Wtryski do KL w dobrej cenie gdzie szukac ) ?

Postprzez realski » 2 sty 2010, 19:18

sa niby blitza po 520zl sztuka ale jakos troche drogawo cos kolo 300zl 350zl jeszcze bym dal rady naskrobac na to ^^
bo jesli nie znajde to zastanawiam sie czy nie przerobic kolektora ssacego cos ala to..
Obrazek

i zastosowac wtryski top feed sa o wiele tansze na dobry lad.
dodatkowo czy nie lepiej jest wyskrobac wlasny kolektor dolotowy pod turbo ?
wszystkie jakie sa w kl sa typowe dla silnika N/A zastanawiam sie jaki efekt moze dac immy kolektor mniejszy pojemnosciowo ..

Pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez jarsonik » 2 sty 2010, 23:37

nigdy ni ewidziaem takiego kolektora, ale ciekawy patent, ciekawe co to to daje. Ze zdjęcia ni ewygląda zbytnio na trudny w wykonaniu. Moimz daniem banalni eprosty
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 21:02
Posty: 148
Skąd: Białystok
Auto: Ford probe 2,5v6 93r.

Postprzez Hazu » 2 sty 2010, 23:44

Ale chyba tylko pod turbinę taki kolektor zda egzamin.

Zasilenie powietrzem silnika w układzie v wbrew pozorom nie jest prosta sprawą.
Ale taki kolektor przynajmniej dużo miejsca pod maska nie zajmuje.
Poza tym jeżeli już spawać to aluminiowy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez jarsonik » 3 sty 2010, 09:14

e, wydaje mi się, że z kwasuwy tez jest dobry, tylko zapewne trochę droższy. A może mi ktoś powiedzieć co daje taki kolektor
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 21:02
Posty: 148
Skąd: Białystok
Auto: Ford probe 2,5v6 93r.

Postprzez radekkm » 3 sty 2010, 10:27

realski
proponuje wtryski od nissana,pasuja w listwy kl po malym toczeniu,daszki tez trzeba dorobic
co do kolektora to przebudowanie go napewno wzbogaci o pare konikow,pozbedziesz sie zwezki i solidny porting glowic mozna zrobic, ale czy kolektor nie powinien laczyc sie takze z tylu by wyrownac cisnienie na glowicach??
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez realski » 3 sty 2010, 11:19

radekkm napisał(a):realski
proponuje wtryski od nissana,pasuja w listwy kl po malym toczeniu,daszki tez trzeba dorobic
co do kolektora to przebudowanie go napewno wzbogaci o pare konikow,pozbedziesz sie zwezki i solidny porting glowic mozna zrobic, ale czy kolektor nie powinien laczyc sie takze z tylu by wyrownac cisnienie na glowicach??


listwe mam zrobiona pod niisanowskie jednak jakos nie moge znalesc 6 szt 500-550cc w odpowiedniej cenie i nie jakis szlifowanych :)
co do tego laczenia kolektora to sie zastanawialem ale chyba nie ma to znaczenia i tak cisnienie poleci na otwarte zawory tylko co moze robic pulsacja w takim rozwiazaniu oto jest pytanie ...

dorobic taki kolektor to tosc prosta zabawa i majac cos ala to rozwiazanie mozna isc w inne wtryski top feed troche zabawy by je osadzic ale bedzie wiecej miejsca na nie tak mi sie zdaje
jakie + takiego rozwiazania .
inne wtryski tansze .
2 glowica bedzie miala troche wiecej miejsca na oddawanie ciepla ^^
wiecej miejsca pod maska
byc moze wiecej konikow przy tej samej ilosci doladowania w porownaniu do kolektora kl klze mniejszy objetosciowo uklad dolotowy ...
to tyle co mi sie nasowa na mysl
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez radekkm » 3 sty 2010, 14:10

widzialem kolektor robiony pod NA,czas na 1/4 cos kolo niskiej 11,byl laczony z tylu
skoro masz mozliwosc spawniecia cos samemu bym sie nie zastanawial
moze ktos zna jakas ciekawa lekture na temat budowy kolektora ssacego i ITB ??
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez BratCukierka » 3 sty 2010, 16:41

radekkm a co chcesz budować coś takiego jak koleś z rosji w ZE który wkleiłem jeszcze w starym roku?? :P

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1hHNu0hMpO0&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/1hHNu0hMpO0&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Dawidoski » 3 sty 2010, 17:13

Radek chciałby coś takiego prawda? :D
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/AACd9YZlh5E&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/AACd9YZlh5E&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 860 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez BratCukierka » 3 sty 2010, 17:16

Te mx-3 robi 11,7 @ 1/4 mili więc nie jest źle :P
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez radekkm » 3 sty 2010, 18:37

nic nie buduje,temat jest bardzo ciekawy wiec zbieram informacje
ten 323 ma dol robiony na zamowienie, kompresja 13.5 ,14 : 1 wiec jak na polskie warunki nie do uzyskania
ogolnie pieknie brzmi v-ka krecona do 10 tys
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez realski » 3 sty 2010, 19:33

hehe no dobra panowie :) temat troche mi ucieka :) poszukuje 6szt 550cc na listwy mazdowskie do przerobienia :) w dobrej cenie 3000zl nie chce dac za nie ale kolo 1000-1500zl jeszcze ujdzie :)
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez lukster » 3 sty 2010, 20:24

'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez realski » 3 sty 2010, 22:49

dzieki lukster .
jakie wtryski podchodza wiem jednak dorwac 6szt troche problem zastanawiam sie nad tymi venomami ...
niewiem czy to dobry pomysl .. pewnie nie :)
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez Fiveopac » 4 sty 2010, 18:03

realski napisał(a):6 szt 500-550cc w odpowiedniej cenie i nie jakis szlifowanych usmiech

Planujesz 450 konia na silniku?
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez realski » 4 sty 2010, 20:45

jeszcze nie wiem zakuty bedzie to pewne wiec nie chce miec za malych ;)
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez mlody1921 » 11 lip 2010, 10:18

Realski i jak kupiłeś jakieś wtryski ??

A jaką przepustowość mają wtryski od STI ? czy ktoś ich próbował ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje