Witaj
Piszesz bardzo rozważnie, i trafia to w moją ekonomiczną stronę duszy
te 215 to jej druga strona

i ciągnie mnie do nich , będę musiał to poważnie przemyśleć.
odpowiedzcie mi tylko jeszcze na 2 pytania:zakładamy ze mamy oponę 205 : etykieta B B B i 215: etykieta AAA
– Która z tych opon będzie bardziej paliwożerna ? wg etykiety 205 tak ? a w realu ?
– Która z tych opon się prędzej zużyje ? WG mnie 205 bo więcej KG na CM2 przypada a wiec szybciej się sciera , dodatkowo mniej mieszanki w gramach przypada na mniejsza oponę ?
Co do opon wielosezonowych , Zgadzał bym się z tobą w 100% do ~2015 roku gdy wprowadzili michelinki crosclimaty – one sprawiły ze ponownie zacząłem sie zastanawiać nad wielosezonowymi ...
Ta nazwa jest jednak trochę myląca w przypadku tej opony ( nokiany które podaje również )
Bo przynajmniej według producenta i etykiety obie z nich są oponami letnimi , z tym ze zdały one egzamin zimowy ( tzn posiadają homologację opony zimowej )
Czytałem bardzo sporo opini użytkowników tych opon jak i recenzji i praktycznie nie ma osób niezadowolonych – o ile nie planujesz jechać nimi w alpy
Sam tych opon jeszcze nie miałem ale bardzo mnie do nich ciągnie.