Tuning optyczny Mazda 323F BA – pytania i sugestie – temat zbiorczy
Carbon do 1.5?
bądźmy poważni 
People_Hate_Me napisał(a):Carbon do 1.5?bądźmy poważni
A dlaczego nie? Carbon oprócz takich swoich właściwości jak wysoka wytrzymałosc przy niskiej wadze pełni również funkcję dekoracyjną
Tematy o moich autkach
323 s ba http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67569
323 s ba http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67569
Marku mi raczej chodziło o sam carbon. bo owszem zdecydowanie lepiej wziąć folie carbonową
mam nadzieje że rozumiesz o co mi chodzi
sam carbon to ofkoz dekoracja wytrzymałość ale głownie zejście na masie czyli do szyyyyyybkich samochodów 
Tyle że jak zejdziesz na masie to i Z5 lepiej jedzie
Przez jakis czas przed swapem jeżdziłem swoim Z5 tylko z przednią niekompletną deską, pasami z przodu i przednimi fotelami, nie to auto przez chwilę nawet zastanawiałem się po co swap 

Tematy o moich autkach
323 s ba http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67569
323 s ba http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67569
hyhy
wiem coś o tym sam miałem Z5 
dawidek578 napisał(a):BYŁO TROCHE KĄBINACJI ALE UDAŁO SIĘ JEST DOKŁADKA PODOBNA DO ORGINAŁUCO MYŚLICIE MI WYDAJE SIE ŻE SUPER
WIECEJ FOTEK NA : http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=36010
mam małe pytanie odnośnie dokładki gdzie mogę dostać taką oryginalną

jacek ;) -->mazda 323F BA 1.5 96r.-->
- Od: 24 cze 2010, 11:31
- Posty: 162
- Skąd: Słubice/Gorzów Wlkp
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 96r.
Marek 323s BA napisał(a):Tyle że jak zejdziesz na masie to i Z5 lepiej jedziePrzez jakis czas przed swapem jeżdziłem swoim Z5 tylko z przednią niekompletną deską, pasami z przodu i przednimi fotelami, nie to auto przez chwilę nawet zastanawiałem się po co swap
im głośniej tym szybciej.... się wydaje
- Od: 3 paź 2007, 11:50
- Posty: 385
- Skąd: Lublin
- Auto: Prelude BB9
witam
czy moze mi ktos pomoc bo nigdzie nie moge sie dowiedziec w jaki sposob do mazdy 323f ba lub v6 sa mocowane oryginalne dokladki tzw "łezki" ? wiem ze mozna przyklejic ale chce wiedziec jak w inny sposob sa zamontowane? czy sa tam jakies tzw kolki rozporowe czy normalne sruby:) ?
czy moze mi ktos pomoc bo nigdzie nie moge sie dowiedziec w jaki sposob do mazdy 323f ba lub v6 sa mocowane oryginalne dokladki tzw "łezki" ? wiem ze mozna przyklejic ale chce wiedziec jak w inny sposob sa zamontowane? czy sa tam jakies tzw kolki rozporowe czy normalne sruby:) ?
- Od: 22 mar 2008, 14:34
- Posty: 90
- Skąd: KielcE/ Niemcy
- Auto: Mazda 323 F BA 1.8 16v '96
323F V6 2,0
Mazda rx8
mateu5z napisał(a):witam
czy moze mi ktos pomoc bo nigdzie nie moge sie dowiedziec w jaki sposob do mazdy 323f ba lub v6 sa mocowane oryginalne dokladki tzw "łezki" ? wiem ze mozna przyklejic ale chce wiedziec jak w inny sposob sa zamontowane? czy sa tam jakies tzw kolki rozporowe czy normalne sruby:) ?
na śruby
Panowie macie moze jakies namiary na przedstawiciela FK ( http://www.fk-automotive.pl ) w polsce?????

- Od: 3 sie 2010, 21:02
- Posty: 57
- Auto: Mazda 323f BA 1.8 1996r
pisalem do niech. Niestety na temat gwintu dostalem negatywna odp . moze zle pytanie zadalem
wyslalem innego maila i czekam na odp. Męczace jest znalezienie gwintu do ba 
- Od: 3 sie 2010, 21:02
- Posty: 57
- Auto: Mazda 323f BA 1.8 1996r
Pseudo00000 napisał(a):pisalem do niech. Niestety na temat gwintu dostalem negatywna odp . moze zle pytanie zadalemwyslalem innego maila i czekam na odp. Męczace jest znalezienie gwintu do ba
Ja nie widzę problemu gwintu do BA

http://www.jeroentje.nl/index.php?page= ... d=70104210
http://www.importimageracing.com/p/BC-R ... r-Kit.html
Albo takie
http://www.bc-racing.co.uk/search/?pfind=Mazda\323\1997&search.x=54&search.y=12&search=search
Ostatnio edytowano 25 wrz 2010, 00:51 przez farciarz, łącznie edytowano 1 raz
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
wiem że kolega z 323 klub ściągał gwint z ebay własnie FK – koszt wyszedł chyba 3300zł, powiem że cena dość zaporowa 
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Ja również sciągałem z ebay.de FK w zeszłym roku wtedy koszt wyszedł 3.000zł dokładnie z tej firmy poniżej z linka, Maciuś , kolega Mariusza z 323 Club też ściągał później od nich i nie było żadnego problemu, więc firma raczej pewna, koszt dostawy do PL to 25euro
http://cgi.ebay.de/FK-HIGHSPORT-GEWINDE ... 588869a7ef
http://cgi.ebay.de/FK-HIGHSPORT-GEWINDE ... 588869a7ef
Tematy o moich autkach
323 s ba http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67569
323 s ba http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67569
ogolnie zawieszenie mi sie skonczylo wiec musze zmienic i dlatego pomyslalem o gwincie
jestem w stanie wylozyc na to okolo 2500 bo troszke odlozylem. a zwykle zawieszenie wyjdzie okolo 1600zl . oczywiscie obnizone bo niezcierpialbym widoku mazdy bez jakiego kolwiek obnizenia;/
- Od: 3 sie 2010, 21:02
- Posty: 57
- Auto: Mazda 323f BA 1.8 1996r
Pseudo00000 napisał(a):1600zl

amorki KYB 450+300 springi obniżające 400 to daje razem max. 1200zł
Ale gwint jest "klasa"
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Badyl napisał(a):sprzedaj silnik, włóż coś mocniejszego
i to jest to
No ale zależy na czym zależy koledze, jeśli lans, to gwint jest dobry, jak osiągi to za 2500zł można już trochę podziałać przy SWAP-ie i uzbierać resztę
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje