Swap FS –> KFZE w MX6

Postprzez Loczek » 23 lut 2010, 23:11

Witam.

Wkoncu temat ruszył i biore się za przekładke silnika w mojej mazdzie.

Bede pisał tutaj wszystkie swoje spostrzezenia na temat swapu zeby niepozapominac, a potem zrobie z niego fotorelacje dla potomności.

Pierwsza uwaga to taka że połosie w FS i KFze czyli podejrzewam ze w Klu są Takie Same. Ta sama ilosc klinów i ta sama grubość i długość.

Takze o ten koszt zmniejsza sie cała kwota swapu. W czwartek wrzuce jakies fotki, najgorsze ze wychdzi kupe rzeczy po drodze. W stylu gdzie skonserwacja do poprawienia jakies pozapiekane sruby itp itd takze temat sie mocno wydłuza. A prz okazji jeszcze wymiana wydechu, wymiana zawieszenia sworzni, amorków itp itd. Wymiana nagrzewnicy ( czyli bede targal deske) Włoze klime i wszystko co sie tyczy silnika.

No nic działam dalej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez Beny » 23 lut 2010, 23:29

A jednak,no to czekamy na foty i info z placu boju. :D
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8675 (86/81)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez mlody1921 » 24 lut 2010, 00:37

No fajnie takie ambitne tematy lubie, po co sprzedać i kupić inna jak mozna zrobic , przy tym rozwijanie zainteresowań :D

Dla mnie najwięcej roboty to było by z wiązką elektryczna, czekam na dalsze postepy :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez People_Hate_Me » 24 lut 2010, 15:34

Loko czekałem na ten temat :D

Machaj machaj :D
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Loczek » 24 lut 2010, 22:46

mlody1921 napisał(a):No fajnie takie ambitne tematy lubie, po co sprzedać i kupić inna jak mozna zrobic , przy tym rozwijanie zainteresowań :D

Dla mnie najwięcej roboty to było by z wiązką elektryczna, czekam na dalsze postepy :)

Wypinam starą wpinam nową... a dla ułatwienia bedzie wyciagnieta deska rozdzielcza ( by nagrzewnice wymienic ) ale zawsze łatwiej bedzie ja przepchac w całosci.
Do tego kupiłem duzego kontakta zeby zpsikac wtyczki. W sumie rok lezaly takz emogło gdzies cos zasniedziec.

Do garazu dopiero pojde w sobote bo sie duzo roboty zwaliło. Ale od soboty znowu hejaaa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez Hazu » 28 lut 2010, 18:43

Loczek napisał(a):
mlody1921 napisał(a):No fajnie takie ambitne tematy lubie, po co sprzedać i kupić inna jak mozna zrobic , przy tym rozwijanie zainteresowań :D

Dla mnie najwięcej roboty to było by z wiązką elektryczna, czekam na dalsze postepy :)

Wypinam starą wpinam nową... a dla ułatwienia bedzie wyciagnieta deska rozdzielcza ( by nagrzewnice wymienic ) ale zawsze łatwiej bedzie ja przepchac w całosci.
Do tego kupiłem duzego kontakta zeby zpsikac wtyczki. W sumie rok lezaly takz emogło gdzies cos zasniedziec.

Do garazu dopiero pojde w sobote bo sie duzo roboty zwaliło. Ale od soboty znowu hejaaa.


no to fajnie
Ja sobie panowałem zastąpić zespół napędowy teraz BP w xedosie na Kl ale u mnie już tak kolorowo z wiązką nie będzie,
inaczej wpięta jest wiązka silnika do instalacji auta w xedosie a inaczej w mx-6.

ale Twoja wiązka też będzie za krótka trochę, nie?

Przy okazji może ktoś wie; czy sterowniki silników K... mają takie same wyjścia niezależnie od którego silnika są?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Loczek » 28 lut 2010, 18:48

Niewiem czy bedzie za krótka czy nie, sprawdze na aucie jak wyciagne silnik, jesli sie okaze za krótka to przelutuje ja całą. Tak szczerze mowiac to niewydaje mi sie zeby by la za długa.

Bo: Komputer w mx6 jest pod radiem. I wiazka przechodzi przez grodz po stronie prawej w japoncu. Wiec teoretycznie powinna byc dluzzsza, Zas puszka z bezpiecznikami i przekaznika pod maska jest jak w europejczyku. To takie gdybaniue okaze sie na dniach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez Loczek » 19 mar 2010, 22:38

Wkoncu sie uporałem z zawieszeniem i roznymi problemami podłogowymi.

Jutro wyciagam deske i biore się za wyciąganie silnika. :D:D:D Mysle ze max 2 tyg i auto juz bedzie ganiac :D
Jutro jakies fotki wrzuce.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez Grzyby » 20 mar 2010, 10:47

Jutro jakies fotki wrzuce

Czas najwyższy bo nie widzę sensu tego tematu bez zdjęć.
A jak ich nie będzie to temat zaliczy normalnego kosza.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Loczek » 20 mar 2010, 19:32

Tu połowa tematów na forum jest bezsensowna.

Udało sie wykrecic deske. Nie powiem ze było łatwo bo meczarnia jest wielka przy wykrecaniu wiele pochowanych srubek do ktorych dostep jest masakryczny.
Obrazek
Tu widac wiązke od kompa która łaczy sie niebieskimi kostkami z wiązka idąca do skryznki bezpecnzikowej w aucie. I dalej ucieka juz za grodz do komory silnikowej. Jak ktos tylko przekłada z FS na V6 to wystarczy sciagna ctylko kilka plastików i juz mozna wiązke przeciagnac bez problemowo. Ja od razu wymieniam nagrzewnice i wkładam kline wiec musze całą deske targac.
Obrazek
Pozostało mi tylko wyciagnac nagrzewnice i dokonczyc zalozyc koła i w przyslzym tygodniu bede wyciagał silnik i mysle ze automatycznie nowy silnik zagosci rowniez w przyszlym tygodniu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez Hazu » 20 mar 2010, 20:00

Wydaje mnie się ze bardzo sobie utrudniłeś robotę.
Bo powinieneś tylko odkręcić ta metalową belkę od nadwozia koło drzwi i na dole konsole od tunelu, położyć kolumnę i całość powinna się odchylić na siedzenia.
A wtedy tylko rozpinasz wtyczki i wyjeżdżasz na bok z całym kokpitem uzbrojonym w wiązki itd.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Loczek » 21 mar 2010, 08:30

I mysle ze tak składali mazde w fabryce ale niebyłem do konca tego pewien i jak zaczołem odkrecac deske to było dobrze na pcozatku potem sie robiło coraz gorzej. Ale nic bede sie martwił przy składaniu :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez Mev » 27 mar 2010, 12:44

Ale masz zniszczone nakładki na progi :P Ino szybko to poleruj :P
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez Pit » 28 mar 2010, 10:06

Hahaha :) Loczek killerze... zawsze deskę wyjmuje się ze wzmocnieniem <glupek2> Teraz, dla ułatwienia sobie składania, wymontuj wzmocnienie, dukty powietrzne, złóż w spokoju z wyjętą deską... Całość dopiero wmontuj na miejsce. Tak ogólnie, to weź serwisówkę w łapy, tam jest wszystko opisane, jakie śrubki i w jakiej kolejności odkręcać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Loczek » 19 kwi 2010, 19:49

Ja juz niestety niepoczynie dalszych kroków, autko zostało sprzedane.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez Badyl » 19 kwi 2010, 20:52

ło tak o znienacka?
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez Loczek » 19 kwi 2010, 21:03

Pojawiła sie okazja kupic auto zdecydowanie mocniejsze i troche bardziej emeryckie. I niestety mazda przegrała w tym zestawieniu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez Dawidoski » 19 kwi 2010, 21:13

Pewnie jakis diesel w automacie :P
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 860 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez Loczek » 19 kwi 2010, 21:18

3 litrowa benzyna :p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez Hazu » 19 kwi 2010, 21:45

Domyślam się co to za auto.
No cóż można Ci tylko pozazdrościć przesiadki :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje