Tuning optyczny Mazda 323F BA – pytania i sugestie – temat zbiorczy

Postprzez People_Hate_Me » 19 sie 2010, 14:32

Carbon do 1.5? :P bądźmy poważni :P
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Marek 323s BA » 19 sie 2010, 14:40

People_Hate_Me napisał(a):Carbon do 1.5? :P bądźmy poważni :P

A dlaczego nie? Carbon oprócz takich swoich właściwości jak wysoka wytrzymałosc przy niskiej wadze pełni również funkcję dekoracyjną :P Jesli kogos stac i się mu podoba nie widzę przeciwskazań, dla mniej zamoznych którym nie zależy na wadze a tylko na wyglądzie 3M stworzył folię carbon DiNoc, wierz mi wygląda świetnie :)
Tematy o moich autkach
323 s ba http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67569
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2006, 18:25
Posty: 219 (0/3)
Skąd: Orzesze
Auto: 323s 2.0 V6 BA
Subaru Legacy 2.0 BP

Postprzez People_Hate_Me » 19 sie 2010, 15:04

Marku mi raczej chodziło o sam carbon. bo owszem zdecydowanie lepiej wziąć folie carbonową :) mam nadzieje że rozumiesz o co mi chodzi :) sam carbon to ofkoz dekoracja wytrzymałość ale głownie zejście na masie czyli do szyyyyyybkich samochodów :D
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Marek 323s BA » 19 sie 2010, 15:18

Tyle że jak zejdziesz na masie to i Z5 lepiej jedzie :D Przez jakis czas przed swapem jeżdziłem swoim Z5 tylko z przednią niekompletną deską, pasami z przodu i przednimi fotelami, nie to auto przez chwilę nawet zastanawiałem się po co swap <diabełek>
Tematy o moich autkach
323 s ba http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67569
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2006, 18:25
Posty: 219 (0/3)
Skąd: Orzesze
Auto: 323s 2.0 V6 BA
Subaru Legacy 2.0 BP

Postprzez People_Hate_Me » 19 sie 2010, 15:21

hyhy :) wiem coś o tym sam miałem Z5 :P
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez fdes » 1 wrz 2010, 20:33

dawidek578 napisał(a):BYŁO TROCHE KĄBINACJI ALE UDAŁO SIĘ JEST DOKŁADKA PODOBNA DO ORGINAŁU <jupi> CO MYŚLICIE MI WYDAJE SIE ŻE SUPER :D WIECEJ FOTEK NA : http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=36010

Obrazek


mam małe pytanie odnośnie dokładki gdzie mogę dostać taką oryginalną <co?>
jacek ;) -->mazda 323F BA 1.5 96r.-->
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2010, 11:31
Posty: 162
Skąd: Słubice/Gorzów Wlkp
Auto: Mazda 323F BA 1.5 96r.

Postprzez marcus_87 » 2 wrz 2010, 16:58

Marek 323s BA napisał(a):Tyle że jak zejdziesz na masie to i Z5 lepiej jedzie :D Przez jakis czas przed swapem jeżdziłem swoim Z5 tylko z przednią niekompletną deską, pasami z przodu i przednimi fotelami, nie to auto przez chwilę nawet zastanawiałem się po co swap <diabełek>


im głośniej tym szybciej.... się wydaje ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2007, 11:50
Posty: 385
Skąd: Lublin
Auto: Prelude BB9

Postprzez mateu5z » 8 wrz 2010, 23:45

witam
czy moze mi ktos pomoc bo nigdzie nie moge sie dowiedziec w jaki sposob do mazdy 323f ba lub v6 sa mocowane oryginalne dokladki tzw "łezki" ? wiem ze mozna przyklejic ale chce wiedziec jak w inny sposob sa zamontowane? czy sa tam jakies tzw kolki rozporowe czy normalne sruby:) ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2008, 14:34
Posty: 90
Skąd: KielcE/ Niemcy
Auto: Mazda 323 F BA 1.8 16v '96
323F V6 2,0
Mazda rx8

Postprzez Adaś » 19 wrz 2010, 20:17

mateu5z napisał(a):witam
czy moze mi ktos pomoc bo nigdzie nie moge sie dowiedziec w jaki sposob do mazdy 323f ba lub v6 sa mocowane oryginalne dokladki tzw "łezki" ? wiem ze mozna przyklejic ale chce wiedziec jak w inny sposob sa zamontowane? czy sa tam jakies tzw kolki rozporowe czy normalne sruby:) ?

na śruby
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Pseudo00000 » 24 wrz 2010, 13:26

Panowie macie moze jakies namiary na przedstawiciela FK ( http://www.fk-automotive.pl ) w polsce????? :> :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 sie 2010, 21:02
Posty: 57
Auto: Mazda 323f BA 1.8 1996r

Postprzez Bartg » 24 wrz 2010, 13:44

Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Pseudo00000 » 24 wrz 2010, 22:40

pisalem do niech. Niestety na temat gwintu dostalem negatywna odp . moze zle pytanie zadalem :D wyslalem innego maila i czekam na odp. Męczace jest znalezienie gwintu do ba :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 sie 2010, 21:02
Posty: 57
Auto: Mazda 323f BA 1.8 1996r

Postprzez farciarz » 25 wrz 2010, 00:12

Pseudo00000 napisał(a):pisalem do niech. Niestety na temat gwintu dostalem negatywna odp . moze zle pytanie zadalem :D wyslalem innego maila i czekam na odp. Męczace jest znalezienie gwintu do ba :(


Ja nie widzę problemu gwintu do BA :) .... ale to kupaaaaaaa kasy !!

http://www.jeroentje.nl/index.php?page= ... d=70104210

http://www.importimageracing.com/p/BC-R ... r-Kit.html

Albo takie :)

http://www.bc-racing.co.uk/search/?pfind=Mazda\323\1997&search.x=54&search.y=12&search=search
Ostatnio edytowano 25 wrz 2010, 00:51 przez farciarz, łącznie edytowano 1 raz
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Postprzez MariuS » 25 wrz 2010, 00:50

wiem że kolega z 323 klub ściągał gwint z ebay własnie FK – koszt wyszedł chyba 3300zł, powiem że cena dość zaporowa :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez farciarz » 25 wrz 2010, 00:54

Gwint BC racing wychodzi w granicach 2500 zł.

Ale dla większości śmiertelników to i tak kosmiczny koszt :P
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Postprzez Marek 323s BA » 25 wrz 2010, 07:26

Ja również sciągałem z ebay.de FK w zeszłym roku wtedy koszt wyszedł 3.000zł dokładnie z tej firmy poniżej z linka, Maciuś , kolega Mariusza z 323 Club też ściągał później od nich i nie było żadnego problemu, więc firma raczej pewna, koszt dostawy do PL to 25euro ;)
http://cgi.ebay.de/FK-HIGHSPORT-GEWINDE ... 588869a7ef
Tematy o moich autkach
323 s ba http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67569
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2006, 18:25
Posty: 219 (0/3)
Skąd: Orzesze
Auto: 323s 2.0 V6 BA
Subaru Legacy 2.0 BP

Postprzez Pseudo00000 » 25 wrz 2010, 14:54

ogolnie zawieszenie mi sie skonczylo wiec musze zmienic i dlatego pomyslalem o gwincie :D jestem w stanie wylozyc na to okolo 2500 bo troszke odlozylem. a zwykle zawieszenie wyjdzie okolo 1600zl . oczywiscie obnizone bo niezcierpialbym widoku mazdy bez jakiego kolwiek obnizenia;/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 sie 2010, 21:02
Posty: 57
Auto: Mazda 323f BA 1.8 1996r

Postprzez MariuS » 26 wrz 2010, 11:57

Pseudo00000 napisał(a):1600zl


<oczy> dużo :P

amorki KYB 450+300 springi obniżające 400 to daje razem max. 1200zł :P



Ale gwint jest "klasa" :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Badyl » 26 wrz 2010, 12:06

sprzedaj silnik, włóż coś mocniejszego
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez MariuS » 26 wrz 2010, 12:25

Badyl napisał(a):sprzedaj silnik, włóż coś mocniejszego


i to jest to <faja>

No ale zależy na czym zależy koledze, jeśli lans, to gwint jest dobry, jak osiągi to za 2500zł można już trochę podziałać przy SWAP-ie i uzbierać resztę
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje