mx-men jestes z okolic aleksandrowa??
Montaż siłowników maski
kitek napisał(a):Ten pomysł chodził za mną od jakiegoś czasu , ale jak ktoś to zrobił i pokazał to i we mnie wstąpił większy zapał.
Gratuluję.Cieszy mnie, że mój post zapoczątkował "przelewanie myśli na papier" w tej kwestii.Czekamy na kolejnych szczęsliwców i ich fotki z modyfikacją
majes napisał(a):pomysl z silownikami chodzil za mna od jakiegos czasu ale teraz chyba sie zmobilizuje
mx-men jestes z okolic aleksandrowa??
Wpadnij na spota który będzie w najblizszym czasie we Włocku to zobaczysz na żywo i będzie Ci łatwiej
Tak jestem z okolic Alexa, dokładniej to z tąd
- Od: 1 lis 2005, 13:02
- Posty: 1123
- Skąd: Koneck
- Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /
pytanko do wtajemniczonych...zakladalem rowniez silowniki (od passata b6-ladnie w chromie) sa naprawde bardzo silne porobilem otwory na kulki w miejscu jak mx-men i co sie okazalo ze po zamknieciu maski wypycha mi jakby maske w miejscu gdzie sie ona konczy do gory....co robic co radzicie?bo poza tym chodzi ok...
- Od: 27 sty 2007, 19:50
- Posty: 245
kitek napisał(a):Ten pomysł chodził za mną od jakiegoś czasu , ale jak ktoś to zrobił i pokazał to i we mnie wstąpił większy zapał.
No extra.
mX-MEN napisał(a):.Cieszy mnie, że mój post zapoczątkował
Nieukrywam że mx-men też mnie zaraził tym pomysłem, czekam tylko na wiosne i ciepłe dni to tez będe działał w tym temacie i spróbuje też zrobic fotorelacje.
Pozdrawiam
- Od: 24 maja 2005, 14:10
- Posty: 510
- Skąd: MALBORK
- Auto: MAZDA mx3 BP-T
KrystianR napisał(a):pytanko do wtajemniczonych...zakladalem rowniez silowniki (od passata b6-ladnie w chromie) sa naprawde bardzo silne porobilem otwory na kulki w miejscu jak mx-men i co sie okazalo ze po zamknieciu maski wypycha mi jakby maske w miejscu gdzie sie ona konczy do gory....co robic co radzicie?bo poza tym chodzi ok...
Gdybyś porobił jakieś fotki (siłownika, zamknietej i otwartej maski, sposobu montarzu ) byłoby łatwiej doszukać sie przyczyny
- Od: 1 lis 2005, 13:02
- Posty: 1123
- Skąd: Koneck
- Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /
mX-MEN napisał(a):KrystianR napisał(a):pytanko do wtajemniczonych...zakladalem rowniez silowniki (od passata b6-ladnie w chromie) sa naprawde bardzo silne porobilem otwory na kulki w miejscu jak mx-men i co sie okazalo ze po zamknieciu maski wypycha mi jakby maske w miejscu gdzie sie ona konczy do gory....co robic co radzicie?bo poza tym chodzi ok...
Gdybyś porobił jakieś fotki (siłownika, zamknietej i otwartej maski, sposobu montarzu ) byłoby łatwiej doszukać sie przyczyny
sposob montazu identyczny jak Twoj...wszystko tak samo silowniki tylko moze roznia sie dlugoscia badz wypornoscia...pozdro
- Od: 27 sty 2007, 19:50
- Posty: 245
Ciekawy pomysl i ja sie pokusze o cos takiego 
KrystianR napisał(a):sposob montazu identyczny jak Twoj...wszystko tak samo silowniki tylko moze roznia sie dlugoscia badz wypornoscia...pozdro
Nadal nic Ci nie poradzę, jeśli są bardzo silne i dłuższe to moze być to jakaś przyczyna.Jednak nie sadzę aby były dłuższe bo przy takim sposobie montarzu to moje unoszą juz maskę wyzej aniżeli przy uzyciu wspornika ory.
Rozumiem, że podnosi ci maske na tym końcu przy podszybiu
Jeśli tak to musisz dokładnie sprawdzić gdzie Ci opiera się siłownik po zamknięciu maski.Tam jest mało miejsca i nawet przesunięcie o kilka mm może dać oczekiwany efekt.
Zapodaj mi fotki na gsmoto@op.pl to moze poradzę Ci coś więcej
- Od: 1 lis 2005, 13:02
- Posty: 1123
- Skąd: Koneck
- Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /
mX-MEN napisał(a):KrystianR napisał(a):sposob montazu identyczny jak Twoj...wszystko tak samo silowniki tylko moze roznia sie dlugoscia badz wypornoscia...pozdro
Nadal nic Ci nie poradzę, jeśli są bardzo silne i dłuższe to moze być to jakaś przyczyna.Jednak nie sadzę aby były dłuższe bo przy takim sposobie montarzu to moje unoszą juz maskę wyzej aniżeli przy uzyciu wspornika ory.
Rozumiem, że podnosi ci maske na tym końcu przy podszybiu
Jeśli tak to musisz dokładnie sprawdzić gdzie Ci opiera się siłownik po zamknięciu maski.Tam jest mało miejsca i nawet przesunięcie o kilka mm może dać oczekiwany efekt.
Zapodaj mi fotki na gsmoto@op.pl to moze poradzę Ci coś więcej
ok jutro porobie i zarzuce:) pozdro
- Od: 27 sty 2007, 19:50
- Posty: 245
no wiec poradzilem sobie-troszke czlowiek poswieci czasu ,dobrych checi i pomysli popatrzy a zawsze sie cos poradzi
no wiec wina u mnie lezala po stronie kątownikow ktore byly za dlugi i przy totalnym zamknieciu klapy po prostu opierajac sie podnosily lekko maske....skrocilem lekko przenioslem otwor od kulek i jest wszystko super...podnosi sie i zamyka ze az milo...zastosowalem silowniki od passata b6 bo ladny chromik a prezentuje sie to m.in tak:



- Od: 27 sty 2007, 19:50
- Posty: 245
Ciekawe jak to będzie w 323F BG 

NeeD 4 SpeeD CarboN
<embed src="http://www.site-clocks.com/flash/clocks/digital.swf?hex=0000FF" width="150" height="75" wmode="solid" type="application/x-shockwave-flash">
- Od: 15 wrz 2006, 16:06
- Posty: 74
- Skąd: Kórnik, Poznań
- Auto: Mazda 323F 1,8 16V '91
Ja właśnie kupiłem siłowniki tylnej klapy od Mx-3... Ciekawe czy nie bedą za długie...
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
w każdym autku chyba jest to mozliwe
tylko trzeba chciec 
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Ja sie nosze z zamiarem zrobieniem takiego czegos do tylnej polki bo troche akurat w moim egzemplarzu wazy z powodu zajetego bagaznika w polce usadowione sa basy i troche to wazy i zadne sznureczki jej nieutrzymaja. Mam jednak pytanko czy silowniki mozna mocowac do plastikow bagaznika czy raczej pod ciezarem go polamia i musze az od blachy kombinowac?
"Towarzysze pomożecie?"
"Pomożemy!!
"
"Pomożemy!!

- Od: 9 kwi 2005, 13:25
- Posty: 298
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda MX-3 93r 1.6 16v
proponuje jednak sprobowac do blachy...zalezy jakie silowniki zainstalujesz ale moze to byc za wiele jak na plastik i nie wytrzymaja nacisku nie doliczajac w to jeszcze mase ktora one unosic by mialy...Hvil napisał(a):Ja sie nosze z zamiarem zrobieniem takiego czegos do tylnej polki bo troche akurat w moim egzemplarzu wazy z powodu zajetego bagaznika w polce usadowione sa basy i troche to wazy i zadne sznureczki jej nieutrzymaja. Mam jednak pytanko czy silowniki mozna mocowac do plastikow bagaznika czy raczej pod ciezarem go polamia i musze az od blachy kombinowac?
- Od: 27 sty 2007, 19:50
- Posty: 245
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje