Jaka średnica wydechu do 2,5 v6 KL
1, 2
Witam nosze sie z zrobieniem wydechu do 2,5 KL w mx3 czy 2,5'' będzie odpowiedni ? nie za duży
dodam że nosze sie z dalszymi małymi modyfikacjami, dolot już mam zrobiony
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Średnicę wydechu zostaw seryjną. Jak i cały wydech. Chyba, że chcesz dokładać turbosprężarkę... Napisz, z jakimi modyfikacjami się nosisz.
weede – może nie poprawić – przy silnikach N/A odetkanie wydechu może pogorszyć opróżnianie...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
weede napisał(a):Pit, ale nie powiesz chyba, ze odetkanie troche wydechu (wiele osob robi 2,25 na 2 tłumikach jak ma być cicho to jeszcze twin loop) i wywalenie katalizatora nie polepszy osiągów.
Jarku, w MX-6 2.5 średnica wydechu jest wystarczająca dla wolnossącego auta. Wyrzucenie katalizatora i wspawanie rurki (o ile stary jest zapchany, a najczęściej tak jest) nie jest głupie, ale strasznie zmienia na niekorzyść dźwięk układu. Bardziej proponowałbym wstawienie katalizatora metalowego – taki sam efekt, a jest cicho i przyjemnie. Parę lat temu kombinowałem z wydechem wierząc, że da mi to jakieś przyrosty. Poza nieprzyjemnym przyrostem decybeli w środku niestety nic się nie zmieniło (...) Teraz mam układ wydechowy całkowicie seryjny. Obserwując moje ET z MegaSpotów i porównując z innymi KL, nie zauważam przesłanek, aby mi nie wierzyć
EDIT:
Mogę się mylić, ale KL chyba ma seryjnie 2,25' średnicy wydechu.
No właśnie niewiem ile ma KL w mx6, ja założyłem KL do mx3 a wydech jest seria od 1,8v6 , dolot jest zrobiony, wydech chce zrobić tak, zamiast katalizatora tłumik przelotowy, środkowy przelotowy i końcowy też, modyfikacje jakie bedą to przyszykowuje sie pod softturbo , ale zima będzie jeździł N/A
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Pit napisał(a):Mogę się mylić, ale KL chyba ma seryjnie 2,25' średnicy wydechu.
No wlasnie, a kolega wstawil KL do mx-3, gdzie wydech jest słomka – czyli 2,25 jest optymalny chyba
Ja wydech i dolot mam nadzieję zrobić jeszcze w tym roku.
Adrenaline Addiction.
Jak planujesz turbinę, możesz wydech zrobić szerzej, aby za chwilę nie okazał się on "wąskim gardłem" układanki. Turbina też jest swego rodzaju tłumikiem, więc powinno być docelowo znośnie cicho. Pamiętaj tylko o jakiejś flanszy z prozdu, aby później wymiana przedniej części rury na downpipe była mniej problemowa.
Tak chce dać łączenie flanszami za złączką elastyczna , wywalić kata w jego miejsce tłumik rozprężający, zamiast środkowego tłumika duży przelotowy tłumik, i końcowy też przelot. Soft Turbo koło 0,5 bara do KLa , ale pytanicze czy 2,5 cala do założenia turbo nie zaszkodzi, nie spowoduje spadku mocy 
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mlody1921 napisał(a):0,5 bara do KL'a
To już nie jest soft. W sumie zależy, co rozumiesz pod pojęciem "soft". Na pewno intercooler i elektronika oraz strojenie przy 0,5 bara będzie koniecznością.
Mój KF ma wydech przelotowy 2,25 cala na 2 przelotowych tłumikach. Przyrost mocy z kolektorami wydechowymi od małych Chińskich rączek +11KM.
Co do dźwięku to właściwie w ogóle się nie zmienił. Na wolnych obrotach baaardzo lekki pomruk wydaje, prawie niesłyszalny (bardziej słychać zasysane przez stożek powietrze – jak odkurzacz
) Przy wchodzeniu na obroty również wydech nie buczy ani nie wyje, jedyne co słychać, to przeokrutnie wspaniały dźwięk silnika
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3tpYYmw0BZc&hl=pl&fs=1&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3tpYYmw0BZc&hl=pl&fs=1&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Co do dźwięku to właściwie w ogóle się nie zmienił. Na wolnych obrotach baaardzo lekki pomruk wydaje, prawie niesłyszalny (bardziej słychać zasysane przez stożek powietrze – jak odkurzacz
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3tpYYmw0BZc&hl=pl&fs=1&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3tpYYmw0BZc&hl=pl&fs=1&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
radekkm napisał(a):ja tez mam dwa przeloty tyle ze na 2,5 cala i jest zdecydowanie za glosno
A to dziwne, bo w ex-Patrykowej BA jest przelot 2,5 cala i to chyba tylko na 1 tłumiku i głośno nie jest
Widocznie każdy inaczej rozumie pojęcie "głośno"
Ja mam 2.25" z dwoma tłumikami przelotowo-komorowymi i dla mnie jest mega głośno – łeb urywa. Gdyby to był mój jedyny samochód to wywaliłbym ten wydech po jednym dniu.
Ja mam 2.25" z dwoma tłumikami przelotowo-komorowymi i dla mnie jest mega głośno – łeb urywa. Gdyby to był mój jedyny samochód to wywaliłbym ten wydech po jednym dniu.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Ja chce wlasnie strzelic do swojego KLZE wydech 2,5 cala tylko ze na 2 tlumikach przelotowych. Pozniej moze jak sie dorobie to chcialbym kupic katalizator sportowy..co wy na to?? Pozdrowka
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Wydech wyspawany, końcowoy wydech z silencerem, masakry niema ale cicho nie jest, pytanie można gdzieś kupić tłumik końcowy Twin-loop 2,5''?
czy turbina wyciszy wydech ?
czy turbina wyciszy wydech ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mlody1921 napisał(a):Wydech wyspawany, końcowoy wydech z silencerem, masakry niema ale cicho nie jest, pytanie można gdzieś kupić tłumik końcowy Twin-loop 2,5''?
czy turbina wyciszy wydech ?
w M-Techu, ewentualnie firmy OBX na ebayu
Adrenaline Addiction.
Witam po dłuższej przerwie spowodowanej brakiem netu 
Mam takie pytanie i może ktoś z was będzie umiał mi pomóc.
Szukam zamiennika wydechu końcowego do mojej Mx-6 KL- wydech ten jest mi potrzebny jedynie celem wycięcia z niego odcinka rury z flanszą bo chce to przedrutować do obecnego wydechu sportowego.Poprzedni właściciel strasznie nacudował bo do nowego wydechu przelotowego dospawał kawałek zwykłej ocynkowanej rury i zmurszałą końcówkę z flanszą z wydechu ori.
Dźwięk który teraz się z tego wydobywa jest straszny a i stan pozostawia wiele do życzenia.
Mam już kupiony tłumik środkowy bosala i teraz przyszła pora zająć się wydechem końcowym.
Niestety wszystkie MARIX-y – (które charakteryzuje w miarę rozsądna cena ) dostępne na allegro są do KF- ki.
Pytanie jest następujące: Czym różni się końcowy tłumik z KF od tego z KL?
Na stronie Bosala gdzie oba te wydechy są narysowane na pierwszy rzut oka nie zauważyłem różnic ew. może być nieco inaczej wygięty w początkowym odcinku... nie wiem tylko czy średnica całego wydechu jest taka sama?
Będę wdzięczny za jakąś wypowiedź w tym temacie.
Pozdrawiam
Mam takie pytanie i może ktoś z was będzie umiał mi pomóc.
Szukam zamiennika wydechu końcowego do mojej Mx-6 KL- wydech ten jest mi potrzebny jedynie celem wycięcia z niego odcinka rury z flanszą bo chce to przedrutować do obecnego wydechu sportowego.Poprzedni właściciel strasznie nacudował bo do nowego wydechu przelotowego dospawał kawałek zwykłej ocynkowanej rury i zmurszałą końcówkę z flanszą z wydechu ori.
Dźwięk który teraz się z tego wydobywa jest straszny a i stan pozostawia wiele do życzenia.
Mam już kupiony tłumik środkowy bosala i teraz przyszła pora zająć się wydechem końcowym.
Niestety wszystkie MARIX-y – (które charakteryzuje w miarę rozsądna cena ) dostępne na allegro są do KF- ki.
Pytanie jest następujące: Czym różni się końcowy tłumik z KF od tego z KL?
Na stronie Bosala gdzie oba te wydechy są narysowane na pierwszy rzut oka nie zauważyłem różnic ew. może być nieco inaczej wygięty w początkowym odcinku... nie wiem tylko czy średnica całego wydechu jest taka sama?
Będę wdzięczny za jakąś wypowiedź w tym temacie.
Pozdrawiam
323F sprzedana ----> nareszcie MX-6 KL-DE
)
- Od: 11 paź 2009, 20:55
- Posty: 33
- Skąd: Wwa
- Auto: MX-6 GE KL DE
Witam wszystkich zgromadzonych
Jako ,że termin swap'u tuż tuż, muszę podjąć decyzję co do doboru tłumików (ilości, rodzajów, firm). W związku z tym, że grono posiadaczy przeszczepionych KL-ZE powiększa się, chciałbym się Was zapytać o opinię na temat najbardziej sprawdzonych firm produkujących tłumiki ,które są dostępne na naszym rynku. Szczególnie interesują mnie firmy takie jak El-tec, M-tech, ew. RM Motors z bardziej popularnych. Jeśli ktoś miał/ma styczność z produktami tych firm, prosiłbym o zdanie.
Dodatkowo interesuje mnie również kwestia ilości tłumików, które miały by stworzyć całość. Czy konfigurować wydech na dwóch czy też może trzech tłumikach? Ja kieruję się raczej w stronę dwóch ,z czego środkowy – przelot, końcowy przelotowo-komorowy. Dodam, że nie chciałbym zagłuszyć za bardzo dźwięku pracy silnika V6, który sam w sobie jest poezją. Dlatego też, moja sugestia to taka jw. Jeśli macie inne propozycje ,chętnie poczytam.
Na marginesie jeszcze wspomnę, że do całości dojdą kolektory 6-2-1.
Dzięki z góry za wszelkie porady i opinie.
Pozdrawiam,
MRk
Jako ,że termin swap'u tuż tuż, muszę podjąć decyzję co do doboru tłumików (ilości, rodzajów, firm). W związku z tym, że grono posiadaczy przeszczepionych KL-ZE powiększa się, chciałbym się Was zapytać o opinię na temat najbardziej sprawdzonych firm produkujących tłumiki ,które są dostępne na naszym rynku. Szczególnie interesują mnie firmy takie jak El-tec, M-tech, ew. RM Motors z bardziej popularnych. Jeśli ktoś miał/ma styczność z produktami tych firm, prosiłbym o zdanie.
Dodatkowo interesuje mnie również kwestia ilości tłumików, które miały by stworzyć całość. Czy konfigurować wydech na dwóch czy też może trzech tłumikach? Ja kieruję się raczej w stronę dwóch ,z czego środkowy – przelot, końcowy przelotowo-komorowy. Dodam, że nie chciałbym zagłuszyć za bardzo dźwięku pracy silnika V6, który sam w sobie jest poezją. Dlatego też, moja sugestia to taka jw. Jeśli macie inne propozycje ,chętnie poczytam.
Na marginesie jeszcze wspomnę, że do całości dojdą kolektory 6-2-1.
Dzięki z góry za wszelkie porady i opinie.
Pozdrawiam,
MRk
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje