SWAP mazda 323f bg 1,8SOHC---->1,8GT

Witam.Pisze bo mam problem związany ze swapem,silnika 1,8GT do budy w której znajduje sie 1,8SOHC z 4xtarcze abs
.Formu przeglądałem jednak nie znalazłem dokładnej odpowiedzi na to co musze przełożyć żeby to grało,i sama operacja potoczyła się jak ,,blitzkrig"Na początek napisze dokładnie co mam do swapu:Całą mazde 323F BG 1,8GT bez absu,sprzęgło jest w agoni,skrzynia stan bdb,tarcze też przydało by sie wymienic.W budzie do której ma iść silnik znajduje się silnik 1,8SOHC z abs i 4x tarcze, sprzęgło i skrzynia zdrowe.
Mam kilka opcji:
kupić skrzynie od 1,3 i wsadzić sprzęgło od sohc(co tu trzeba jeszcze wsadzić z gt,co z hamulcami,zwrotnicami,półosiami)
Wsadzić silnik ze skrzynią od gt i kupić nowe sprzęgło(co w tej sytuacji musze zmienic)
Priorytetem jest zrobić zdrową serie która może posłużyć jako baza do dalszych modów,chciałbym zostać przy abs'ie ale przy tarczach od gt
oraz jak najmniej ingerowac w zawieszenie bo w biorcy jest w idealnym stanie.Z góry dzięki za odp
.Formu przeglądałem jednak nie znalazłem dokładnej odpowiedzi na to co musze przełożyć żeby to grało,i sama operacja potoczyła się jak ,,blitzkrig"Na początek napisze dokładnie co mam do swapu:Całą mazde 323F BG 1,8GT bez absu,sprzęgło jest w agoni,skrzynia stan bdb,tarcze też przydało by sie wymienic.W budzie do której ma iść silnik znajduje się silnik 1,8SOHC z abs i 4x tarcze, sprzęgło i skrzynia zdrowe.
Mam kilka opcji:
kupić skrzynie od 1,3 i wsadzić sprzęgło od sohc(co tu trzeba jeszcze wsadzić z gt,co z hamulcami,zwrotnicami,półosiami)
Wsadzić silnik ze skrzynią od gt i kupić nowe sprzęgło(co w tej sytuacji musze zmienic)
Priorytetem jest zrobić zdrową serie która może posłużyć jako baza do dalszych modów,chciałbym zostać przy abs'ie ale przy tarczach od gt
oraz jak najmniej ingerowac w zawieszenie bo w biorcy jest w idealnym stanie.Z góry dzięki za odp