Silnik KF – zwiększenie mocy

Postprzez wujekkuna » 2 lis 2009, 21:03

Witam, nie mogłem znależć szukajka nic co mogłoby odpowiedziec na moje pytania zatem zakładam nowy temat.

Zastanawiałem sie czy jest mozliwosc zlamania zabezpieczenia elektronicznego na moim silniku. Mianowicie wszyscy zainteresowani wiedza ze na Japonie wychodzila wersja 2.0 v6 160 KM i nie nazywala sie Xedos a Eunos 500. Czy jest mozliwosc podpiecia kompa i sciagniecia tego zabezpieczenia ? Gdzies slyszalem ze w tym ograniczeniu chodzilo o emisje spalin itd. ekologia jednym slowem <killer>
Mam znajomego ktory bawi sie w takie rzeczy i tak sobie myslalem ... <glupek2>
Jak myslicie ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 23:40
Posty: 103 (2/0)
Skąd: Olszanica
Auto: Xedos 6 2.0 v6 Full opcja ;]

Postprzez pawelMX6 » 2 lis 2009, 21:06

wujekkuna napisał(a):a Japonie wychodzila wersja 2.0 v6 160 KM

Na Japonię w ogóle wychodził silnik KF-ZE zamiast naszego KF. Taki silnik był montowany w 323F BA (Lantis) czy np. w MX-6 GE. Poszukaj czym się różni ZE od zwykłego, ponieważ nie chodzi tylko o komputer :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez konrad278 » 2 lis 2009, 21:41

pawelMX6ale by był bajer gdyby tylko o kompa chodziło :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 19:48
Posty: 596
Skąd: Rawicz
Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r

Postprzez samurajpiotr1 » 2 lis 2009, 21:48

Z tego co wiem, to są inne wałki, kolektory no i komp.
Nic nie starzeje się tak szybko jak nowoczesność.
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2008, 18:46
Posty: 82
Skąd: Poznan
Auto: Xedos 2.0 V6

Postprzez pawelMX6 » 2 lis 2009, 21:52

Tutaj można poczytać dokładnie:
http://www.mx-3.com/phpBB3/viewtopic.ph ... &sk=t&sd=a

konrad278, taaa ;) Od razu bym sobie FS-ZE zrobił :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Pit » 3 lis 2009, 09:10

wujekkuna, wszyscy na tym forum wiedzą o Eunos 500 i jego 160 konnym silniku KF-ZE. Twój silnik ma z nim niewiele wspólnego! Nie masz żadnej "blokady" do ściągnięcia, masz chłopie po prostu zupełnie inny silnik. Nic nie zdziałasz, niestety. Nie tędy droga.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez PLaster » 3 lis 2009, 11:54

darek86 ma taki silnik (tak pisze) i w jego wątku też jest trochę info. jak pamiętam to tam jeszcze są inne np. tłoki
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (23/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez mlody1921 » 3 lis 2009, 12:43

ZE ma inne tłoki co wymusza inną większą kompresje, wałki rozrządu inne, inne głowice grubsze zawory, inaczej wyprofilowane komory dolotowe,inny chyba kolektor dolotowy i zapewne inne mapy paliwa
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez konrad278 » 3 lis 2009, 21:44

wujekkunaWiem wiem napewno jak w skuterku na wydechu musisz blaszke wyciąć
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 19:48
Posty: 596
Skąd: Rawicz
Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r

Postprzez wujekkuna » 4 lis 2009, 19:17

Pit napisał(a):wujekkuna, wszyscy na tym forum wiedzą o Eunos 500 i jego 160 konnym silniku KF-ZE. Twój silnik ma z nim niewiele wspólnego! Nie masz żadnej "blokady" do ściągnięcia, masz chłopie po prostu zupełnie inny silnik. Nic nie zdziałasz, niestety. Nie tędy droga.


Hmm dzwonilem do tego typa i rzekomo taka modyfikacjA ma kosztowac 500 zl.
Moze i silnik i kolektor i komputer jest inny (dzieki za info bo nie wiedzialem) ale poprzez modyfikacje programu w kompie mozna podciagnac ten silnik do 160 KM ale tak jak wspomniałem to zdanie typa od tuningu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 23:40
Posty: 103 (2/0)
Skąd: Olszanica
Auto: Xedos 6 2.0 v6 Full opcja ;]

Postprzez wujekkuna » 4 lis 2009, 19:20

konrad278 napisał(a):wujekkunaWiem wiem napewno jak w skuterku na wydechu musisz blaszke wyciąć


Blaszke sobie wytnij ze swojego auta <killer>
Pytam a ponoc kto pyta nie bładzi, odpowiadając w ten sposob sam się błaznisz hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 23:40
Posty: 103 (2/0)
Skąd: Olszanica
Auto: Xedos 6 2.0 v6 Full opcja ;]

Postprzez Pit » 4 lis 2009, 19:29

wujekkuna napisał(a):Hmm dzwonilem do tego typa i rzekomo taka modyfikacjA ma kosztowac 500 zl.
Moze i silnik i kolektor i komputer jest inny (dzieki za info bo nie wiedzialem) ale poprzez modyfikacje programu w kompie mozna podciagnac ten silnik do 160 KM ale tak jak wspomniałem to zdanie typa od tuningu.

Powodzenia! <lol> Nie zapomnij jechać na hamownię przed i po "zabiegu". Tak Tobie (i specjaliście od "tjuninku") tylko podpowiem, że nie ma szans na wbicie się w ROM seryjnego kompa w K-series.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez brii » 4 lis 2009, 19:55

Pit napisał(a):nie ma szans na wbicie się w ROM seryjnego kompa w K-series.

W ten seryjnie zmontowany nie ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Lukas007 » 4 lis 2009, 20:10

Prędzej uwierzę w podciągnięcie KF'a do 160KM bez jakiejkolwiek ingerencji w mechanikę niż w to, że Twój egzemplarz trzyma seryjne 144KM... sprawdź to na hamowni, warto. W najlepszym przypadku nabierzesz chęci do modyfikacji (które i tak z czasem uznasz za niewystarczające i nie warte włożonej kasy), a w tym bardziej realnym zaczniesz dążyć do osiągnięcia serii. Powodzenia.

Pozdrawiam
Lukas
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez darekk86 » 5 lis 2009, 00:53

KF i KF-ZE roznia sie paroma rzeczami i nie jest to sam komputer. Akurat komputer od KF-ZE lepiej wywalic bo ma blokade do 180km/h i raczej nikt nie bawil sie w sciagniecie jej (chociaz w KL-ZE jest sposob na jej zdjecie).
Na pewno roznia sie tloki, bo rozni sie tez stopien sprezania. Do tego kanaly dolotowe, kolektor, walki chyba tez.
Niby chipowaniem komputera przy wolnossacej benzynie i tym bardziej w mazdzie gdzie nie zmienisz programu w ECU nigdy nie uzyskasz takich wzrostow mocy. Jesli podlaczysz Ecumastera lub SMT6, do tego pompe paliwa Walbro, dolot kompletny, regulator cisnienia paliwa itd. to wtedy uzyskasz te 160KM. Natomiast najpierw sprawdz ile masz w serii bo 144 na 100% nie bedziesz mial... 132-135 to max co moze z tego byc :) Ten typ tak ma :)
Ale jesli ten ktos obiecal ci za 500zl taki tuning to daj namiary bo obstawiam ze cale forum by sie na to pisalo. Bo za tyle to mozna 2 razy zatankowac Verve 99+ a nie podciagnac moc o tyle koni w wolnossacym silniku...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Jacek176 » 5 lis 2009, 16:15

wujekkuna napisał(a):poprzez modyfikacje programu w kompie mozna podciagnac ten silnik do 160 KM

hahaha hahaha hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez wujekkuna » 5 lis 2009, 16:35

Heh dzieki za dobre słowo <glupek2> Ogólnie mowicie ze szans nie ma wiec przyjalem do wiadomosci :P A na hamownie pojade bo ciekaw jestem jak tam moj staruszek zipie :)
A tak z ciekawosci, widzial ktos silnik z eunosa na sprzedaz ? Jesli tak to jaka byla cena ?
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 23:40
Posty: 103 (2/0)
Skąd: Olszanica
Auto: Xedos 6 2.0 v6 Full opcja ;]

Postprzez pawelMX6 » 5 lis 2009, 17:13

Musiałbyś szukać z 323F BA ściąganych z Anglii, ale tylko wśród tych z importu z Japonii. Najprościej takie auto poznać po: blenda z napisem Lantis i dwoma światłami cofania oraz na 99% panel climatronica w kabinie. Samych Eunos 500 wyszło mało i ciężko znaleźć w ogóle jakiś egzemplarz. W sumie widziałem chyba tylko jednego, tutaj na forum. Prościej chyba znaleźć jednak KL-ZE – większa moc przy tym samym nakładzie pracy ;)
Ostatnio edytowano 5 lis 2009, 17:17 przez pawelMX6, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez sq2jul » 5 lis 2009, 17:16

Pewnie Japan Korea Moto z Krakowa jest w stanie Tobie pomoc ;)
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez brii » 5 lis 2009, 18:43

wujekkuna napisał(a):A tak z ciekawosci, widzial ktos silnik z eunosa na sprzedaz ? Jesli tak to jaka byla cena ?

Tak – widziałem – odezwij się do Loczka :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje