Temat dość zabawny, ale chodzi mi po głowie od jakiegoś czasu. Czy ktoś próbował zmodyfikować fabryczny stan mazdy 323P? Mowa tu zarówno o przeróbkach wizualnych jak i mechanicznych.
Jeśli chodzi o konkretny przykład to weźmy może na ruszt wersję z silnikiem 1,3l. Co da się zrobić aby nie przedobrzyć, a jednocześnie usprawnić autko?
Pozdrawiam
Czy da się coś zrobić z 323 Practical?
Strona 1 z 1
Przepis jest prosty w sumie: auto niżej plus porządna felga 
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Wiem, ze byly jakies akcesoria Posterta do "P", ale pewnie niemozliwe do dostania.
Tutaj chyba tez postert
A reszta standardowo – gleba, felga 16, usunac listwy ochronne z boku, lusterka w kolor, do tego chyba byly jakies fabryczne lotki na szybe jesli dobrze kojarze – i bedzie okej

Tutaj chyba tez postert

A reszta standardowo – gleba, felga 16, usunac listwy ochronne z boku, lusterka w kolor, do tego chyba byly jakies fabryczne lotki na szybe jesli dobrze kojarze – i bedzie okej
bartezm tą furkę znam
fenomenalna koncepcja
tylko lotka mi nie pasuje za bardzo, a poza tym
Obecnie moje autko wygląda tak:
http://img32.imageshack.us/img32/2272/img171786res.jpg
fabryczna lotka jest już na miejscu czego nie widać na foto

Obecnie moje autko wygląda tak:
http://img32.imageshack.us/img32/2272/img171786res.jpg
fabryczna lotka jest już na miejscu czego nie widać na foto
- Od: 29 mar 2008, 17:17
- Posty: 985
- Skąd: Suwałki
- Auto: EC K8 | BA B3 | Civic MB3 D15Z8 vtec | CRX ED9 D16Z5 | E30 316i coupe
Ja w swojej dawnej P miałem tylko przyciemnione wszystkie szyby i mi wystarczało, obecnie bym do tego dołożył aluski, wydech, zawiecha i chyba nic więcej.
Jak chcesz to mogę poszukać na kompie fotek przerobionych 323 P bo gdy miałem takową to interesowałem się tym tematem.
Jak chcesz to mogę poszukać na kompie fotek przerobionych 323 P bo gdy miałem takową to interesowałem się tym tematem.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
rownie dobrze moze byc z zafiry II identyczny ksztalt 
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
bartezm napisał(a):wyglada ciut lepiej od tej ze szczecina
ciut? kolego!
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Myślałem o obniżeniu ale nie wiem jeszcze jaki to koszt i jak bardzo wpłynie to negatywnie na kondycję auta. Felgi już ma – zostały mi po mx-3
- Od: 29 mar 2008, 17:17
- Posty: 985
- Skąd: Suwałki
- Auto: EC K8 | BA B3 | Civic MB3 D15Z8 vtec | CRX ED9 D16Z5 | E30 316i coupe
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje