Strona 1 z 1

Boost gauge – gdzie wpiąć się z czujnikiem mierzenia ciśnien

PostNapisane: 17 sty 2010, 16:53
przez vqsoft
ktoś ma pomysł gdzie wpiąć się z czujnikiem ?

znalazłem recepturkę na wskaźnik boosta ale do benzyniaka ;(

http://www.mazdas247.com/forum/showthread.php?t=123693832

wstępne rozpoznanie jest obiecujące
jest jeden kanalik ( zaślepiony) zaraz przy łączeniu rury z IC a boost sensorem
tak nagwintuje na m10 i wstawię złączkę FESTO.
potem juz zgodnie z manualem

PostNapisane: 18 sty 2010, 21:06
przez uszatyy
a co to daje ze tak zapytam? i co to za skrzyneczka w schowku ?

PostNapisane: 18 sty 2010, 22:16
przez vqsoft
dalej ja zrobię troszkę inaczej
podepne sie pod zapalniczkę ( mam wtedy włączenie zegarów po stacyjce) a z podświetlenia zapalniczki można wziąć napięcie na podświetlenie zegarów

cały cyfrowy zegar zamontuje z miejscu popielniczki – razem z cbradiem :)



Obrazek


ta skrzyneczka na zdjęciach to pewno do navi

a co daje ? w sumie nic :)
ale wiesz ile daje TS :)
tak samo jak wskaźnik temperatury – jest bo jest – ale jak go nie ma np sc to lipaaa

PostNapisane: 19 sty 2010, 23:13
przez uszatyy
co do cb radia w popielniczce – powodzenia, ja probowalem :\

PostNapisane: 19 sty 2010, 23:26
przez vqsoft
I CO ?
co nie poszło ?
jakie CB ?
ja unidena podzielę na 2 części jak co
panel i bebechy

PostNapisane: 20 sty 2010, 20:30
przez uszatyy
tam jest mega malo miejsca, normalne radio sie nie zmiesci (ja probowalem z jakims tam byle jakim, ale stosunkowo malym gabarytowo) – jesli masz jakis pomysl jak rozdzielic radio to porob jakies fotki i daj mi znac :) ja swoje przypialem na opaski pod fotelem kierowcy ale malo wygodne to jest rozwiazanie, zastanawialem sie nad wycieciem dziury obok lewarka zmiany biegow, tam gdzie jest takie wglebienie i tam wcisnac jakies male radio..

PostNapisane: 20 sty 2010, 20:53
przez vqsoft
alternatywą jest podłokietnik

PostNapisane: 20 sty 2010, 22:15
przez Krisek
Obrazek

Chyba najlepsze miejsce na wskaznik

PostNapisane: 20 sty 2010, 22:42
przez vqsoft
pod warunkiem zastosowania wskaźnika wskazówkowego

PostNapisane: 21 sty 2010, 17:35
przez dstaff
z tym ze lewa szyba zawsze zaparowana i brudna zostaje...

PostNapisane: 21 sty 2010, 17:43
przez vqsoft
heh patent rodem z matiza – tam w nawiew wkładali obrotomierz

PostNapisane: 21 sty 2010, 17:59
przez CezaR83
dstaff napisał(a):z tym ze lewa szyba zawsze zaparowana

Nie koniecznie.... po to są właśnie te skrzela nad wylotem nawiewu. Fakt ze zawsze szybciej Odparuje, ustawiając wszystkie możliwe nawiewy na szyby, ale nie jest to konieczne. ;)

PostNapisane: 21 sty 2010, 18:12
przez jacobs
Poza tym to jest chyba jakiś specjalny adapter i naokoło zegara też dmucha...

PostNapisane: 21 sty 2010, 20:07
przez vqsoft
chyba nie adapter

z wątku który podlinkowałem na wstępie

Obrazek

Obrazek

PostNapisane: 21 sty 2010, 20:49
przez jacobs
Tam jest większy zegar i zajmuje całe miejsce. W tym pokazanym przez Kriska ma jeszcze szczeliny po bokach, przez które mogłoby lecieć powietrze. Nie wiem tylko jak zniósłby to zegar...

PostNapisane: 21 sty 2010, 22:45
przez Krisek
Oczywiscie ze nawiew dalej dziala .... Tak jak dzialal tylko nie mozna go zamykac ......
I mozesz wlozyc nie wskazowkowy ...

Obrazek

Obrazek

Najlepsze rozwiazanie jakie widzialem ...

Zegary znosza powietrze OK :)

To nie rzezba kupuje sie Adapter ... Chociaz samemu mozna podobnie wydlubac ...

PostNapisane: 21 sty 2010, 23:05
przez vqsoft
gdzie taki adapter można nabyć?

PostNapisane: 21 sty 2010, 23:54
przez Krisek
http://www.therpmstore.com/product_info ... cts_id=846

VentPod Mazda 3 po googlaj moze znajdziesz gdzies taniej

PostNapisane: 24 sty 2010, 15:41
przez podmuch
uszatyy napisał(a):a co to daje ze tak zapytam? i co to za skrzyneczka w schowku ?

pokazuje ile ładuje trubina a skrzynaczka w schowku to defi control unit taka centralka do wskaźników defi