Przeróbka tylnych lamp z EU na A-spec – Mazda6 GG/GY
Nie wiem właśnie, czy na długość cały komplet zmieścisz pomiędzy reflektorem, a tapicerką.
Co do LEDów, świecą stosunkowo punktowo i wg mnie za słabo jak na stopy. Obym się mylił, a żeby Tobie odpowiadały, ale wydaje mi się, że zrobią Ci się takie małe kółeczka jak je załączysz.
Zwróć uwagę, szczególnie za dnia, bo w nocy nie będzie tak tego widać, mam podobne w kierunkach.
Co do LEDów, świecą stosunkowo punktowo i wg mnie za słabo jak na stopy. Obym się mylił, a żeby Tobie odpowiadały, ale wydaje mi się, że zrobią Ci się takie małe kółeczka jak je załączysz.
Zwróć uwagę, szczególnie za dnia, bo w nocy nie będzie tak tego widać, mam podobne w kierunkach.
Zrobiło się trochę cieplej wiec i ja postanowiłem zastosować tą przeróbkę u siebie.
Problem jaki napotkałem – to jak zdjąć tą czarną plastikową osłonę zakrywającą lampy w klapie aby dobrać się wygodnie do kabelków? Ona jest wciśnięta na jakiś zatrzaskach, bo śrubek tam żadnych nie widze. A nie chiałbym na starcie coś połamać, pourywać
Mowa jest o wersji liftback.
Problem jaki napotkałem – to jak zdjąć tą czarną plastikową osłonę zakrywającą lampy w klapie aby dobrać się wygodnie do kabelków? Ona jest wciśnięta na jakiś zatrzaskach, bo śrubek tam żadnych nie widze. A nie chiałbym na starcie coś połamać, pourywać
- Od: 17 wrz 2013, 12:15
- Posty: 56
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 6 GG 2006 r
benzyna 2.0 (147 KM)
pawel-sc napisał(a):Zrobiło się trochę cieplej wiec i ja postanowiłem zastosować tą przeróbkę u siebie.
Problem jaki napotkałem – to jak zdjąć tą czarną plastikową osłonę zakrywającą lampy w klapie aby dobrać się wygodnie do kabelków? Ona jest wciśnięta na jakiś zatrzaskach, bo śrubek tam żadnych nie widze. A nie chiałbym na starcie coś połamać, pourywaćMowa jest o wersji liftback.
Pociągnąć i zejdzie
Pozdrawiam
BF3
Mandey napisał(a):Na postojówki jest bodajże bezpiecznik 10A ogólne przeliczenie daje niecałe 8A
Jak to wyliczyłeś? Mnie wyszło przy zapalonych stopach 5 x 21W i postojówkach 4 x 5W pobór prądu rzędu 10,4A. Więc jak Ty wyliczyłeś te 8A bo może ja coś źle licze?
- Od: 17 wrz 2013, 12:15
- Posty: 56
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 6 GG 2006 r
benzyna 2.0 (147 KM)
Szczerze mówiąc sam teraz nie potrafię dojść do tego jak to policzyłem 
Przed chwilą policzyłem jak powinno być i prąd faktycznie przekracza 10A...
Po kolei:
10+10+20+105=145W
Ze wzoru...
P = U x I <=> I = P / U
145W / 12V = 12,08A
Także nieco teraz zgłupiałem
Generalnie już długo tak jeżdżę i wszystko jest w najlepszym porządku, a bezpiecznik 10A
Przed chwilą policzyłem jak powinno być i prąd faktycznie przekracza 10A...
Po kolei:
- – postojówki przód – 2x5W;
– tablica rejestracyjna – 2x5W;
– postojówki tył – 4x5W;
– stop – 5x21W.
10+10+20+105=145W
Ze wzoru...
P = U x I <=> I = P / U
145W / 12V = 12,08A
Także nieco teraz zgłupiałem
Generalnie już długo tak jeżdżę i wszystko jest w najlepszym porządku, a bezpiecznik 10A

Hmm. W instrukcji Mazdy w skrzynce bezpiecznikow pod maską pod pozycją nr 15 bezpiecznik zabezpieczający światła STOP i pozycje ma wartość 15A, wiec może dlatego nic się nie dzieje...
Natomast pod poz. nr 31 jest tak jak mowisz bezpiecznik 10A zabezpieczajacy stopy, pozycje, oświetlenie numeru. Także ja tez już zgłupiałem
Natomast pod poz. nr 31 jest tak jak mowisz bezpiecznik 10A zabezpieczajacy stopy, pozycje, oświetlenie numeru. Także ja tez już zgłupiałem

- Od: 17 wrz 2013, 12:15
- Posty: 56
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 6 GG 2006 r
benzyna 2.0 (147 KM)
Oprawka, która jest standardowo w przeciwmgielnym się nadaję do przeróbki, czy ją też trzeba wymienić? Na pierwszej stronie wątku Pawko pisze, że potrzebne są dwie oprawki, ale dalej ktoś pisał, że potrzebna jest tylko jedna – do prawej lampy.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3199 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
bieski napisał(a):Jedna wystarczy jak chcesz tylko przeciwmgielne
Albo przeciwmgielne ze stopem
A jeżeli nie zależy mi na drugim przeciwmgielnym – w prawej lampie, to mogę w oprawce z przeciwmgłowego zrobić w prawej lampie tylko pozycyjne, a w lewej pozycja + przeciwmgłowe? Wtedy potrzebowałbym chyba tylko jednej oprawki dwuwłóknowej do lewej lampy
Może ma ktoś jeszcze takie oprawki dwuwłóknowe na sprzedaż albo chociaż samą wtyczkę/kostkę do tej oprawki?


Może ma ktoś jeszcze takie oprawki dwuwłóknowe na sprzedaż albo chociaż samą wtyczkę/kostkę do tej oprawki?
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3199 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
zemoj napisał(a):Może ma ktoś jeszcze takie oprawki dwuwłóknowe na sprzedaż albo chociaż samą wtyczkę/kostkę do tej oprawki?
Napisz do Fasoli, mówił mi ostatnio że ma. Z 2 miesiące temu ja miałem na sprzedaż, ale em_dzej kupił
Wymień obie na dwuwłóknowe.
U Fasoli niestety brak. Może jak będę w Bydgoszczy, to jeszcze do Nynucha uderzę.
Dlaczego?
bieski napisał(a):Wymień obie na dwuwłóknowe.
Dlaczego?
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3199 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje