Wymiana pierścieni czy nie ??

Postprzez mlody1921 » 5 kwi 2010, 23:44

Witam mam pytanie jakie są wasze opinie będe rozbierał silnik 2,5 v6 KL silnik w ładnym stanie 155 tys, bede zmieniał korbowody, nowe uszczelki pod głowicami, deklami, uszczelniacze i takie tam zabiegi, pytanie czy profilaktycznie zmieniać pierścienie by przez długi czas nie zaglądać do auta czy zostawić stare ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez hopek » 7 kwi 2010, 01:04

Jesli miałbym wszystko rozebrane to osobiscie załozylbym nówki pierscionki dobrej firmy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez Jacek176 » 9 kwi 2010, 21:16

Jeśli zmieniać pierścienie to tylko z górnej półki. Jesli mają to byc tanie pierścienie to lepiej woóle nie ruszać.
Z mojego oraz innych forumowiczów doświadczenia wynika, że silniki Mazdy (przynajmniej jesli chodzi o B-serie) toleruja tylko i wyłącznie oryginalne pierścienie z ASO (koszt kompletu do BP to 1100PLN) lub Hastings (te cięzko dostać nawet ebay'u).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez sq2jul » 9 kwi 2010, 21:31

ja w swoim KFie wymienialem tylko olejowe z tytulu nadmiernego spalania oleju. Wzialem polecane na forum RIKi (tudziez RIKeny) i wszystko smiga pieknie – od naprawy minal rok, zrobilem na nich ~35k km i wszystko jest jak najbardziej ok.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez mlody1921 » 9 kwi 2010, 23:41

Właśnie polecają mi albo RIK albo NPR ponoć ta firma robi na pierwszy montaż do SUBARU
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez brii » 10 kwi 2010, 15:48

NPR są dosyć łatwo dostępne a jakościowo rewelacja :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez realski » 10 kwi 2010, 17:26

Jak juz zmieniasz korby itp ... to proponuje przeleciec tuleje srednicowka co by cie te 150 tys przebiegu nie zaskoczylo potem po wymianie pierscieni
silnik jaki zakupilem byl w pieknym stanie a jednak pomiary tuleji powiedzialy co innego ledwie w normie na owal sie miescily .. a oleju nie bral :)
wiec jesli u ciebie bedzie podobnie to wymiana pierscieni nic nie da a moze sie okazac ze nie beda sie w stanie ulozyc poprawnie ..
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez Enduro » 13 kwi 2010, 23:16

wg mnie warto, ale na dobre lub najlepsze..
ale przy wymianie pierścieni należy absolunie przyhonowć cylindry
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje