Witam mam pytanie czy ktoś kiedyś miał doczynienia z zaworem WG kopią HKS
1. Jak działają takowe kopie?
2. Jak sprawdzić przy jakim ciśnieniu wg sie otwiera? czy przez podpięcie kompresora sie da?
3. Jakie są zalety i wady WG 38mm, 44mm, 50mm, 60mm ?
4. Czy sa jakies wyznaczniki jaki montować pod dane turbo ?
5. jak spręzyna jest od 0,5 bara czy można zrobic coś zeby sie otwierał przy 0,3 ? czy miana sprężyny od innego WG jest mozliwa ?
z góry dziekuje i pozdrawiam forumowiczów na nowym forum
Wastegate (WG) zalety, wady, różnice
Strona 1 z 1
mlody1921 napisał(a):Witam mam pytanie czy ktoś kiedyś miał doczynienia z zaworem WG kopią HKS
1. Jak działają takowe kopie?
2. Jak sprawdzić przy jakim ciśnieniu wg sie otwiera? czy przez podpięcie kompresora sie da?
3. Jakie są zalety i wady WG 38mm, 44mm, 50mm, 60mm ?
4. Czy sa jakies wyznaczniki jaki montować pod dane turbo ?
5. jak spręzyna jest od 0,5 bara czy można zrobic coś zeby sie otwierał przy 0,3 ? czy miana sprężyny od innego WG jest mozliwa ?
z góry dziekuje i pozdrawiam forumowiczów na nowym forum
WG to najwazniejsze urzadzenie zapewniajace bezpieczenstwo doladowanego silnika poprzez precyzyjna i niezawodna kontrole przyrastajacego doladowania. Kopie HKS ciesza sie baaardzo zła slawa (pogoogluj, jest gdzies w necie temat z sekcja orginalnego wg hks i podrobki ). Nawet nie bralbym takiego rozwiazania pod uwage, wolalbym pojsc w uzywke.
1. Marnie i awaryjnie
2. kompresor i manometr
3. srednice dobierasz do zakladanej mocy, nei wiem w il celujesz ale 44 to zapewne bedzie juz na wyrost
4. j/w
5. nie, chyba ze wymienisz ja na bardziej miekką. Wymiana jest mozliwa i mozna dokupic sprezyny na dane doladowanie ale nie wiem czy jest cos takiego jak sprezyna na 0,3 bar. Musialbys dorobic.
Less roof, more fun
38mm w Twoim przypadku wystarczy. Ogólnie nie musisz przecież stosować zewnętrznego dla Twoich potrzeb. Nawet GT28RS ma wewnętrzny WG. Zewnętrzne zawory to już do konkretnych krów stuff Jeżeli już bardzo chcesz zewnętrzny (choć ja nie widzę potrzeby) to odpuść podróbki. Tial wyniesie Ciebie niecałe 1kzł.
LINK DO AUKCJI
LINK DO AUKCJI
Zobaczymy co będzie bo widziałem turbine od rb25det GT28 ale strone gorąca ma T3, tylko żę z tego co mi wiadomo w nysce 0,5 bara miała już przy 2 tyś obr. czy takie wczesne wstawanie nie zaszkodzi korbowodom?
a jak nie to coś z KKK k27 i tam już zewnętrzne WG i to chyba okolice 40-44mm trzeba zacząć od małego doładowania i to mechanicznie a potem jakaś elektronika
a jak nie to coś z KKK k27 i tam już zewnętrzne WG i to chyba okolice 40-44mm trzeba zacząć od małego doładowania i to mechanicznie a potem jakaś elektronika
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Odgrzebię kotleta
Muszę dobrać zewnętrzny wg. Turbo GTX2871R (ma ona wbudowany wg, ale przesadziłem z z powiększaniem otworu... i czasami haczy mi się klapka wewnętrzna
Moc w jaką celuję 400KM+
Doładowanie – ~1,8b
Sterowanie 3 portowy ebc.
I teraz, moje dwa pytania.
Jaka średnica wg? 38mm wystarczy?
Jak dobrać sprężynę.. czy muszę szukać czegoś do 1.6b np, czy wystarczy sprężyna do 1b, bo i tak wg będzie sterowany przez ebc..
Będę wdzięczny za pomoc, bo nie wiem jak ugryźć ten temat
Muszę dobrać zewnętrzny wg. Turbo GTX2871R (ma ona wbudowany wg, ale przesadziłem z z powiększaniem otworu... i czasami haczy mi się klapka wewnętrzna
Moc w jaką celuję 400KM+
Doładowanie – ~1,8b
Sterowanie 3 portowy ebc.
I teraz, moje dwa pytania.
Jaka średnica wg? 38mm wystarczy?
Jak dobrać sprężynę.. czy muszę szukać czegoś do 1.6b np, czy wystarczy sprężyna do 1b, bo i tak wg będzie sterowany przez ebc..
Będę wdzięczny za pomoc, bo nie wiem jak ugryźć ten temat
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje