Czy głowica od MX-5 NB będzie pasować do bloku z 323 BG?

Postprzez Jacek176 » 11 lut 2010, 18:04

Czy ktoś się orientuje czy głowica z silnika BP-4W z Mazdy MX-5 1999-2001 będzie pasować do bloku silnika z Mazdy 323GT 1989-1994? Ewentualnie jakiś pomysł jak to sprawdzić.
Jeśli by pasowała to chętnie usłyszę sugestie gdzie takie coś kupić w rozsądnej cenie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Boris86 » 12 lut 2010, 01:26

Najprościej sprawdzić porównując uszczelki pod głowice.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Fiveopac » 12 lut 2010, 11:30

Boris86 napisał(a):Najprościej sprawdzić porównując uszczelki pod głowice.

Dobrze mowi ;) tak wstepnie to w katalogu intercars.com.pl znajdziesz szkice tych uszczelek.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Jacek176 » 12 lut 2010, 18:01

Wg Intercarsu uszczelki pod głowice są taki same czyli powinna pasować <jupi>
Teraz tylko pytanie skąd wziąć taką głowe <oczy>
Na Allegro znalazłem cały silnik za 1200PLN ale szczerze mówiąc to nie jest cena, która by mnie satysfakcjonowała ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez jackkpl » 13 lut 2010, 17:03

A to jest ta glowica juz ze zmienna faza? Jak tak, to [tiiit] by ci to pomoglo. Nie wiem tylko, czy walki beda zamienne i czy te twoje po prostu sie nie zmarnuja. Ale sama glowica od 2000roku jest duzo lepsza (kanaly ssace ida pod katem od razu na zawory,a nie tak jak u nas prosto i zakrecaja). Zreszta seryjne 1.8 w tych mazdach mialo 145 koni... wiecej komentarza nie trzeba
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Jacek176 » 14 lut 2010, 00:06

Jeśli chodzi o zyski z tej głowicy od Mx-5 NB to pierwszy podstawowy jest: MECHANICZNE POPYCHACZE ZAWORÓW.
Drugi, drugorzędny, to właśnie te lepiej wyprofilowane kanały ssące.
To, że moje wałki rozrządu nie będą pasować to jest oczywiste i odrazy spisuje je na straty (czytaj: sprzedam na Allegro ;) ) Ale spójrz na parametry seryjnych wałków: w tej głowicy od NB wałki mają PRAWIE takie same parametry jak ja w tej chwili na wałkach od Świątka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez pinky » 14 lut 2010, 11:05

Jacek176 to ogarnij z UK jakąś NB silnik będziesz miał dla siebie reszte pogonisz na części i zwróci ci się modyfikacja a może i coś zostanie grosza.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje