Pomiar AFR
Strona 1 z 1
Jak w temacie
dzis jade pomierzyc na 3 i 4 biegu AFR szerokopasmowka, jestem wrecz pewien ze bedzie bardzo ubogo ale tak naprawde to ile to jest ubogo ? jakie powinny byc wartosci AFR ? w jakim zakresie ? dla ukladu wydechowego przelotowego.
jeżeli dobrze pamiętam to około 14 jest dobrze xD
ravo ło to już zbyt hardcorowe pytanie jak dla mnie xD musisz poczekać Piotrusia, Druciaża albo Małego Niebieskiego xD
Z tego co czytałem to chyba powinien sie zawierać w całym zakresie obr 12-14, 12 przy niskich 14 przy wysokich, chyba najlepiej zamontować EGT i kontrolować co by za goraco nie było, ale to tylko teoria i na dodatek moja hehe
Praktyki szukaj u Lukstera i Pita
Praktyki szukaj u Lukstera i Pita
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
People_Hate_Me napisał(a):jeżeli dobrze pamiętam to około 14 jest dobrze xD
Taaa chyab jak jedziesz po bułki do sklepu
ravo
Spokojna jazda ze stala predkoscia 14.7 – 15.0 lub nawet ubozej
Pełen but z doladowaniem – 11.5 – 12.5
Zakres wolnossący do momentu pojawienia sie doladowania – pelen but 13.0
ravo napisał(a):moze moze byc troche wiekszy i tlok nie poplynie język?
Nie moze byc ubozej niz 12.5:1 przy pelnym obciazeniu przy turbo! Ja stroilem auto na 11.8:1.
Less roof, more fun


dzieki
ale jestem ciekaw co wyjdzie
na forum subaru nie pisalem nawet bo oni uwazaja ze mi silnik wybuchnie na takim setupie jak jezdze hehe ale juz pare tys km zrobilem, i nie mam zamiaru wracac do serii bo to nie jedzie
ravo napisał(a):...na forum subaru nie pisalem nawet bo oni uwazaja ze mi silnik wybuchnie na takim setupie jak jezdze
Chicken'y
Fiveopac napisał(a):15.0 lub nawet ubozej
Lub ubożej to już nie za dobrze – przy słabym obciążeniu katastrofy dla tłoków i gniazd zaworów nie będzie ale z punktu widzenia katalizatora i ogólnie ekologii to dramat...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Lub ubożej to już nie za dobrze – przy słabym obciążeniu katastrofy dla tłoków i gniazd zaworów nie będzie ale z punktu widzenia katalizatora i ogólnie ekologii to dramat...
O ile mnei pamiec nie myli w zakresie 3000-4000 obr / -0,2 do 0 bar wystrojone mialem na 15.2:1. Auto podczas zwyklej jazdy na trasie palilo tyle co wolnossace 1.6
Less roof, more fun


Fiveopac napisał(a):five ja sie martwie tym co dzialo sie u mnie miedzy 0 a 0.4 czyli 14-13 chyba za ubogo ?
Jesli 14 to za ubogo, powinno byc min 13.0:1 ! Powyzej 0.2 balbym sie majac odczyt w okolicach 14-13
Less roof, more fun


Fiveopac napisał(a):Spokojna jazda ze stala predkoscia 14.7 – 15.0 lub nawet ubozej
Pełen but z doladowaniem – 11.5 – 12.5
Zakres wolnossący do momentu pojawienia sie doladowania – pelen but 13.0
Ja tam się zbytnio nie znam ale wydaje mnie się, że Five dobrze prawi
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
zmontowany to tylko mbc, pelen przelot ( po taniosci czyli wypruty kat i wywalone tlumiki ). wkladka KN heheh program seria
pomiar robiony sonda wlozona w tlumik koncowy i podpieta pod lapka
pomiar robiony sonda wlozona w tlumik koncowy i podpieta pod lapka
mala uwaga z sonda w tlumiku najlepiej mierzyc na drodze zeby "lewe" powietrze nie falszowalo wyniku (wprawdzie na hamowni tez sie tak robi ale pomiary wychodza czasmi dziwne lekko )
teraz co do wyniku 14 to za ubogo jak na doladowany silnik najlepiej stroic miedzy 11,5 a 12,5 tak jest mniej wiecej bezpiecznie oczywiscie im blizej 13tym wiksza moc ale kto zagwarantuje ze jak zalejesz nastepny raz paliwo to bedzie ono dokladnie takie samo (nikt daltego auta uzywane w sporcie dostaja paliwo w beczkach zeby mialo dokladnie taki same parametry ) dobrze jest tez zaopatrzyc auto w czujnik EGT na wypadek zatankowania slabego paliwa (ekstremalnie tuningowane jednostki maja tyle czujnikow ile garow i dopiero to daje jako takie bezpieczenstwo a raczej mozlwiosc zobaczenia spalania stukowego zanim dowiemy sie o nim poprzez wypalony tlok :0
Pozdrawiam
teraz co do wyniku 14 to za ubogo jak na doladowany silnik najlepiej stroic miedzy 11,5 a 12,5 tak jest mniej wiecej bezpiecznie oczywiscie im blizej 13tym wiksza moc ale kto zagwarantuje ze jak zalejesz nastepny raz paliwo to bedzie ono dokladnie takie samo (nikt daltego auta uzywane w sporcie dostaja paliwo w beczkach zeby mialo dokladnie taki same parametry ) dobrze jest tez zaopatrzyc auto w czujnik EGT na wypadek zatankowania slabego paliwa (ekstremalnie tuningowane jednostki maja tyle czujnikow ile garow i dopiero to daje jako takie bezpieczenstwo a raczej mozlwiosc zobaczenia spalania stukowego zanim dowiemy sie o nim poprzez wypalony tlok :0
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
2.2 F2T czerwony
- Od: 20 lip 2005, 14:02
- Posty: 189
- Skąd: Gdynia
- Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje