co trzeba mieć od strony technicznej:
-czujnik ciśnienia oleju (w komplecie z zegarami jest) +trójnik (trzeba dokupić)
-czujnik temperatury oleju (w komplecie jest)
-inne czujniki w zależności jakie zegary montujemy
i tak czujnik ciśnienia oleju montujemy poprzez trójnik w miejsce oryginału ,tu należy zwrócić uwagę na wielkość czujnika i czy jest miejsce w 2,5v6 wymagało to przeróbki trójnika żeby upchnąć ale udało się
czujnik temperatury oleju -ja zamontowałem w misce olejowej czyli należy spuścić olej zdemontować miskę wywiercić otwór w dolnej części miski najlepiej z boku tak żeby nie przeszkadzał -dobieramy nakrętkę która pasuje gwintem do czujnika (czujnik ma gwint chyba 10x1 ale to należy sprawdzić na swoim czujniku poza tym czujnik jest nagwintowany stożkowo czyli w miarę wkręcania uszczelnia się -ja dodatkowo zastosowałem taśmę uszczelniająca taką jaką stosuje się do rur hydraulicznych) wspawujemy nakrętkę i mamy już miejsce pod czujnik temp.oleju co do podłączenia pod instalacje w przypadku zegarów auto gauge jest schemat ale sprowadza on się do tego że podłączamy jeden kabelek pod zapłon ,drugi pod światła, trzeci pod masę a pozostałe idą do czujników