Reflektory ksenonowe, xenon – montaż i eksploatacja
to może i ja podepnę się do tematu, z tym ze ja mam problem i dylemat zarazem, muszę zmienić soczewki w mojej 626 ge bo mam jeszcze żółte i nie wiem czy przy okazji nie bawić się w ksenony oraz ewentualnie z czego można podpasywać białe soczewki
- Od: 25 kwi 2008, 07:34
- Posty: 221
- Skąd: Nysa
- Auto: 626 1,8i '94 DOHC + LPG
Pewnie, że się opłaca. Stań w nocy swoim autem obok drugiej 323f (BA) z xenonami i włączcie światła.
Będziesz widział różnicę i wtedy sam sobie odpowiesz
Edit.
http://www.youtube.com/watch?v=2XE_KyfxV0s
Będziesz widział różnicę i wtedy sam sobie odpowiesz
Edit.
http://www.youtube.com/watch?v=2XE_KyfxV0s
- Od: 9 sie 2006, 07:27
- Posty: 1827
- Skąd: Sieraków
- Auto: JapanMuscleCar
Na pewno jadacy z przeciwka docenili swiecace na wysokosc 2 pietra swiatla
Z dobrymi zarowkami i dobrze ustawionymi swiatlami jezdzi sie zupelnie normalnie, a na pustej drodze mozna sobie dlugie wlaczyc i tez nie ma problemu, no ale nie ma lansu 
stary, to co napisal Rafal
moge potwierdzic – jezdzilem 2 autami, wczesniej bez HID, teraz mam 3-cie, z HID i wg. mnie, nie ma co dyskutowac...
po prostu HID daje duzo wiekszy komfort jazdy, dziwie sie osobom, kupujacym auto za ca. 100 tys PLN i skapiacych sie, dodac 2 tysie, na doplate do HID....
kiedy to najbardziej widac – w zlych warunkach pogodowych, mgle, opady deszczu, sniegu – HID duzo lepiej oswietlaja droge
nie rozumiem osob piszacych jak kolega powyzej – po prostu musialbys porownac – roznica ogromna na plus HID...
moge potwierdzic – jezdzilem 2 autami, wczesniej bez HID, teraz mam 3-cie, z HID i wg. mnie, nie ma co dyskutowac...
po prostu HID daje duzo wiekszy komfort jazdy, dziwie sie osobom, kupujacym auto za ca. 100 tys PLN i skapiacych sie, dodac 2 tysie, na doplate do HID....
kiedy to najbardziej widac – w zlych warunkach pogodowych, mgle, opady deszczu, sniegu – HID duzo lepiej oswietlaja droge
nie rozumiem osob piszacych jak kolega powyzej – po prostu musialbys porownac – roznica ogromna na plus HID...
- Od: 29 lip 2008, 10:18
- Posty: 113
- Auto: M6 2.3 AUT US 07' LPG
jeszcze sprostowanie – 2 bez HID, 3 auta z HID
- Od: 29 lip 2008, 10:18
- Posty: 113
- Auto: M6 2.3 AUT US 07' LPG
Czyli mówicie, że wystarczy zwykły produkt za 130 PLN ?
A jak z tymi zakłóceniami do CB, jak tego uniknąć (wystarczą cyfrowe przetwornice?)
Taki zestaw będzie OK ?
http://www.allegro.pl/item1032327001_cy ... ancja.html
Albo taki, niby na siemensie ?
http://www.allegro.pl/item1037845732_xe ... cokol.html
A jak z tymi zakłóceniami do CB, jak tego uniknąć (wystarczą cyfrowe przetwornice?)
Taki zestaw będzie OK ?

Albo taki, niby na siemensie ?

Pozdrawiam,
Paweł
Paweł
- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
Ja mialem akurat drozszy za ponad 300
ale mialem gwarancje nawet na żarniki byly to 6000k swiecily ladnie teraz mam 5000k i jestem jeszcze bardziej zadowolony
czysta biel
jakby co mam przetwornice na gwarancji i jeden zarnik 6000k od philipsa na sprzedaz 
Naprawa komputerów w prawie każdym zakresie szczegóły na PW :)
- Od: 30 sie 2008, 10:22
- Posty: 575
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 323F Ba 98r. LE
Mazda 121 DB GLX
Beny napisał(a):Wystarczy,sam mam jakieś za 160zł i od ~2lat nic sie z nimi nie dzieje.
Z nimi nic, z oczami innych kierowców – pewnie tak. Z Twoim portfelem w razie kontroli, lub broń Boże kolizji – na pewno tak!
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Puhcio,
co do przetwornic – jakosc chinskich przetwornic poprawila sie, i to mocno,
bratu spalila sie oryginalna przetwornica koyto – nowa kosztowala kosmos – wiec kupil chinszczyzne pasujaca gabarytami do mocnowania oryginalu i jezdzi na nej od trzech lat – wiec jak chodzi o przetwornice chinskie to powinno byc ok..
nie wiem jak wyglada sprawa z lampami wyladowczymi najlepiej kupic dobrej marki – philips denso osram itd... nie wiem jakie lampy wsadzaja do tych zestawow... pewnie pujo-pujo
co do przetwornic – jakosc chinskich przetwornic poprawila sie, i to mocno,
bratu spalila sie oryginalna przetwornica koyto – nowa kosztowala kosmos – wiec kupil chinszczyzne pasujaca gabarytami do mocnowania oryginalu i jezdzi na nej od trzech lat – wiec jak chodzi o przetwornice chinskie to powinno byc ok..
nie wiem jak wyglada sprawa z lampami wyladowczymi najlepiej kupic dobrej marki – philips denso osram itd... nie wiem jakie lampy wsadzaja do tych zestawow... pewnie pujo-pujo
- Od: 29 lip 2008, 10:18
- Posty: 113
- Auto: M6 2.3 AUT US 07' LPG
A przyjrzyjcie się autom wyposażonym w zwykłe lampy ,przynajmniej co 5-10 auto ma źle ustawione lampy ,wiele z nich ma obluzowane żarówki co sobie skaczą w rytm naszych dróg i to zwolennikom żarówek nie przeszkadza a przeszkadzają hid-y które według mnie założone o barwie nieprzekraczającej 5000k są naprawdę nie do rozróżnienia od dobrych żarówek ,oczywiście hid-y tylko i wyłącznie do aut z soczewkami i przede wszystkim ustawione niżej niż zwykłe żarówki ! i nie będą na prawdę nikogo razić .
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
ja montowałem najtańsze HIDy (6000K) z aledrogo 2 lata temu w 323F BA, przed zmianą ustawiłem lampy na diagnostyce, po montażu jeździłem z opuszczonymi na regulacji o 1 stopień, nie oślepiałem nikogo a widoczność na drodze nieporównywalna ze zwykłymi żarówkami.
teraz na wiosnę zaczął mi się wypalać jeden żarnik (świecił na zielono), zakupiłem komplet żarników 5000K ~30pln/szt. i śmigam dalej..
HIDy to chyba najlepsza inwestycja w 323F BA jak ktoś kiedyś napisał..
teraz na wiosnę zaczął mi się wypalać jeden żarnik (świecił na zielono), zakupiłem komplet żarników 5000K ~30pln/szt. i śmigam dalej..
HIDy to chyba najlepsza inwestycja w 323F BA jak ktoś kiedyś napisał..
pǝǝdsɐpzɐɯ
- Od: 22 gru 2007, 13:11
- Posty: 79
- Skąd: WWL : Wołomin
- Auto: 323F BA '97 1.5 16V
Noble Green
oryginaly dlugo wytrzymuja ale jak pujo-pujo 2 lata wytrzyma przy cenie 30/szt, to chyba nie warto kupowac firmowych
ej
ej
- Od: 29 lip 2008, 10:18
- Posty: 113
- Auto: M6 2.3 AUT US 07' LPG
Witam,
Nie wiem czy tylko u mnie w Mazdzie 6 był problem z żarówkami, ale zdażało się że wymieniałem H7 co 1-2 miesiące!? Poza tym standardowe światła w M6 są po prostu beznadziejne chyba żeby wstawić jakieś nielegalne 100W żarówki. Kolega mnie namówił, założyłem HID i wreszcie byłem zadowolony bo coś zaczęło być widać przed maską mojego samochodu w nocy.
Teraz kupiłem drugi samochód – Mazde 5 i gdy przyszło mi jechać w nocy spotkał mnie ogromny zawód. Widze niby co nie co, nie jest aż tak źle jak w M6 ale do dobrego człowiek szybko sie przyzwyczaja. Musze coś wybrać i to zmienić, ale na co?
Proszę popatrzcie na tą aukcję:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140398141910&ssPageName=STRK:MEWAX:IT – 170 funtow niby nie tak mało ale mam dwa lata gwarancji Philips. Czy ktoś kupował coś takiego? Jak ma sie CAN BUS do zmian w oświetleniu? Czy te balasty rzeczywiście różnią się jakością? Aukcje podawane w linkach w poprzednich postach biją się o pomstę do nieba: czysta chińszczyzna sprzedawana jako Siemens, bo ma scalaczka smd z takim napisem – paranoja.
Poniżej fotki porównawcze pstryknięte jednego dnia przed i po montażu HID w Mazda 6 2003. Kilka osób pytało o porównanie, myślę że to rozwieje wątpliwości co do intensywności oświetlenia. Proszę zauważyć w jaki stopniu soczewka odcina obszar świecenia ku górze:

Pozdrawiam, W.
Nie wiem czy tylko u mnie w Mazdzie 6 był problem z żarówkami, ale zdażało się że wymieniałem H7 co 1-2 miesiące!? Poza tym standardowe światła w M6 są po prostu beznadziejne chyba żeby wstawić jakieś nielegalne 100W żarówki. Kolega mnie namówił, założyłem HID i wreszcie byłem zadowolony bo coś zaczęło być widać przed maską mojego samochodu w nocy.
Teraz kupiłem drugi samochód – Mazde 5 i gdy przyszło mi jechać w nocy spotkał mnie ogromny zawód. Widze niby co nie co, nie jest aż tak źle jak w M6 ale do dobrego człowiek szybko sie przyzwyczaja. Musze coś wybrać i to zmienić, ale na co?
Proszę popatrzcie na tą aukcję:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140398141910&ssPageName=STRK:MEWAX:IT – 170 funtow niby nie tak mało ale mam dwa lata gwarancji Philips. Czy ktoś kupował coś takiego? Jak ma sie CAN BUS do zmian w oświetleniu? Czy te balasty rzeczywiście różnią się jakością? Aukcje podawane w linkach w poprzednich postach biją się o pomstę do nieba: czysta chińszczyzna sprzedawana jako Siemens, bo ma scalaczka smd z takim napisem – paranoja.
Poniżej fotki porównawcze pstryknięte jednego dnia przed i po montażu HID w Mazda 6 2003. Kilka osób pytało o porównanie, myślę że to rozwieje wątpliwości co do intensywności oświetlenia. Proszę zauważyć w jaki stopniu soczewka odcina obszar świecenia ku górze:


Pozdrawiam, W.
- Od: 4 mar 2008, 01:03
- Posty: 25
- Auto: Mazda 6 2.0D 2003 TS2
Mazda 5 2.0i 2006 Sport
Widze ze jest kompletny zastoj w tym temacie, wspomniany wyzej zestaw kupilem, obejrzalem i musze przyznac ze jestem pod ogromnym wrazeniem jakosci wykonania, na pewno bedzie wart swojej ceny, ten aukcyjny opis to nie sciema. Zdjecia powyzej pochodza z M6 z H1, teraz bede montowal H7 w M5, nie wiem jeszcze tylko czy balasty umieszcze na belce zderzaka czy bedzie jakies miejsce pod reflektorami jak w M6. Jestem laikiem w mechanice i zawsze wszystko musze przestudiowac dwa razy zanim sie wezme za robote samemu. Ale jak cos robie to staram sie robic konkretnie, lipy nie uznaje.
Tym razem zderzak przedni trzeba na pewno zdejmowac a ten fakt powoduje u mnie gesia skorke, dlatego wlasnie zabieram sie do tego jak pies do jeza.
Macie jakiekolwiek doswiadczenia z M5 – chetnie o tym poczytam.
Pozdrawiam,
Waldek.
Tym razem zderzak przedni trzeba na pewno zdejmowac a ten fakt powoduje u mnie gesia skorke, dlatego wlasnie zabieram sie do tego jak pies do jeza.
Macie jakiekolwiek doswiadczenia z M5 – chetnie o tym poczytam.
Pozdrawiam,
Waldek.
- Od: 4 mar 2008, 01:03
- Posty: 25
- Auto: Mazda 6 2.0D 2003 TS2
Mazda 5 2.0i 2006 Sport
Szukam zestawu HID do swojej 6stki i znalazłem coś takiego
http://moto.allegro.pl/item1078483210_h ... ratis.html
czy ktoś ma doświadczenie z tym produktem? Co radzicie?
Mam również pytanie do posiadaczy szóstek którzy instalowali sobie zenony. Czy trzeba po ich montażu przestawać w lampach jakieś przysłony? Kilkanaście postów wcześniej czytałem że lampy szóstki są wyposażone w przysłony?

czy ktoś ma doświadczenie z tym produktem? Co radzicie?
Mam również pytanie do posiadaczy szóstek którzy instalowali sobie zenony. Czy trzeba po ich montażu przestawać w lampach jakieś przysłony? Kilkanaście postów wcześniej czytałem że lampy szóstki są wyposażone w przysłony?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje