CHIP Tuning – DIESEL

Postprzez mzat » 23 wrz 2007, 09:45

Program w DiTD jest zapisany na sztywno w kości firmy denso – a tego nikt nie rozgryzł i tyle. Nie ma możliwości programowania tego komputera. Można go jedynie oszukiwać.

noi tu sie mylicie bo ja też mam w mojej 6 denso a jednak w łodzi napisali mi nowy program.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 sie 2007, 17:31
Posty: 24
Skąd: zgierz
Auto: M6 GY MZR-CD 151 KM 2004 kombi

Postprzez Riki » 23 wrz 2007, 11:37

mzat napisał(a):noi tu sie mylicie bo ja też mam w mojej 6 denso


Ty masz CiTD..... my mówimy o DiTD :) ponoć jest grono szóstek które można chipować.... ale te ostatnie klekoty z DPF-em juz nie
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez xANDy » 23 wrz 2007, 14:26

mzat – po pierwsze wypowiadaliśmy się na temat DITD, po drugie wiele razy pisane było na temat programowalności CD w M6 i można chipować modele 121 i 136 (i to też nie wszystkie). W tych motorach program był zapisany w pamięci flash. Reszta ma prawdopodobnie zapis na sztywno...
Spójrz np: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=38909
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Gość » 26 wrz 2007, 16:30

No i tu sie mylicie co do ditd


Ja mam ostatni model 626 2000r , no i mam zrobiony chip tuning . ze 101 KM jest ok 150 KM

wiec nie piszcie ze niemożliwe
Gość
 

Postprzez Jaksa » 26 wrz 2007, 16:53

Feno napisał(a):ze 101 KM jest ok 150 KM
To masz rakietę :)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Adaś » 26 wrz 2007, 17:05

Feno napisał(a):ze 101 KM jest ok 150 KM

pokaż wykres z hamowni <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Fiveopac » 26 wrz 2007, 17:18

Feno napisał(a):ze 101 KM jest ok 150 KM

wiec nie piszcie ze niemożliwe


Cytując za autorytetem Panią Łyżką :

"niemożliwe"

no chyab , ze "ok" to znaczy 120km...
Proszę nie siać zamętu w tym popularnym i rzeczowym temacie, albo wrzucasz wiarygodny wykres (bylbym wdzieczny) albo nie pisz nic.
Ostatnio edytowano 26 wrz 2007, 17:21 przez Fiveopac, łącznie edytowano 2 razy
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Riki » 26 wrz 2007, 17:19

Feno napisał(a):ze 101 KM jest ok 150 KM


ILE? <wow> ....cos mi sie wierzyć nie chce :P ;)

Feno ale dawaj jakies szczegóły... kto Ci to robił i gdzie? sam chiptuning tyle dal? ile masz NM? :) oraz prosze Cie o wykres... biegusem :)

Wiem ze z DiTD mozna tyle wycisnąc a nawet ciut wiecej :) (rozmawialem w tej sprawie z kilkoma firmami tuningowymi) ale to wymaga rowniez mechanicznych przeróbek... dziwie sie tez ze ktoś zrobil chiptuning w DiTD.... fakt... jest jeden kozak ktory juz prawie rozgryzł Denso w D-4D, moze w takim razie jest ktos kto zrobil to samo w DiTD.....

Fiveopac napisał(a):albo wrzucasz wiarygodny wykres (bylbym wdzieczny) albo nie pisz nic.


Dokładnie... :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez corky1 » 29 wrz 2007, 19:34

Witam,
Zastanawiam sie nad kupnem Mazdy 3 z silnikiem diesla 1,6 (109 KM). Dealer zaproponowal zamontowanie czipa (bez utraty gwarancji), co ma podobno podniesc moc o ok. 25 KM. Czy ktos z Was ma taka mazde z czipem i moze powiedziec, czy jest to istotna roznica w osiagach? Jak duzy ma to wplyw na spalanie i ewentualna zywotnosc silnika?

Pozdrawiam,

Marek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 17:42
Posty: 592 (13/30)
Skąd: WN
Auto: Mazda 3 BP Hikari MT 2019

Postprzez Riki » 29 wrz 2007, 20:51

corky1 napisał(a):Jak duzy ma to wplyw na spalanie


Spala tyle samo...


corky1 napisał(a):ewentualna zywotnosc silnika?


Jeśli chipowanie wykona osoba doświadczona (znająca temat) to nie masz sie co obawiac o trwalosc motoru.. ciekawy jestem... dealer wysyla gdzies auto, czy robi to "u siebie?" :)

corky1 napisał(a):czy jest to istotna roznica w osiagach?


Na pewno odczujesz roznice... auto zacznie inaczej (leepiej) jezdzic :D
P.S
Temat chyba do Tuningu :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez corky1 » 29 wrz 2007, 21:25

Spala tyle samo...

Czegos tu nie rozumiem:( Skoro pali tyle samo, to jaki jest sens dokladac kilkanascie tysiecy za 2.0, skoro mozna osiagnac to samo (lub prawie to samo) taniej i przy mniejszym spalaniu? Moze dla znawcow tematu pytanie jest naiwne, ale ja sie kompletnie nie znam na tuningu i tego typu sprawach...

ciekawy jestem... dealer wysyla gdzies auto, czy robi to "u siebie?" :)

Podobno robi u siebie, ale faktycznie musze dopytac.

Temat chyba do Tuningu :)

To dopiero moj pierwszy dzien na forum, wiec jeszcze sie za bardzo tutaj nie orientuje, ale obiecuje "zadoscuczynienie i mocne postanowienie poprawy":)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 17:42
Posty: 592 (13/30)
Skąd: WN
Auto: Mazda 3 BP Hikari MT 2019

Postprzez magicadm » 29 wrz 2007, 22:42

corky1 napisał(a):Czegos tu nie rozumiem:( Skoro pali tyle samo, to jaki jest sens dokladac kilkanascie tysiecy za 2.0, skoro mozna osiagnac to samo (lub prawie to samo) taniej i przy mniejszym spalaniu?


Silnik po podkręceniu wymaga dużo rozsądniejszego kierowcy,najlepszych materiałów eksploatacyjnych itp.

Seryjnie zestrojony silnik ma zapas trwałości ze względu na potencjalnych idiotów, w których ręce może wpaść (choćby w okresie gwarancji).
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Riki » 30 wrz 2007, 11:42

magicadm napisał(a):Silnik po podkręceniu wymaga dużo rozsądniejszego kierowcy,najlepszych materiałów eksploatacyjnych itp.


Dokładnie..... :) ale tez nie ma co przesadzać... wystarczy wszystko robic "na czas" a bedzie OK. No i pamietac o turbince bo w przypadku chipowania (nie montazu modułu) wzrasta rowniez cisnienie doladowania... aha nie zapominaj o laniu dobrego ON :]

Podobno robi u siebie, ale faktycznie musze dopytac

Dopytaj... sam jestem ciekaw, a co to za dealer?

corky1 napisał(a):To dopiero moj pierwszy dzien na forum, wiec jeszcze sie za bardzo tutaj nie orientuje, ale obiecuje "zadoscuczynienie i mocne postanowienie poprawy


;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez corky1 » 30 wrz 2007, 12:01

aha nie zapominaj o laniu dobrego ON :]


Mieszkam za granica i tutaj ON jest "chyba" lepszy niz w PL.

Dopytaj... sam jestem ciekaw, a co to za dealer?

Niestety, nie w Polsce (patrz wyzej:)

Z tego co sie zorientowalem na forum, to jedynym sposobem na sprawdzenie czy faktycznie jest wiecej 25KM (jak obiecuje dealer) jest wizyta na hamowni? Jesli tak, to musze chyba poszukac takowej tu gdzie mieszkam. Gdyby to mialo byc 5 czy 10 KM, to chyba nie warto tuningowac.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 17:42
Posty: 592 (13/30)
Skąd: WN
Auto: Mazda 3 BP Hikari MT 2019

Postprzez Riki » 30 wrz 2007, 12:27

corky1 napisał(a):Mieszkam za granica i tutaj ON jest "chyba" lepszy niz w PL


No... to zmienia postać rzeczy :) sam sie o tym przekonałem.... roznicy w dynamice nie czułem ale moje DiTD chodzilo jak CR <lol> ;)


corky1 napisał(a):jest wizyta na hamowni?


Tak jest..


Gdyby to mialo byc 5 czy 10 KM, to chyba nie warto tuningowac.


Zalezy jaki jest koszt... jak baaardzo maly to i 5KM dobre, mysle ze 10KM NA PEWNO odczujesz :) tzn bardziej wazniejszy jest przyrost NM niz KM..
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Misiek-Bełchatów » 30 wrz 2007, 13:13

Przenoszę do działu "Tuning"
... a kamieniami w dzieci nie rzucam bo nie wiem które moje ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2005, 18:55
Posty: 1100
Skąd: Bełchatów
Auto: Toyota Corolla E11 1.6 VVT-i

Postprzez Barthez » 4 paź 2007, 07:25

Riki napisał(a):... aha nie zapominaj o laniu dobrego ON krzywy

swiete slowa...

ogromne podziekowania dla Crimera (i jego "coś" koyotopodobne :) za holowanie do rzeszowa do serwisu,
podziekowanie panu w serwisie za reanimacje madzi do poznych godzin nocnych
z powodzeniem – (nie wiem jak odpali rano)
podziekowanie dla pana z linkolna navigatora za dostarczenie niesamowitych przezyc – jak macie problem na drodze i wymagacie holowania polecam lincolna navigatora. (jadac na holu pod gorke w okolicach przemysla z v ok 80 poczulem zasysanie w fotel przy wyprzedzaniu ciezarowek po czym wskazowka osiagnela 150. adrenalina niesamowita)

a teraz pragne sie udac do dr Jaksy na dalsze leczenie...


Riki napisał(a):Feno ale dawaj jakies szczegóły... kto Ci to robił i gdzie? sam chiptuning tyle dal? ile masz NM? usmiech oraz prosze Cie o wykres... biegusem usmiech

tez czekam na szczegoly
moje prywatne zdanie – ditd musi sie dac stuningowac... nie popuszcze – brakuje tylko czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Jaksa » 4 paź 2007, 08:59

bartezm napisał(a): teraz pragne sie udac do dr Jaksy na dalsze leczenie
Rozumiem ze auto juz jezdzi ..... :)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Riki » 4 paź 2007, 09:10

bartezm napisał(a):ditd musi sie dac stuningowac... nie popuszcze – brakuje tylko czasu...


Jestem tego samego zdania :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Jajcek » 4 paź 2007, 20:05

Riki napisał(a):
bartezm napisał(a):ditd musi sie dac stuningowac... nie popuszcze – brakuje tylko czasu...


Jestem tego samego zdania :)

tez tak mowilem to wtedy wsiedliscie na mnie ze DiTD to tylko Box-em :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2007, 21:01
Posty: 30
Skąd: WARSZAWA
Auto: Była 626 2000r. 2.0Ditd 74kw,corolla TS, CBR FS
Jest CX 7 USA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje