ja tak jak wyżej pisałem we wrześniu biorę
Tarcze indiglo – pytania, wskazówki, porady
Wodzu rób projekt
ja tak jak wyżej pisałem we wrześniu biorę
ja tak jak wyżej pisałem we wrześniu biorę
no i nie wiem jak z tymi wskazowkiami, balem sie troche je ruszac:) one sa na wcisk? ktos wie jak to zdjac nie lamiac ich?:) druga sprawa jak zdjac ta plastikowa "nakladke" na tarcze?
mam skan obrotomierza
mam też gotowe zegary ale do 200 km w ori wymiarach. Mam też wskaźniki temperatury i paliwa, a więc potrzeba skanu licznika do 240 km/h reszta by była
mam też gotowe zegary ale do 200 km w ori wymiarach. Mam też wskaźniki temperatury i paliwa, a więc potrzeba skanu licznika do 240 km/h reszta by była
Adaś napisał(a):ktos wie jak to zdjac nie lamiac ich?:)
Najlepiej isc do zegarmistrza on zdejmie wskazowki w jednym kawalku za pare zlotych mozna tez je podgrzac np suszarka do wlosow i podwarzyc wskazowke widelcem
- Od: 21 cze 2006, 15:34
- Posty: 20
- Skąd: Białystok
- Auto: MAZDA 323 C V (BA) 1.3 16v
Dla tych co chcieliby mieć Ameryka Style i aby łatwiej było ubłagać policjantów, to podzielę się:
http://members.lycos.co.uk/andrev001/zegary.jpg
Osobiscie na Indyglo też byłbym chętny!!!!
Jest to skan prędkościomierza i obrotomierza z wersji do 240km/h i obrotów do 8000.
http://members.lycos.co.uk/andrev001/zegary.jpg
Osobiscie na Indyglo też byłbym chętny!!!!
Jest to skan prędkościomierza i obrotomierza z wersji do 240km/h i obrotów do 8000.
- Od: 30 paź 2005, 06:23
- Posty: 294
- Skąd: Chicago
- Auto: '03 Ford Focus ZX3
ja tez sie pisze na te tarcze ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
www.mmt.xu.pl ZAPRASZAM
"MMT" Car Service, Tuning
"MMT" Car Service, Tuning
- Od: 21 lip 2005, 18:47
- Posty: 77
- Skąd: orzesze
- Auto: mazda 626 GD coupe 2,2 12V
roberth napisał(a):ja tez sie pisze na te tarcze
ja rowniez ale na wrzesien
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
Przemo napisał(a):A jest już jakiś gotowy projekt? Czy będzie dostępma wersja z czerwonym polem od 7 tyś obrotów?
Wszelkie udziwnienia bedą najprawdopodobniej ustalane osobiście. Większość z nas ma czerwone pole od 6 tyś, więc jeśli tylko takie bedą pisał byś się??
moze koles pojdzie na taki uklad ze ktos z jego okolic mu podesle caly budzik... on go zdemontuje zrobi se skany i zalozy juz indiglo
bo skoro sie tym zajmuje to demontaz wskazowek powinien byc dla niego pikusiem 

6,2s –> 100km/h
- Od: 11 lut 2004, 00:59
- Posty: 463
- Skąd: Gliwice
- Auto: Coupe R6
LoB napisał(a):skoro sie tym zajmuje to demontaz wskazowek powinien byc dla niego pikusiem
no i właściciel ma zbańki ewentualne poszukiwania nowych wskaźników paliwa i temperatury, firma poszuka

Wodzu napisał(a):Wszelkie udziwnienia będą najprawdopodobniej ustalane osobiście. Większość z nas ma czerwone pole od 6 tyś, więc jeśli tylko takie bedą pisał byś siępytajnik
A może jeszcze się znajdzie paru chętnych do FE3 i zrobi dwie wersje czerwone pole od 6 i od 7. Jeśli się zdecyduje na zegary to dopiero na wrzesień bo narazie mam ważniejsze wydatki.
Waluś napisał(a):no i właściciel ma zbańki ewentualne poszukiwania nowych wskaźników paliwa i temperatury, firma poszuka łoł
Nowe wskaźniki i tak by się przydały, bo stare są nie podświetlane i będzie marny efekt. Gdzieś widziałem jak koleś od volva dopasował podświetlane wskaźniki, wtedy tarcze nabrały wyglądu, zwłaszcza w nocy!!
- Od: 12 gru 2004, 22:14
- Posty: 223
- Skąd: okolice Kraka
- Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS
Dyziek, coś słabo czytasz forum. Najpierw poczytaj wątki, a później się wypowiadaj!! Chłopaki od GE trąbią już od dawna, że potrzebują chętnych na tarcze indiglo.
- Od: 12 gru 2004, 22:14
- Posty: 223
- Skąd: okolice Kraka
- Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS
wiecie co tomoże sie potargujmy o ten max RPM
Ja proponuję zrobić projekt od 6,5 i wtedy wilk syty i owca cała 
Waluś napisał(a):wiecie co tomoże sie potargujmy o ten max RPMJa proponuję zrobić projekt od 6,5 i wtedy wilk syty i owca cała
A rozmawiał wogóle ktoś z Momanem. Wydaje mi się że nie będzie problemu ze zrobieniem dwóch wersji, ale trzeba o to zapytać. Można też podpytać na zagranicznych forach mazdy czy by nie chcieli takich tarcz.
- Od: 12 gru 2004, 22:14
- Posty: 223
- Skąd: okolice Kraka
- Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje