Nasze Modyfikacje

Postprzez Jerry » 30 mar 2006, 10:20

Huano napisał(a):A jeśli chodzi o silnik w BG 1.8 DOHC GT w porównaniu do 2.0 V6 w BA to jednak V6 wypada lepiej

ciekawe w czym??Przedstaw jakieś konkrety bo jak dla mnie to co napisales ze sie lepiej wkreca to lipa......Jedyny plus V-ki to to iz ciszej pracuje :D i to też watpliwa zaleta hahaha
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez no_name » 30 mar 2006, 12:36

Jerry to stan z xXx i jego 626 GT <diabełek>
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez Huano » 30 mar 2006, 13:58

Czuje że bez wykresów z hamowni, 100 pomiarów w startach na 1/4 mili i dowodach na tasmie nie mam co podchodzić do tematu... 2.0 V6 jest szybsze od 1.8 GT i o to mi chodzi. A przy okazji – lepiej kupić autko z fabrycznie zamontowanym silnikiem niz bawić się w swapy na inne silniki. NIe masz problemu że coś Ci nie chodzi jak trzeba, że godzinami przesiadujesz na wymaine silnika, zgraniu całości itd. Było parę tematów w temacie swapa i z tego co pamiętam to nie jest to łatwa praca. Dużo łatwiej będzie kupić NOWSZE autko z mocniejszym silnikiem :)
Widzę że moje doświadczenie w jeżdżeniu autkami o podobnych mocach do Ciebie nie przemaiwa – mam nadzieję że masz również na codzień szansę porównywania zachowania się V-ki i R4 (tak jak ja mam), że twierdzisz że V-ki są słabe...
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Quaki » 30 mar 2006, 14:10

No to musze cie zmartwic bo skyline w tym filmie nie byl wyposazony w isntalacje nitro (praktycznie nie ma takiej potrzeby samochod ten ma tak potezny potencjal ze instalki takie nie maja sensu) samochod byl wyposazony w system schladzania intercoolera poprzez CO2 (nie zaleznie ode tego czy byl to n-tercooler czy tez CRyO2) natomiast to ze strzelal CO2 to wlasnie fake purge w ktore to wlasnie autko bylo wyposazone
Pozatym jak poczytasz to zobaczysz ze ja mam prwadziwa instalcje podtlenku azotu a ze gaz jest drogi to nie bede go wykorzystywal do pokazow ani do schladazania dolotu czy tez intercoolera natoamist system purge w moijeje instalce jest nie potrzebny i faktycznie jest to festyniarski gadzet tak samo jak spojlery duze kola itp itd patrzac tak jak ty to wogole nie nalezy zmieniac autek bo i po co po to zeby sie pokazac? Przeciez felgi na przyklad 18" nie maja zadnego uzasadnienia w polskich realiach czy tez wymiana zderzakow czy inne modyfikacje.
Co do moich modyfikacji to faktycznie nie kazdemu musza sie podobac jednakze slowa "wies tanczy i spiewa " uwazam za ogolnie obrazliwe i nie wiem czy sobie zasluzylem zeby ktos kto mnie nie zna itp. probowal mnie obrazac
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez b2 » 30 mar 2006, 14:29

Quaki napisał(a):No to musze cie zmartwic bo skyline w tym filmie nie byl wyposazony w isntalacje nitro (praktycznie nie ma takiej potrzeby samochod ten ma tak potezny potencjal ze instalki takie nie maja sensu) samochod byl wyposazony w system schladzania intercoolera poprzez CO2


Quaki napisał(a):natoamist system purge w moijeje instalce jest nie potrzebny i faktycznie jest to festyniarski gadzett


a więc jednak? juz nic nie rozumiem. jesteś w stanie z sensem powiedzieć – nie opowiadając o skyline, bo już zaczyna mnie to nużyć – czy to, że Twoje auto "paruje", ma jakieś praktyczne zastosowanie dla zwiększenia jego właściwości jezdnych, czy tylko jest do gadżet do wyrywania panienek? o ile w tym pierwszym przypadku, daję szacunek i przepraszam, o tyle w drugim, "para" jest dla mnie tak samo [tiiit] jak kleksy naklejone na samochodzie czy piesek bujający łbem na tylnej półce.
wybacz, wiem że jestem męczący, ale naprawdę chciałbym wiedzieć. od dziecka jestem dociekliwy.

Quaki napisał(a): Przeciez felgi na przyklad 18" nie maja zadnego uzasadnienia w polskich realiach


owszem, wymagają dużej odwagi i samozapracia. mają jednak ten walor estetyczny, który idzie w zgodzie z moim gustem.

Quaki napisał(a):uwazam za ogolnie obrazliwe i nie wiem czy sobie zasluzylem zeby ktos kto mnie nie zna itp. probowal mnie obrazac


nie mam zamiaru Cię obrażać, ale też nie jesteś jak żona Cezara – poza wszelką krytyką i podejrzeniem ;)
więc może wrzuć na luz, daruj sobie histeryczne reakcje i podchodź do niektórych spraw z większym dystansem oraz przysłowiowym przymrużeniem oka, bo się szybko wykończysz nerwowo. a szkoda by było <jelen>
Ostatnio edytowano 30 mar 2006, 14:48 przez b2, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2004, 17:33
Posty: 1100 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 08 GH 2.5 Dynamic Sport

Postprzez Quaki » 30 mar 2006, 14:47

Czy to ze paruje ma jakis sens otoz ma a raczej mialo gdyz byla to instalacja pierwotnie przeznaczona do schladzania powietrza w dolocie realizowane jest to poprzez specjalna komore rozprezna umieszczona w dolocie autka ale gaz musi gdzies uciec (stad byl wlasnie taki slupek "dymu" w momecie schladzania dolotu przed wyscigiem) i tak bylo wczesniej po sprawdzeniu wynikow samego tego urzadzenia przy pomocy G-techa uwazam ze daje on na tyle maly przyrost (w silniku wolnossacym )ze nie ma sensu marnowac CO2 takze instalka zostala u mnie na stanie ale nie byla zmontowana i obecnie ma tylko i wylacznie dawac efekt wizualny. Natomiast po zamontowaniu kompresora ta sama instalacja bedzie wykorzytsna do schaladzania intercoolera co da szacunkowow jakies +20-40kM
Czy taka odpwoiedz cie satysfakcjonuje?
Pozatym wcale sie nie obrazam i mam dystatans poprostu wystarczylo napisac mi sie nie podoba i tyle a od histerji jestem zdecydowanie daleko
Ostatnio edytowano 30 mar 2006, 14:50 przez Quaki, łącznie edytowano 1 raz
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez Jerry » 30 mar 2006, 14:49

no_name napisał(a):Jerry to stan z xXx i jego 626 GT

do tego napewno dojdzie :)

Huano napisał(a):A przy okazji – lepiej kupić autko z fabrycznie zamontowanym silnikiem niz bawić się w swapy na inne silniki. NIe masz problemu że coś Ci nie chodzi jak trzeba, że godzinami przesiadujesz na wymaine silnika, zgraniu całości itd. Było parę tematów w temacie swapa i z tego co pamiętam to nie jest to łatwa praca. Dużo łatwiej będzie kupić NOWSZE autko z mocniejszym silnikiem

Dla mnie cała frajda aby z 1,8 wyciągnąć np 200 kucy.Co fajnego jest w kupnie 4 litrowego motoru i cieszyc sie ze ma sie 200 kucy...co innego w przypadku amerykańców ale to zupełnie inna bajka.
Fajna zabawa jest jak sie stoi obok bawary 7 i pan ogląda nasza pupkę z wielkim zdziwieniem.
Huano napisał(a):mam nadzieję że masz również na codzień szansę porównywania zachowania się V-ki i R4 (tak jak ja mam),

no niestety nie mam ale znam duzo V-ek od nas z klubu i.....ogólnie to straszna lipa z nimi jest.Na palcach jednej reki można policzyc te które coś soba reprezentuja nie mówiac już o kosztach jakie sie ponosi przy jakielkowiek naprawie.
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez Huano » 30 mar 2006, 15:14

Jerry napisał(a):Na palcach jednej reki można policzyc te które coś soba reprezentuja nie mówiac już o kosztach jakie sie ponosi przy jakielkowiek naprawie.


Tu się akurat musze z Toba zgodzić :) Natomiast możesz osiągnąć równiez ten sam efekt 200 km z silnika V6... I tez panu w BMW opadnie szczęka. Więm jak to jest przyjemne, bo moje autko może i mistrzem przyspieszeń nie jest ale i do najwolniejszych nie należy – niejednokrotnie z lubością przyglądałem się zdziwionym minom innych kierowców p0 próbach startu z moją coupe :D
Jednak jeszcze raz napiszę – V-ka w dobrym stanie będzie na pewno szybsza od R4 w dobrym stanie (podkeślam – na podstawie własnych doświadczeń). No i swap to jesnadk jest kuupa czzasu i cierpliwości, nie mówiąc o utopionej kasiorce (po porównaniu może się okazać że za sprzedane autko+kasa na swapa masz autko kilka lat nowsze o tych samych/lepszych paarmaetrach niż stare autko z nowym sercem...)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Jerry » 30 mar 2006, 15:30

Huano napisał(a):Natomiast możesz osiągnąć równiez ten sam efekt 200 km z silnika V6... I tez panu w BMW opadnie szczęka.

Jasne tylko w R-ce bedzie to o połowe tańsze :)
Huano napisał(a):Jednak jeszcze raz napiszę – V-ka w dobrym stanie będzie na pewno szybsza od R4 w dobrym stanie (podkeślam – na podstawie własnych doświadczeń)

a znajdz mi taka która moze cieszyć sie dobra kondycją.Aby utrzymac V-ke wdobrym stanie są potrzebne duze pieniążki podczas jej eksploatacji i jak dla mnie V-ka to duzo delikatniejszy motor od R-ki
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez Huano » 30 mar 2006, 22:28

Kwestia wlasciciela... Ale fakt ze ostatnimi czasy okazuje sie ze moja R-ka jest w stanie nadazac za 2,5 V6 – kilka razy mialem przyjemnosc to przetestowac :)
Podsumowujac – masz do wyboru dwie szkoly:
– SWAP: bardziej czasochłonny, dający więcej satysfakcji
– naowe autko z mocniejszym silnikiem: idziesz po łatwiźnie, ale za to mniejs tresu (gorzej jak sie V-ka sypnie...)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Jerry » 31 mar 2006, 19:55

Huano napisał(a):Kwestia wlasciciela... Ale fakt ze ostatnimi czasy okazuje sie ze moja R-ka jest w stanie nadazac za 2,5 V6 – kilka razy mialem przyjemnosc to przetestowac :)
Podsumowujac – masz do wyboru dwie szkoly:
– SWAP: bardziej czasochłonny, dający więcej satysfakcji
– naowe autko z mocniejszym silnikiem: idziesz po łatwiźnie, ale za to mniejs tresu (gorzej jak sie V-ka sypnie...)

czyli wyszło na moje ;) :D hahaha
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez Huano » 31 mar 2006, 21:56

zalezy z ktorej strony przeczytasz :P :D
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Solo » 1 kwi 2006, 12:49

...
Ostatnio edytowano 2 mar 2009, 20:34 przez Solo, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2004, 16:37
Posty: 824
Skąd: Kolno

Postprzez no_name » 1 kwi 2006, 13:33

no nie wiem czy V'ka taka slaba. xXx kreci setke w niecale 7 sek (jesli dobrze mi sie wydaje) zapamietaj jedno, ze jesli V'ka dobrze zachowana to GT odstawia. a fakt faktem koszty V'ki sa spore
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez Solo » 1 kwi 2006, 13:59

...
Ostatnio edytowano 2 mar 2009, 20:34 przez Solo, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2004, 16:37
Posty: 824
Skąd: Kolno

Postprzez no_name » 1 kwi 2006, 14:31

hehe papajo ma GT i co ?? sam pisal, ze nie moze objechac V6 a to jego GT jest przerobione a nie seria wiec co to za gadanina. przejedz sie V'ka a R4 zobaczysz o co chodzi wszyscy Ci to powiedza a zerszta V'ki nie byly nigdy mocno cisniete na koniki co innego GT :] a zreszta srane sobie CRX ed9 i zamiatam eFke GT <diabełek>
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez Jerry » 1 kwi 2006, 14:48

no_name napisał(a):sam pisal, ze nie moze objechac V6 a to jego GT jest przerobione a nie seria wiec co to za gadanina.

Papajo ma bezpiecznie podkrecone GT,jak zrobiłby to w taki sposób na jaki pozwalają jego obecne przeóbki to V6 GT mogło by sobie w pupie pogrzebać odrazu na starcie.
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez Solo » 1 kwi 2006, 15:32

...
Ostatnio edytowano 2 mar 2009, 20:35 przez Solo, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2004, 16:37
Posty: 824
Skąd: Kolno

Postprzez no_name » 1 kwi 2006, 16:05

Solo wiem jakie budy maja nie obawiaj sie o mnie, ale i tak V'ka ma wiekszy potencjal :] zreszta jak by chcieli dac V6 odpowiednia moc to to BG by nie zipalo. fakt faktem papaja GT jest podkrecone :] a niech o tyle podkreci sie V'ke
wiec co potrafi eFcia, ale jakos przyjemniej jezdzi sie V'ka zreszta oba auta to inna klasa wiec co my sie spieramy :P
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez Barthez » 1 kwi 2006, 17:29

panowie!!! wedlug mnie mocno zeszlismy z tematu. moje pytanie bylo orientacyjne – jeszcze nie podjalem decyzji – narazie mocno zbieram fundusze. Co do kosztow uzytkowania to na pierwszym planie chce postawic przyjemnosc z jazdy.
Prosilbym wszystkich o ujawnianie swoich przerobek, poniewaz ja (a pewnie nietylko) jako fan tuningu czerpie pomysly z tego tematu

BARDZO SERDECZNE PODZIEKOWANIA KOLEDZE ptrklm za super pasy bezpieczenstwa <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje