Strona 1 z 1

[GG AJ] SRI cz CAI?

PostNapisane: 27 kwi 2010, 09:49
przez Grucha
Mam zamiar uwolnić trochę dolot w 3.0 i zastanawiam się który będzie lepszy SRI cz CAI ? Napewno bedzie to Injen albo AEM
Temat założyłem w Waszym dziale gdyż jak się domyślam macie większe doświadczenie w tym temacie

Pozdr

Re: SRI cz CAI ?

PostNapisane: 27 kwi 2010, 10:38
przez habzimierz
CAI jest lepszy pod wzgledem parametrow bo jak wiadomo w nadkolu jest troche chlodniej niz w komorze silnika. Ale z kolei w nadkolu znacznie latwiej ten filtr zamoczyc (ja bym sie bal nawet gdybym mial hydroshield). Ja mam SRI i jestem zadowolony. Prawde mowiac nie wiem jak ten jeden konkretnie element wplywa na osiagi ale na pewno wplywa na dzwiek, jest bardziej soczyscie, co w V6 da jeszcze lepszy efekt :)

Re: SRI cz CAI ?

PostNapisane: 27 kwi 2010, 10:44
przez Grucha
Dzięki za odp , filtr masz w jakiejś osłonie ? Bo inaczej chyba zaciąga gorace powietrze spod maski?
Co do CAI to mam trochę obaw własnie zwiazanych z hydrolockiem , na razie wywaliłem sam rezonator i już filtr jest uwalony po dzisiejszym lekkim deszczu , heh poczekam jeszcze moze ktoś coś podpowie i jednak szala przeważa na stronę SRI biorąc pod uwagę nasz klimat

Pozdr

Re: SRI cz CAI ?

PostNapisane: 27 kwi 2010, 10:53
przez habzimierz
nie mam oslony – tu zdania sa podzielone. Ja trzymam sie teorii goscia z VTG, ze taka oslonka nic nie daje. Mysle, ze facet ma pojecie co mowi. Zreszta wszystkie evo maja filtry bez zadnych oslonek

Re: SRI cz CAI ?

PostNapisane: 27 kwi 2010, 10:55
przez nash13
z kolei Krystiaan zapakowal w nadkolu i jezdzi u brytoli, mowi ze ma shielda i troche w polowie zasloniety dolot do nadkola. I dziala

Re: SRI cz CAI ?

PostNapisane: 27 kwi 2010, 11:57
przez kryystian
dokładnie, w sobote czyściłem stożek po około 4 tys mil, nie było co czyścić, jak nowy, mam osłone iniena i 3 rzędy otworów w nadkolu zalepione zwykłą taśmą wodoodporną, jeździłem już w takie ulewy, że żaden deszcz mu (cai) nie straszny, polecam cai ze względu na dzwięk jaki wydaje :) a w chłodniejsze dni naprawdę można poczuć więcej mocy

Re: SRI cz CAI ?

PostNapisane: 27 kwi 2010, 12:02
przez Grucha
Ok zalepiłeś otwory w nadkolu 3 licząc od dołu?
Osłona Injena była w komplecie czy dokupiłeś oddzielnie?

Re: SRI cz CAI ?

PostNapisane: 27 kwi 2010, 12:07
przez kryystian
osłona oddzielnie, tylko dobierz rozmiar do filtra, 3 od góry, bo akurat tam woda chlapie prosto na stożek, zresztą z taśmą jeżdze od 2-3 m-cy, 1,5 roku kamikadze <rotfl>

Re: SRI cz CAI ?

PostNapisane: 27 kwi 2010, 19:43
przez fazer72
Jak w 3.0 bez turbo i intercoolera to tylko CAI. SRI bedzie Ci ciagnęło gorące powietrze z komory.
SRI to chyba tylko w autach z intercoolerem zdaje egzamin ?

Re: SRI cz CAI ?

PostNapisane: 26 maja 2010, 22:09
przez DISItune
jedna z wad CAI o których należy pamiętać:

viewtopic.php?f=114&t=97644

Re: SRI cz CAI ?

PostNapisane: 27 maja 2010, 07:11
przez Grucha
Jak widać nie wystarczy kupić trzeba tez umieć użytkować

Pozdr

Re: SRI cz CAI ?

PostNapisane: 27 maja 2010, 08:49
przez DISItune
trzeba się z tym liczyć / pamiętać o takim niebezpieczeństwie i tyle <oczy>

ja mimo że dbam, chucham i uważam to nie odważyłem się zaryzykować <zawstydzony>

Re: SRI cz CAI ?

PostNapisane: 28 maja 2010, 10:43
przez kryystian
misiekwaw napisał(a):ja mimo że dbam, chucham i uważam to nie odważyłem się zaryzykować

ja tylko uważam :) zresztą jak sobie przypomne w jakie ulewy jeździłem to aż mam gęsią skórkę <rotfl>

Re: SRI cz CAI ?

PostNapisane: 28 maja 2010, 15:50
przez Grucha
A słyszeliście jakieś pozytywy o tych dolotach?

http://www.formlessvoid.com/ms6/fs/CAI.JPG

Re: SRI cz CAI ?

PostNapisane: 28 maja 2010, 16:37
przez DISItune
kristofc napisał(a):A słyszeliście jakieś pozytywy o tych dolotach?

http://www.formlessvoid.com/ms6/fs/CAI.JPG


z tego co czytałem to AEM, opinie raczej pozytywne, w MS/MPS wymagają tego http://www.therpmstore.com/product_info ... cts_id=826

Re: SRI cz CAI ?

PostNapisane: 29 maja 2010, 00:28
przez kryystian
misiekwaw napisał(a):z tego co czytałem to AEM
dokładnie, tylko naklejka inna i mozna było to w servisie mazdy założyć no i droższe kilka baksów
misiekwaw napisał(a): w MS/MPS wymagają tego http://www.therpmstore.com/product_info ... cts_id=826
jeżdże bez ponad rok i nic się nie dzieje, mam ten plastik w szafce, czeka na złe czasy :)