Guinness napisał(a):Sądzę że nie wagą opony czy felgi powinieneś się martwic a stanem dróg jakich używamy . Wiadomo ogólnie że im wyższa opona tym lepszy komfort a co do felg to w tym przedziale cenowym najlepszym wyborem były by orginalne – jednak są one najmniej podatne na deformacje ( sam widzisz jakie mamy dziury w drogach )
No fakt, masz rację. Z tym, że patrząc na konstrukcję oryginalnych vs. np. Oz Superturismo nie wydaje mi się, żeby Oz'ki były słabsze. Co innego, gdybym założył jakieś super-lekkie Oz'y torowe, te faktycznie wysiadają na dziurach, jak można przeczytać na wielu forach amerykańskich. Bo powiem Ci, że dziury po zimie w Nowym Jorku i New Jersey, np. okolice Secaucus, są gorsze niż w Polsce
Dopisano 6 kwi 2013, o 14:18:
Wojtek napisał(a):Mozna jeszcze zastosowac super lekkie sruby do kol.. np. TPI (sa komplety wraz ze srubami zabezpieczajacymi)
To już chyba podejście wyczynowe, gdzie każdy gram jest ważny