Wycięcie katalizatora

Postprzez Rafał_ » 14 wrz 2010, 16:32

Artur S napisał(a):
jarek.6s napisał(a):Ja też będę usuwał katy w GG AJ. Wrzucę dokładniejsze fotki tych emulatorów, jak wrócę z roboty :)


to czekam na foty. dokładny widok emulatora rozwije wszystkie nasze wątpliwości :D


Obrazek
Obrazek
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Artur S » 14 wrz 2010, 20:42

No super. Teraz już wiem jak to "coś" wygląda. Wielkie dzięki za fotki <jupi>
Początkujący
 
Od: 23 maja 2009, 20:58
Posty: 15 (5/0)
Skąd: Warszawa
Auto: 323f BJ 02 r. 1.6 16V

Postprzez mateu5z » 17 wrz 2010, 10:30

Mam pytanko : czy moze mi ktos doradzic czy warto zamiast kata załozyc cos z tehj firmy ????? http://allegro.pl/show_item.php?item=1224218774 i tak teraz mam zamiar wyjac kat a załozyc strumienice ale chcialem tylko zapytac czy ktos cos wie na temat tego produktu na allegro??? jest napisane ze z nierdzewki:)? wierzyc czy nie??? :) BARDZO PROSZE O POMOC !:) bo musze sie w szybki czasie zdecydowac.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2008, 14:34
Posty: 90
Skąd: KielcE/ Niemcy
Auto: Mazda 323 F BA 1.8 16v '96
Mazda rx8

Postprzez Lukano » 17 wrz 2010, 11:40

Fiveopac napisał(a):Jest to zwykla rurka, ktora odsuwa czujnik sondy od glownego strumienia spalin dzieki czemu nie odczytuje prawdziwego skladu mieszanki. Dzialac bedzie nawet gdy zrobi sie ja z kartonu. Co prawda tylko chwile bo karton sie zjara ale material jako taki jest zupelnei obojetny. Ponoc rurka skutecznie rozwiazuej problem sondy za katalizatorem :)


Przetestowane w saabie, jak zaczął wywalać błąd drugiej sondy. 5 centymetrów rurki wspawać, nagwintować, wkręcić sondę. No i CE zniknęło z deski.
Artur S napisał(a):mogę spokojnie wyciąć kata wstawić w jego miejsce w jego obudowie zwykłą rurę a jeżeli chodzi o sondę lambda to dać zwykłą przedłużkę odsuwając jej główny rdzeń ze środka rury wydechowej na jej brzeg.

W BJ masz dwie sondy ? Mnie się zdawało, że tam jest jedna i wtedy nie musisz z nią nic robić. Pierwszej przed katem nie wolno ruszać.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Pyton162 » 17 wrz 2010, 12:06

w 1.6 sa 2 sondy , w 1.5 jedna
Pyton162
 

Postprzez Artur S » 17 wrz 2010, 14:31

wiem, że mam 2 sondy. pierwsza zostaje bez zmian a druga zostanie odsunięta przez wspawanie 5-cio centymetrowej rurki. ale jak zauważyłem na fotce, to ma ona na początku tylko małą dziórkę :O myślałem, że będzie tam normalny prześwit.
Początkujący
 
Od: 23 maja 2009, 20:58
Posty: 15 (5/0)
Skąd: Warszawa
Auto: 323f BJ 02 r. 1.6 16V

Postprzez mateu5z » 17 wrz 2010, 17:16

czy mi ktos odpowie na moje pytanie:):)????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2008, 14:34
Posty: 90
Skąd: KielcE/ Niemcy
Auto: Mazda 323 F BA 1.8 16v '96
Mazda rx8

Postprzez Lukano » 17 wrz 2010, 19:32

mateu5z masz cały temat na twoje pytanie. Czy z tej firmy czy innej nikt Ci nie odpowie.
Strumiennica to akurat zły pomysł, nawet bardzo zły. Jak już Ci bardzo przeszkadza wspawaj zwykł a rurkę, będzie lepiej i taniej.
Ja od kilku dni mam założony uniwersalny katalizator. O wiele lepiej.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez tubus2125 » 30 sty 2013, 22:13

sorki za odgrzanie kotleta
ale mam pytanko
zerkłem sobie ze nie mam kata w aucie a wspawana jest strumienica
poziom hałasu jest podniesiony o kilkanaście dB porównując z autem z takim samym silnikiem podobnym rocznikiem
czy ktoś z was próbował wspawać tłumik żeby wyciszyć układ wydechowy ew przesunąć dźwięk maksymalnie do tyłu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2009, 20:42
Posty: 207
Skąd: skierniewice
Auto: volvo 850

Postprzez Rafał_ » 31 sty 2013, 01:53

Wywal strumienicę i wstaw zamiast niej tłumik. Będzie cichosza <ok>
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez tubus2125 » 31 sty 2013, 19:16

tak raczej zrobię
a jeszcze jedno pytanie mam
czy mogę zastosować jakiś większy wydech
bo pod spodem spokojnie taki z metr długości wejdzie czy nie zaburzy to przepływu spalin przez układ
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2009, 20:42
Posty: 207
Skąd: skierniewice
Auto: volvo 850

Postprzez Rafał_ » 1 lut 2013, 00:13

Znaczy się tłumik. Może być trochę większy ale bez przesady :)
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez koksikx » 5 kwi 2013, 20:38

Wszystko zależy od tego gdzie masz sondę, jeśli za katalizatorem to nie polecam usuwać, komputer zwariuje
Początkujący
 
Od: 3 mar 2013, 16:31
Posty: 16
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda MX-3, 1.6, 16V, 1996r.

Postprzez Arkadius 73 » 5 kwi 2013, 21:57

..........
Ostatnio edytowano 17 lis 2013, 21:45 przez Arkadius 73, łącznie edytowano 1 raz
Arkadius 73
 

Postprzez Bartosz_ » 12 maja 2013, 08:37

Wyczytałem ze katalizator w aucie 20 letnim to juz dupa nie katalizator:/ co za rozwiązanie radzicie w takim razie do mx6KL?
Klubowicz
 
Od: 2 mar 2008, 17:49
Posty: 1439 (39/61)
Skąd: Grudziądz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Opel Vectra Signum

Postprzez rafał88 » 12 maja 2013, 10:34

Wywalic go :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Bartosz_ » 12 maja 2013, 11:32

A co zamiast?
Klubowicz
 
Od: 2 mar 2008, 17:49
Posty: 1439 (39/61)
Skąd: Grudziądz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Opel Vectra Signum

Postprzez Rafał_ » 12 maja 2013, 22:53

Jak chcesz żeby było eko i przechodziło bezproblemowo przeglądy to nowy kat, najlepiej metalowy :) Możesz założyć też mały tłumik przelotowy i zamaskować go obudową kata, wtedy nie będzie eko, ale na przeglądach dalej nie będzie problemu :) Trzecim sposobem jest po prostu wspawanie rurki w jego miejsce.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Bartosz_ » 13 maja 2013, 05:14

przeglądy i ekologia mnie akurat nie interesuje aż tak bardzo :) chodzi mi tylko o to żeby czasem nie pogorszyć jakąkolwiek zamianą.... Dzięki Jarek za pomoc :)
Klubowicz
 
Od: 2 mar 2008, 17:49
Posty: 1439 (39/61)
Skąd: Grudziądz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Opel Vectra Signum

Postprzez pawelc » 13 maja 2013, 15:05

Bartosz_Mx6 napisał(a):chodzi mi tylko o to żeby czasem nie pogorszyć jakąkolwiek zamianą


to nie kombinuj z rurkami ,wstaw katalizator z metalowym wkładem tzw.sportowy ,za swój stary dostaniesz na allegro ok. 300zł tak że nie wiele dołożysz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje