Jak podnieść moment i moc w silniku RF2A?

Postprzez Neonixos666 » 1 kwi 2013, 15:29

smile napisał(a):przewiercić przed samym kolektorem,


pomiar masz na wyjściu z IC a do kolektora jest bardzo krótki odcinek tak że nic to nie da bo nie ma tam drastycznego spadku ciśnienia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9468 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez smile » 1 kwi 2013, 20:21

Neonixos666 napisał(a):nic to nie da bo nie ma tam drastycznego spadku ciśnienia.
Mam nadzieję, że nie ma ;) Ale opaski i tak wymienię, chciałem te samozaciskowe, oryginalne Mazdy, ale cena zabija..... 50-60 zł za jedną opaskę...
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 12:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez .Reo. » 3 kwi 2013, 13:58

Zamierzam się do podkręcenia deczko madzi i tu pytanie, lepiej wstawić mbc czy te podkładki ? Mbc lub podkładki + oporniki dużo dadzą ? Był ktoś może na hamowni w takim zestawieniu, ile kucy pokazało ?
Wiem co i jak robić tylko zastanawiam się czy to Mbc warto dawać, czy to w ogóle jest warte poświęcenia czasu.

Edit:
Mam RF4F to chyba odpada... ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2012, 07:51
Posty: 29
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 323f BJ 2002r.
2.0 TDVI 74kw

Postprzez Neonixos666 » 3 kwi 2013, 15:40

mbc w RF4F odpada. ale daj podkładki pod 3 śruby od gruszki to powinno pomóc.

Ps. najpierw załóż same oporniki :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9468 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez .Reo. » 3 kwi 2013, 23:03

Neonixos666 napisał(a):mbc w RF4F odpada. ale daj podkładki pod 3 śruby od gruszki to powinno pomóc.

Ps. najpierw załóż same oporniki :D


Na samych opornikach jeździłem ale na zimę zdjąłem. Powiedz mi dokładnie gdzie te śruby i czy nie pomylę z czymś i nie będzie problemu z ich znalezieniem. Zaglądałem pod maskę dzisiaj ale nie przyglądałem się turbinie :D i ile mm tych podkładek. Wole popytać zanim się dotknę bo jak następnym razem zajrzę pod machę to mnie poniesie i jeszcze coś nabroję a chce jeszcze pojeździć madzią <rotfl>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2012, 07:51
Posty: 29
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 323f BJ 2002r.
2.0 TDVI 74kw

Postprzez kierownik » 4 kwi 2013, 07:51

w polifcie nie da się zdystansować gruszki przez ustawienie na cięgnie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 01:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Neonixos666 » 4 kwi 2013, 17:41

kierownik napisał(a):w polifcie nie da się zdystansować gruszki przez ustawienie na cięgnie?

da się, tylko jak dasz podkładki to możesz je wyjąć i wrócić jak było a jak będziesz kombinował z cięgnem to potem nie wiesz jak było na początku :) .

Gruszka jest przymocowana 3 śrubami do mocowania, daj pod nie podkładki po 2 i będzie git
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9468 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez .Reo. » 5 kwi 2013, 17:01

Dzisiaj szukałem miejsca gdzie by tu przełącznik na oporniki wsadzić i pomyślałem że tam obok włącznika halogenów, więc wyjąłem jedną zaślepkę a tam jakaś kostka i zastanawiam się do czego ona jest <co?>

Obrazek

I czy to w ogóle dobre miejsce na przełącznik, da się jakoś łatwo tam doprowadzić przewody bez rozmontowywania wszystkiego ? Może są jakieś lepsze miejsca na to ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2012, 07:51
Posty: 29
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 323f BJ 2002r.
2.0 TDVI 74kw

Postprzez alk80 » 5 kwi 2013, 17:32

nie jestem na 100% pewny ale od przycisku "Info" komputera pokładowego

ja zamontowałem z prawej strony kolumny kierowniczej, ale ja mam 626, tam jest taki jakby lufcik, od czujnika temperatury klimatronika, mam klime manualną więc niczemu to nie przeszkadza
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 11:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Neonixos666 » 5 kwi 2013, 20:47

Ja właśnie tam będę wstawiał przełącznik, zrobiłem go z zaślepki która seryjnie tam jest oraz ze zwykłego przełącznika. Po zamontowaniu będzie ładnie wyglądać i nikt nie wie do tego to służy :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9468 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez smile » 5 kwi 2013, 21:06

Neo, przecież odszedłeś od swojego "generatora mocy"? Czyżbyś miał zamiar wrócić do zabawy? A może się szykujesz na jakiś zlot? :)
Co do przycisku, może by tak inaczej, włącznik pod pedałem gazu? Dociśnięcie do "dechy" by powodowało załączenie obwodu i aktywację pierwszej prędkości kosmicznej
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 12:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez .Reo. » 5 kwi 2013, 22:49

smile napisał(a):Co do przycisku, może by tak inaczej, włącznik pod pedałem gazu? Dociśnięcie do "dechy" by powodowało załączenie obwodu i aktywację pierwszej prędkości kosmicznej

Nie trolluj. To są poważne sprawy.


@Neo a da się tam jakoś dojść bez rozwalania wszystkiego ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2012, 07:51
Posty: 29
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 323f BJ 2002r.
2.0 TDVI 74kw

Postprzez seba626 » 5 kwi 2013, 23:00

moze i ja przerobie Mazdzioszke na Dragstera :) heh
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2012, 10:45
Posty: 366 (0/1)
Skąd: Poniatowa
Auto: Mazda 626 (sedan) 2.0 DiTD RF2A 101KM, rok prod. 1999, Jest MAZDA jest jazda :))

Postprzez Neonixos666 » 5 kwi 2013, 23:23

smile napisał(a): Czyżbyś miał zamiar wrócić do zabawy?

mam taki zamiar lecz tylko po to by bezpieczniej wyprzedzać :). Na zlot z miłą chęcią bym przyjechał i jeszcze raz poczuł dreszczyk emocji na kresce. Jeszcze mój czas nie został pobity :P
.Reo. napisał(a):@Neo a da się tam jakoś dojść bez rozwalania wszystkiego ?

albo z lewej wyjmując zaślepkę albo, wyciągasz plastik pod kierownicą i długą rączką wypychasz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9468 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez alk80 » 6 kwi 2013, 09:36

Neonixos666 napisał(a):albo z lewej wyjmując zaślepkę
dokładnie, zaślepka widoczna z boku kokpitu po otwarciu drzwi
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 11:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez smile » 7 kwi 2013, 17:21

.Reo. napisał(a):Nie trolluj. To są poważne sprawy.

<peace> Ale o co chodzi?!
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 12:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez .Reo. » 7 kwi 2013, 20:45

Neonixos666 napisał(a):Ja właśnie tam będę wstawiał przełącznik, zrobiłem go z zaślepki która seryjnie tam jest oraz ze zwykłego przełącznika. Po zamontowaniu będzie ładnie wyglądać i nikt nie wie do tego to służy :P


Też tak dzisiaj zrobiłem i wygląda jak przełącznik LPG <rotfl>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2012, 07:51
Posty: 29
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 323f BJ 2002r.
2.0 TDVI 74kw

Postprzez smile » 7 kwi 2013, 20:54

.Reo. napisał(a):Też tak dzisiaj zrobiłem i wygląda jak przełącznik LPG


.Reo. napisał(a):Nie trolluj. To są poważne sprawy.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 12:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez .Reo. » 15 kwi 2013, 20:07

No dałem te oporniki na przełączniku no i jadąc w czterech typa nie muli tak jak bez nich. A co do tych podkładek pod gruche, odkręciłem ją i jest problem bo śruby są za długie i nie chce wyjść i nie ma jak podkładek wcisnąć. Mało co brakuje no ale jednak... Jakiś pomysł jak te podkładki tam wsadzić ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2012, 07:51
Posty: 29
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 323f BJ 2002r.
2.0 TDVI 74kw

Postprzez kierownik » 15 kwi 2013, 23:37

daj nie pełne oczka tylko coś w stylu podków, tak żeby je wsunąć ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 01:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje