Nasze Modyfikacje
Hello mam prosbe bo chcialem sam obszyc tapicerke na nowo czarnym welurem. Czy ktos poratuje jakims tanim i dobrym materialem? Dodatkowo bede poleroewal ramki halogenow. Zanosi sie na wydech 2.5 cala i moze zderzak ktory zaproponowalem w Vt. Wydec chce ala mugen jako koncowy ale musi byc cichy bo halasu nie lubie.
Mercedes SLK kompressor
- Od: 21 kwi 2006, 11:02
- Posty: 349
- Skąd: Warszaweczka
- Auto: Mercedes SLK
promyczek001, polerka ramek dobra rzecz
ja polerowalem najpierw pasta zaworowa "0" a pozniej na blysk Cifem
Wydech ala mugen i cichy? Takie rzeczy to chyba "tylko w erze", chociaz El-tec zachwala swoje tlumiki jako rzeczywiscie tlumiace dzwiek, wiec moze na ich towar bys sie skusil – ja planuje zalozyc na wiosne wlasnie od nich to sie okaze ile w tym prawdy. Bo z ryku juz wyroslem
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Wydech ala mugen i cichy? Takie rzeczy to chyba "tylko w erze", chociaz El-tec zachwala swoje tlumiki jako rzeczywiscie tlumiace dzwiek, wiec moze na ich towar bys sie skusil – ja planuje zalozyc na wiosne wlasnie od nich to sie okaze ile w tym prawdy. Bo z ryku juz wyroslem
Maciej napisał(a):Hamulce (tył) – tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove | klocki hamulcowe EBC Green Stuff
Nie ma takich klocków na tył
Sporo planujesz jak na auto którego jeszcze nie ma
- Od: 1 lis 2005, 13:02
- Posty: 1123
- Skąd: Koneck
- Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /
No i tak... ramki wypolerowane. Po rozwiercenu halogenow udal mi sie tam wstawic 21W kierunkowskazy bo zarowki w5w nie bylo widac. Dostałem od dziewczyny na urodzinki amerykanski lampy tylne ktore mi sie snily od dawna
oczywiscie juz zalozylem tylko musze instalacje elektryczna przerobic bo sie nieco rozni a mianowcie trzeba zmienic oprawki zarowek postojowych. Teraz musze zakupic xenony i przerobic przeslone soczewki na ruch prawstronny zeby nie oslepiac.

Mercedes SLK kompressor
- Od: 21 kwi 2006, 11:02
- Posty: 349
- Skąd: Warszaweczka
- Auto: Mercedes SLK
Dajesz foty tych hamerykanckich lampek 
Jak juz zapowiadalem fotki wrzucam.
Wkoncu dzisiaj zmienilem olej silnikowy i motor znowu jest bezszelestny.
Nastepny mod to xenony a niedlugo ruszma z projektem wyspawania sobie 2.5 calowego wydechu oczywiscie w wersji DIY tylko musze znalezc gotowy projekt.



Wkoncu dzisiaj zmienilem olej silnikowy i motor znowu jest bezszelestny.
Nastepny mod to xenony a niedlugo ruszma z projektem wyspawania sobie 2.5 calowego wydechu oczywiscie w wersji DIY tylko musze znalezc gotowy projekt.
Mercedes SLK kompressor
- Od: 21 kwi 2006, 11:02
- Posty: 349
- Skąd: Warszaweczka
- Auto: Mercedes SLK
Na allegro bo GE na czesci jest masa – trzeba byc cierpliwym i szukac. Ja szukalem 2 tygodnie ale oplacilo sie bo zaplacilem za komplet z przesylka 60zl
Odpalasz sobie aukcje – wpisujesz "czesci 626" i jechana do kazdego, mi wyszlo chyba z 50 maili wyslanych ale oplacilo sie
Takie same masz do MX-6 co w 626 GE, z tego pytalem Xedos ma inne.
promyczek001 lampki zacne
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
promyczek001 lampki zacne
Dzisiaj odnowilem ori felgi. Sa paskudne z natury ale co tam trza trzymac serie i dzisiaj je pomalowalem na nowo. Jak tylko zaloze dam fotki. Uzylem lakieru do felg zwykly srebrny plus 3 wastwy klaru. Nawet ciekawie wyszlo bo fele odzyskaly blask i przezywaja druga mlodosc. Dam foty jakt tylko zimowki zarzuce. reweki niema ale jako paskudene ori wygladaj przyzwoicie.
Mercedes SLK kompressor
- Od: 21 kwi 2006, 11:02
- Posty: 349
- Skąd: Warszaweczka
- Auto: Mercedes SLK
No to i ja się pochwale wczorajszym modem, nad którym siedziałem kilka godzin wczoraj i o mały włos nie spóźniłem się na moją urodzinową wódkę
Mazda uzależnia gorzej jak alkohol
ale do rzeczy. Oto mój nowy dolocik hehe. Nie wiele widać bo niestety silniki tego typu są tak poupychane że dopiero po głębszej diagnozie można stwierdzić różnicę
Tak było przed (czyli wcześniejszy dolot, również niefabryczny)
Tak jest obecnie, czyli najkrótsza możliwa droga od stożka do turba, a dokładnie około 25 cm dolotu w linii prostej bez żadnych załamań i zawirowań
Mały opisik.
Inspiracją dla tego wynalazku było uszkodzone kolano na przepustnicy. Orginalne kolano było połamane (jest to jakaś twarda guma i popękała pod zaciskiem przy przepustnicy, standardowy przypadek w F2 turbo, a kolano to jest praktycznie niedouzyskania na rynku wtórnym) Podpatrzyłem tego typu dolocik na forum Probe i wymyśliłem że też sobie zrobię podobne, co nie było takie proste ze względu na nieco inną budowę ramy auta obok miejsca po aku. ale sie udało.
Musiałem przede wszystkim przesunąć przepływkę która jest dość duża i nie bardzo było gdzie ją upchać, ale jakoś sie udało pod skrzynką z bezpiecznikami głównymi (przerobiłem podstawę i mocowanie skrzynki), do tego doszedł przedłużacz kabla przepływki. Potem kawałek rury alu ze wspawanym wyjściem z boku na orginalnego wastegata (czyli po prostu fabryczny BOV). Nie obeszło się bez niespodzianek. Pod rurą orginalną zaraz przy turbinie po zdjęciu owej rury ukazała mi sie jeszcze jeden przewód cieniutki od jakiegoś podciśnienia pewnie hehe. Ale rozwiązałem sprawę zakładając drugi zacisk, wiercąc w nim dziurkę przez zacisk, łącznik gumowy i rurę, potem wsadziłem w tą dziurka rurką i skręciłem zacisk. Jest szczelnie
bez prowizorki ani rusz.
najlepszy motyw mam z BOV. Nie trafiłem w w niego trójnikiem. Błąd pomiaru
a rurka jest dośc gruba a miejsca niewiele hehe. Jutro poprawie, na razie wentyluje się do atmosfery hehe. Ale przepięknie syczy
A przez wydalanie powietrza bovem do atmosfery (zawór nie jest do tego przystosowany) silnik zalewany jest paliwem (uzupełnia niedobór powietrza paliwem) ale niestety na ładowaniu 0,7 bara odcina paliwo, najprawdopodobniej czujnik stuku, więc muszę to spiąć hehe
Odczucia genijalne. Nie wiem czy zyskałem kilka kucy
ale zdecydowanie szybciej reaguje na wciśnięcie gazu (krótsza droga = zimniejsze powietrze = więcej powietrza) Coś pięknego Ale na otwartym zaworze zajeb.....e sie rozpręża silnik keke, wszyscy się za mna oglądali, ale niestety spalanie
pojeździłem parenaście minut i w oczach wskaźnik mi opadał
. Jutro dokończę połączenie.


ale do rzeczy. Oto mój nowy dolocik hehe. Nie wiele widać bo niestety silniki tego typu są tak poupychane że dopiero po głębszej diagnozie można stwierdzić różnicę

Tak było przed (czyli wcześniejszy dolot, również niefabryczny)
Tak jest obecnie, czyli najkrótsza możliwa droga od stożka do turba, a dokładnie około 25 cm dolotu w linii prostej bez żadnych załamań i zawirowań
Mały opisik.
Inspiracją dla tego wynalazku było uszkodzone kolano na przepustnicy. Orginalne kolano było połamane (jest to jakaś twarda guma i popękała pod zaciskiem przy przepustnicy, standardowy przypadek w F2 turbo, a kolano to jest praktycznie niedouzyskania na rynku wtórnym) Podpatrzyłem tego typu dolocik na forum Probe i wymyśliłem że też sobie zrobię podobne, co nie było takie proste ze względu na nieco inną budowę ramy auta obok miejsca po aku. ale sie udało.
Musiałem przede wszystkim przesunąć przepływkę która jest dość duża i nie bardzo było gdzie ją upchać, ale jakoś sie udało pod skrzynką z bezpiecznikami głównymi (przerobiłem podstawę i mocowanie skrzynki), do tego doszedł przedłużacz kabla przepływki. Potem kawałek rury alu ze wspawanym wyjściem z boku na orginalnego wastegata (czyli po prostu fabryczny BOV). Nie obeszło się bez niespodzianek. Pod rurą orginalną zaraz przy turbinie po zdjęciu owej rury ukazała mi sie jeszcze jeden przewód cieniutki od jakiegoś podciśnienia pewnie hehe. Ale rozwiązałem sprawę zakładając drugi zacisk, wiercąc w nim dziurkę przez zacisk, łącznik gumowy i rurę, potem wsadziłem w tą dziurka rurką i skręciłem zacisk. Jest szczelnie
najlepszy motyw mam z BOV. Nie trafiłem w w niego trójnikiem. Błąd pomiaru


Odczucia genijalne. Nie wiem czy zyskałem kilka kucy



elegancki dolocik ciekawe czy u mnie by sie nadawał taki 

- Od: 20 sie 2007, 14:01
- Posty: 595
- Skąd: LUBLIN
- Auto: Była 323f BG,323f Sportive
Obecnie BMW E60 530D
jak zamontujesz suszarę to i owszem 
a co to jest ta suszara
? bo ja swieżak i nie orjentuje sie co mi potrzebne do przeróbki pałkerson powiedział że nie bedzie taki stożek pasował kiedys tam jak gadalismy.


- Od: 20 sie 2007, 14:01
- Posty: 595
- Skąd: LUBLIN
- Auto: Była 323f BG,323f Sportive
Obecnie BMW E60 530D
W weekend wyspawalem flansze do metalowego kata od El-teca, zalozylem a dzisiaj zrobilem pomiar – 9,04 do 100
czyli urwalem jakies 0,3-0,4 w stosunku do mojej mierzonej serii
Teraz czas na pozostale czesci wydechu od El-teca – srodkowy i koncowy ale to bede sukcesywnie zakladal i mierzyl co i jak wyszlo 
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje