Strona 1 z 1

Turbo kit

PostNapisane: 5 gru 2009, 01:35
przez noucamp
na allegro znalazłem coś takiego, może ma ktoś ochotę :P

http://allegro.pl/item814260192_turboki ... _5_v6.html

(jeśli nie ten dział to wrzućcie gdzie trzeba)

PostNapisane: 5 gru 2009, 09:21
przez Jacek176
Jak ktoś chce poczytać historię auta z którego pochodzi ten "turbo kit" to zapraszam do lektury:
http://www.driversteam.pl/viewtopic.php?t=530

W skrócie: "turbo kit" to robota KMS (chyba nic więcej nie trzeba pisać ;) ). W aucie kilka dni po kupnie zatarł się silnik. Właściciel przez ponad rok próbował go reanimować. Kupił nawet drugie auto żeby przełożyć silnik ale jak widać chyba się nie udało.

PostNapisane: 5 gru 2009, 10:18
przez Pit
A gdzie jest JAKIEKOLWIEK sterowanie dawką paliwa? <szok>
EDIT: Doczytałem na forum z linku Jacka, że człowiek sterował tylko i wyłącznie dawką gazu poprzez komputer od sekwencji. Na benzynie nie fruwało... <szok>

PostNapisane: 5 gru 2009, 10:22
przez Jacek176
Ten "turbo kit" był wystrojony do jazdy na LPG :D

PostNapisane: 5 gru 2009, 10:30
przez Pit
Jacek176 napisał(a):Ten "turbo kit" był wystrojony do jazdy na LPG :D

Z każdą stroną przeczytaną o tym projekcie stwierdzam po woli, że to po prostu musiało się rozlecieć...

PostNapisane: 5 gru 2009, 10:53
przez Fiveopac
noucamp napisał(a):na allegro znalazłem coś takiego, może ma ktoś ochotę język

http://allegro.pl/item814260192_turboki ... _5_v6.html

(jeśli nie ten dział to wrzućcie gdzie trzeba)


Nie chce nic mowic, ale ktos z forum juz to kupil ;)

PostNapisane: 5 gru 2009, 11:14
przez check
z tego co pamiętam z innego ogłoszenia to za ten zestaw chciał ponad 4 tyś <głaszcze>

PostNapisane: 5 gru 2009, 14:03
przez mlody1921
Sterowało sekwencją pewnie jak brakło gazu przezuciło na benzyne i silnik zdechł :)

Moim zdaniem i auto na LPG będzie smigać, ale to trzeba było zgrać na BP a pożniej na LPG :)

A kto kupił ?

PostNapisane: 5 gru 2009, 14:06
przez jackkpl
Moze piwo powie, czego mozna sie spodziewac po kicie turbo od pewnego Pana ;). Sam u niego uturbial fure i jak narazie to ciagle tylko poprawia to, co jest spieprzone.

PostNapisane: 5 gru 2009, 16:23
przez radekkm
z racji ze wielki kalli w polowie projektu podwoil cene uturbienia mojej mazdy dalem sobie spokoj
silnik ktory byl po remoncie zrobionym przez kaliego poszedl na zlom bo bral 1l oleju na 1000km
po konsultacji z nim stwierdzil ze te silniki to lipa i one tak maja <glupek2>
oczywiscie 7,5 tys zlotych zatrzymal twierdzac ze to pokryje juz wykonane uslugi
obic mu ryja to za malo

PostNapisane: 5 gru 2009, 16:35
przez Pit
Nie jeździmy po Kalii'm w tym temacie proszę. Jak ktoś ma coś do niego – PW lub 4 oczy.

PostNapisane: 5 gru 2009, 19:49
przez Hazu
Dało by sie to wysterować na sekwencji ale:

1. potrzebny byłby sterownik stag-300 6 Plus (który moze korygowac mnoznik w zależności od obrotów silnika a nie tylko w zależności od podciśnienia i czsu wtrysku benzyny)
2. usunąć działanie układu sprzężenia zwrotnego stosująć emulatory sond lamda

3. lamdy jedank podpiąc pod sterownik od sekwencji aby mieć jako taki podglad na skałd mieszanki na oscylogramie.

wtedy można sobie wszystko wyregulowac na drodze ale auto musiało by palić ogromne ilosci gazu niestety
i nalezało by zaponieć o jeździe na benzynie powyzej pewnych obrotów, benzyna służyła by tylko do rozgrzania sinika.

PostNapisane: 6 gru 2009, 20:48
przez lukster
Słyszałem, że w Pruszczu gd. ogarniają turbienie k-serii :D:D

PostNapisane: 6 gru 2009, 20:54
przez Pit
lukster napisał(a):Słyszałem, że w Pruszczu gd. ogarniają turbienie k-serii :D:D

Podobnież kolektory do wankli też szyją :D

PostNapisane: 6 gru 2009, 20:55
przez Hazu
lukster no co Ty kto by sie spodziewał <lol> <lol> <lol>