nie rozumeisz chyba podstawowej rzeczy.moc nie bierze sie z kosmosu

a z mieszanki.chcesz wieksza moc o tyle tez ci wzrosnie spalanie.chcesz 20% wiecej mocy 20% wieksze spalanie.a ty chcesz 120 koni zamiast 88 wiec mozesz liczyc na 40% wieksze spalanie.oczywiscie jak bedziesz z tej mocy korzystal.bo mozesz miec pod maska nie wiadomo ile mocy a nigdy nie naciskac na pedal gazu wiecej niz 1/3.ogolnie te rzeczy co wymieniles nic ci nie dadza moze 2 konie.musisz pomyslec jak do silnika wepchac wiecej powietrza.drug jest kilka:
-zwiekszenie pojemnosci poprzez rozwiercanie lub wymaine korb na takie o dluzszym skoku
-zwiekszenie stopnia sprezania poprzez wymiane tlokow lub splanowanie glowicy
-obrobka glowicy (obrobka niedoskonalosci w kanalach, poprawienei szczelnosci na styku zawor gniazdo zaworowe
-wymiana walkow na takie ktore maja dluzsze fazy rozrzadu i wiekszy wznios
-poprawienie dolotu,stozek, itg, map sensor zamiast przeplywki itd
-poprawienie wylotu, sportowy kolektor wydechowy,przelot wydech
majac juz te rzeczy do cylindrow zacznie wplywac duzo wiecej powietrza.i teraz zaczna ci sie przydawac pompa palwia mocniejsza i wtryski oraz swinka by odpowiednio ukladajac mapy paliwowe ustawic afr na poziomie 12,5.
same te elementy co wymieniles bez zrobienia czegos by do silnika wplywalo wiecej powietrza sa bez sensu.nic nie zmienia
