CHIP Tuning – DIESEL
Tego nie wiem jak określił ile mocy przybyło, do gościa zgłosiłem się z polecenia, a wyszło jak wyszło. Jakie mogą być przyczyny problemów które odbiły się na DPF??? Auto ma przejechane 150 tys. niby potwierdzone, ale też rożnie z tym bywa.... Wydaje mi się że DPF załatwiłem na własne życzenie, padło mi drugie auto i bardzo dużo w ostatnim czasie miałem jazdy po miejscu, takich podjazdów po 2, 3 km nie było jak wyskoczyć w trasę i dopalić DPF, a praca niestety mnie do tego zmusiła.... Zimno na polu, nie dogrzewanie silnika, ciągłe gaszenie i odpalanie.... Zdaje sobie sprawę że sam mogłem się do tego przyczynić, ale cóż czasem tak już bywa za głupotę trzeba płacić....
- Od: 16 sty 2018, 08:25
- Posty: 7
- Skąd: Korczyna (PODKARPACIE)
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 143 KM, 2007 rok.
jasne ze fajnie,
ale zbyt duzy nieprofesjonalnie dodany przyrost mocy moze spowodowac stopienie sie tlokow i wtryskow, co mialem juz okazje na zywo ogladac.
znawcy twierdza ze max to +30 %
ale rz tej wartoscipojawiaj sie problemy z PCMem ktory stwierdza zbyt duze wartosc np. dwki wtrysku i wskakuje w tryb awaryjny.
jedz do niego, odbierz kase za to chipowanie i poszukaj innej firmy
pozdr.E
ale zbyt duzy nieprofesjonalnie dodany przyrost mocy moze spowodowac stopienie sie tlokow i wtryskow, co mialem juz okazje na zywo ogladac.
znawcy twierdza ze max to +30 %
ale rz tej wartoscipojawiaj sie problemy z PCMem ktory stwierdza zbyt duze wartosc np. dwki wtrysku i wskakuje w tryb awaryjny.
jedz do niego, odbierz kase za to chipowanie i poszukaj innej firmy
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
No wlasnie zaczela kontrolka migac, ale ze sytuacja zmusiała mnie do zgaszenia auta, a pozniej jak chcialem wyskoczyc w trase to byla juz musztarda po obiedzie.... I od tego czasu zaczeły śie problemy... On sam mi mówił że maks co może dołożyć to 30% mocy i tak niby zrobił.... Gosc ogólnie ma dobre opinie, ludzie sobie chwala, ale głównie z osobami z którymi gadałem to maja albo Audi albo Volkswagen.... Może Mazda go przerosła i nie podołał, zaczynym żałować pomału tego zakupu, ale cóż może jak ogarne ten problem to będzie już tylko lepiej....
Po próbach konwersacji stwierdził że ogranie ten problem z pozytywnym skutkiem.... Czekamy na rozwój sytuacji...
Po próbach konwersacji stwierdził że ogranie ten problem z pozytywnym skutkiem.... Czekamy na rozwój sytuacji...
- Od: 16 sty 2018, 08:25
- Posty: 7
- Skąd: Korczyna (PODKARPACIE)
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 143 KM, 2007 rok.
Uuu kogo robiłes ten chip Musiales na jakiegos lepiarza trafic.. Na podkarpaciu nie brakuje takich, jednego mam niedaleko siebie w Leżajsku po jego mapach dziwne rożne rzeczy sie dzieją... W GH jak kolesiowi "Zrobił" mape fabryczne IC co miesiac rozdzierało, a ostatnie silnik sie rozleciał...
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Chip jest poprawiony, autko puki co smiga fajnie, piaty dzien bez problemow. Upieral sie przu tym czujniku i wymienil na uzywke za 120 zl. I puki co smiga az milo... Mam nadzieje ze to koniec dziwnych problemow bo bokiem mi juz wychodzi....
- Od: 16 sty 2018, 08:25
- Posty: 7
- Skąd: Korczyna (PODKARPACIE)
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 143 KM, 2007 rok.
Nawet o tym nie myśle... ma być już wszystko ok, lac rope i do przodu. Podpowiedzcie tylko jaki teraz olej wlac po wycieciu dpf? Taki sam czy jakis inny? Przedtem byl wlany ten OLEJ MAZDA DEXELLIA ULTRA DPF 5W30 5L.
- Od: 16 sty 2018, 08:25
- Posty: 7
- Skąd: Korczyna (PODKARPACIE)
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 143 KM, 2007 rok.
Lej taki olej jak lałeś. Taki jak zaleca producent.
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje