Problem z bialymi zegarami

Postprzez michal_krakoof » 18 maja 2004, 11:01

W mx-3 jest problem ze wskazówkami od temp i paliwa...kolega Dario zerwal obie...
Wiec nadal nie ma skutecznej metody...
nochyba ze z ogniem ktos sprobuje i zaryzykuje...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2003, 13:58
Posty: 310
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 BL 2.0 DISI
Mazda CX-3 150 AWD
Mazda MX-5 NB2 Sportive
Mazda 3 BK 1.6 d 109 KM
Mazda 323F (BJ) 2.0 Sportive (niqsmx3)
Mazda 323F (BA) 2.0 GT
Mazda MX-3 K8 (moja)

Postprzez RULES » 29 cze 2004, 20:55

SLUCHAJCIE

Wymienilem zegary I NIE DZIALA MI OBROTOMIERZ I WSKAZNIK TEMPERATURY ;[[[

Czy da sie to w ogole naprawic ?

[tiiit]

Pozdro
RULES-Bydgoszcz City
Prawdziwy mężczyzna powinien posiadać wał a nie jakieś tam przeguby :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2003, 12:35
Posty: 899
Skąd: Bydgoszcz
Auto: CLS320 CDI

Postprzez RULES » 22 lip 2004, 18:20

walus1 napisał(a):Kuźwa ja u siebie tyle razy zdejmałem, że teraz robie to na czas :D i nie miałem problemów. Wskazówka Rpm i prędkościomierza ściągnąłem delikatnie ją podważając przy samiutkim pręciku i zeszła cięzko ale zeszła, a od temp i paliwa wyciągałem z całym pręcikiem z tych śmiesznych wahadełek które tam są w środku (tylko troszkę gorzej je poskładać), a potem kwestia ustawienia tylko i efekt http://www.mazdaspeed.pl/klub/zloty/040424/221.jpg jak widać, działa bez problemu i wskazuje prawidłowo.



CZY WSKAZOWKA W OBROTOMIERZU POWINNA WYJSC BEZ TRZPIENIA CZY RAZEM W TYM TRZPIENIEM (PRETEM) ?

Opisze Wam dwa dokladnie takie same przypadki
Wskazowka predkosciomierza wyszla sama -trzpien zostal w zegarach
Wskazowka temp. wyszla sama – trzpien zostal w zegarach
Wskazowka PALIWA wyszla Z TRZPIENIEM po zamontowaniu powoli zaczyna wskaznij dzialac
Wskazowka OBROTOMIERZA wyszla Z TRZPIENIEM i po ponownym zamontowaniu NIE DZIALA !!!!

Czy istnieje mozliwosc ze przy 3 liczniku wyjme wskazowke obrotomierza bez trzpienia ?

Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2003, 12:35
Posty: 899
Skąd: Bydgoszcz
Auto: CLS320 CDI

Postprzez XsiX » 22 lip 2004, 18:53

u mnie wychodzą wszędzie same wskazówki, gdybyście tak jak radziłem wcześniej podgrzali delikatnie wskazówkę przy samej ośce nie było by problemów z połamanymi wskazówkami :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez RULES » 22 lip 2004, 19:23

XsiX napisał(a):u mnie wychodzą wszędzie same wskazówki, gdybyście tak jak radziłem wcześniej podgrzali delikatnie wskazówkę przy samej ośce nie było by problemów z połamanymi wskazówkami :|


Hehe podgrzalem naprawde delikatnie wskazowke to sie podtopila i juz nie chciala wejsc bo sie lekko zakorkowala heheh
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2003, 12:35
Posty: 899
Skąd: Bydgoszcz
Auto: CLS320 CDI

Postprzez Waluś » 22 lip 2004, 19:24

Otuż to XsiX przy samym trzpieniu !!!! A wskazówka Rpm wyszła sama bez trzpienia, tak samo z licznikiem
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje