mnie tragedii nie ma jeśli chodzi o tą stal, ale zdecydowanie lepiej poszukać alu, a w tej cenie jest już w czym wybierać.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3198 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
W tym kolorze kaszana na pewno, szare/czarne/gunmetal byłyby spoko przy tej glebie, ale kupować 15tki szeroką stal bez sensu do BA, 16 też dośc mało, a 17 calowa stalówka poszerzana to wygląda tylko dobrze jak jest strukturalna z Opla.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje