ECU stand-alone, dostępność

Postprzez Adam R. » 18 paź 2009, 22:52

Serwus wszystkim

jak na razie znalazłem AccessPORT od cobbtuning ale to wciąż za mało więc zwracam się do was o pomoc.

czy ktoś już wypuścił SA dla MPS`a ?
Początkujący
 
Od: 17 paź 2009, 16:10
Posty: 16
Skąd: Rawa Mazowiecka
Auto: piekielna maszyna

Postprzez Quaki » 19 paź 2009, 11:30

Adam R. mozlwie ze dedkowengo bedzie ciezko znalezc ale sens SA jets taki ze pasuje do kazdego silnika tylko ze trzeba przy tym porzezbic troche podlaczyc sie w odpwoiedni kable i zestroic to odpwoiednio
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez pinky » 19 paź 2009, 11:51

Za wielką woda mają jeszcze coś takiego jak XEDE Engine Management System lub coś takiego jak Haltech E6X ten wiem że fajnie współpracuje i polecają go do mazd.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Adam R. » 19 paź 2009, 15:51

Quaki napisał(a):Adam R. mozlwie ze dedkowengo bedzie ciezko znalezc ale sens SA jets taki ze pasuje do kazdego silnika tylko ze trzeba przy tym porzezbic troche podlaczyc sie w odpwoiedni kable i zestroic to odpwoiednio
Pozdrawiam
przejrzałem wszystkie uniwersalne i żaden nie ogarnie tego sliniczka. Niby można definiować każde dodatkowe wyjście z SA, powiedzmy pod każdy elektrozawór ale jest ich tyle że potrzeba 2x SA ;)

Haltech odpada do mps`a.

Zerknąłem też na soft xede i jak dla mnie coś w nim nie tak, czegoś mi tam brakuje, również coś mi się wydaje że xede jest to chyba nowa firma w produkcji ecu.

Przypomina mi się sytuacja nissana gtr`a. Dość długo nie było żadnego ecu, wszyscy rozkminiali aż w końcu się udało, a dlatego że była taka potrzeba. Ale coś mi się wydaje że do MPS`a już tak nie będzie bo zbyt długo już to trwa. Nieoficjalnie wiem że np. AEM już dawno odpuścił EMS`a w temacie mps.
Początkujący
 
Od: 17 paź 2009, 16:10
Posty: 16
Skąd: Rawa Mazowiecka
Auto: piekielna maszyna

Postprzez pinky » 19 paź 2009, 15:55

A Unichip, to nie SA ale coś tam można zmieniać pod konkretne mody.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Adam R. » 19 paź 2009, 16:05

oj nie nie, świnki to już zupełnie odpadają

"ludzie na mieście gadają" że komp w mps nie tylko steruje silnikiem ale również całą masą innych rzeczy jak ABS, tylną elektroszperą itp... do tego moduł od immo jest w zegarach czyli nie mając zegarów i kluczyka można zapomnieć o odpaleniu na seryjnym kompie.

jeszcze rozważę zamontowanie głowicy z durateca, a jeśli ten pomysł również upadnie to odpuszczam ten silniczek na swapa
Początkujący
 
Od: 17 paź 2009, 16:10
Posty: 16
Skąd: Rawa Mazowiecka
Auto: piekielna maszyna

Postprzez pinky » 19 paź 2009, 16:10

A że się zapytam do czego miałby być swapowany?? Za wielką wodą o L3-VDT mówi się: "On top of al the facts already mentioned, the MS3 motors are hard to get power out of and even harder to get a decent tune. "
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Adam R. » 19 paź 2009, 16:54

aktualnie buduję 3 lotusy, hybryda westfielda z caterhamem. Do dwóch z nich kupiłem durateki ( ford mondeo 2.0 po 2002r) którymi tak bardzo zachwycają się angole, do tego stopnia że cosworth robi nówki już przygotowane do sportu. była już skrzynia z sierry z adapterami dzwonu, customowe wysprzęglniki itp ale zadalem sobie dwa pytania. Dlaczego fordowski duratec nie pasuje do skrzyni z sierry. Do tej pory wszystko fordowskie pasowało do tej skrzyni. Po przestudiowaniu budowy durateca zadałem sobie kolejne pytanie, jak to możliwe że ford opracował tak dobry silnik? Zbadałem temat i okazało się że duratec to L3 mazdy ze znaczkiem forda hahaha skoro tak to trzeba olać troszkę starawą kontrukcję skrzyni sierry i zbadać kompatybilność skrzyni mx5 z duratekiem. No i aktualnie stoją dwa durateki ze znaczkiem forda połączone ze skrzyniami z NC.

Wiedzieliśmy od samego początku że trzeba wysypać jakieś 15tyś na komp i dolot do dutrateka. Ale czemu nie dołożyć jeszcze troszke i od razu nie turbić i zostawić serie dolot <jupi> Tak więc na szybko rozejrzałem się za kucizną do silnika i hmmm a może od razu kuty motor z mps? tylko czym go wystroic ? i w ten oto sposób trafiłem na wasze forum.

cały czas siedzę i badam temat kompa do mps`a ale kiepsko to widzę, co prawda jest nadzieja, zawsze chciałem mieć silnik wankla :D tylko boję się że 13B może się okazać studnią bez dna przy katorgach torowych
Początkujący
 
Od: 17 paź 2009, 16:10
Posty: 16
Skąd: Rawa Mazowiecka
Auto: piekielna maszyna

Postprzez pinky » 19 paź 2009, 17:16

Możesz jeszcze zasięgnąć jezyka na Mazda 247 może coś więcej podpowiedzią. W PL to ogólnie mpsowe tematy są raczej rzadkością. A jak chcesz wankla to najtańsza opcja to 13b turbo z FC a 200km w lekkiej budzie nieźle zamiata znajomy jest właśnie na etapie wkładania czegoś takiego do rx7 sa.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Adam R. » 19 paź 2009, 19:53

Dzieki za linka do forum. Jak widać duże forum, może dopiero jak minie mi awersja do amerykańskich teorii tuningowych to zerknę tam.
A wracając do 13b to myślałem bardziej nad FD. 200km co prawda przy masie 500kg to już będzie coś ale dla mnie to wciąż mało. 300km i 300-350nm było by idealnie.
Początkujący
 
Od: 17 paź 2009, 16:10
Posty: 16
Skąd: Rawa Mazowiecka
Auto: piekielna maszyna

Postprzez pinky » 19 paź 2009, 19:59

Silnik od FD ciężko w PL znaleść, a w UK i stanach cenią się. Zapytaj jak coś użytkownika Pit on teraz przerabia modyfikacje 13b biturbo w swoim FD może ci powiedzieć co nieco na temat poszukiwań i cenach dobrych rotorów, housingów, karterów czy paltesów. Dużo tańsze rozwiązanie to jednak R4 turbo chyba że jakieś hondowskie f20c z s2000 :D
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Adam R. » 19 paź 2009, 20:07

Myślałem żeby pociągnąć z UK całą FD, Znajomi tam siedzą więc myślę że coś ciekawego by znalezli. Po za tym w przypadku kiedy ja nic nie mam z mazdy całe auto jest wskazane, niby w kompletach na swapa jest wszystko ale przeważnie czegoś brakuje.
Honda odpada, już wystarczy hond, silniki są bardzo wysokie i nie zmieszczą się pod maske. A pod względem modów F jest bardzo drogie. A już nie wspomne o dostępności tych silników.
Z r4 turbo co ważne RWD! pozostaje tylko nissan, ale jest to zbyt proste więc odpada.
Początkujący
 
Od: 17 paź 2009, 16:10
Posty: 16
Skąd: Rawa Mazowiecka
Auto: piekielna maszyna

Postprzez pinky » 19 paź 2009, 20:11

Widzę że nie idziesz na łatwizne, podoba mi się twoje podejście :D
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Adam R. » 19 paź 2009, 20:14

mam już za sobą kilka zbudowanych bardzo mocnych silników dla klientów. ale w wanklu nadal jeszcze wszystkiego nie rozumiem <lol>
Początkujący
 
Od: 17 paź 2009, 16:10
Posty: 16
Skąd: Rawa Mazowiecka
Auto: piekielna maszyna

Postprzez pinky » 19 paź 2009, 20:19

Adam R. jakbyś miał jakiś problem z wanklem to mamy tu jednego magika co już przerobił wszystkie tematy począwszy od 12b, 13b, 13b turbo biturbo i renesisa. Całkiem nieźle mu wychodzi Tomek Ładno 668-249-980 urzęduje w kobyłce pod Warszawą.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Adam R. » 19 paź 2009, 20:22

słyszałem o nim, jak będzie miał chwile to chętnie bym wpadł na pogawędke. czy to jest forumowicz rxwawa ?
Początkujący
 
Od: 17 paź 2009, 16:10
Posty: 16
Skąd: Rawa Mazowiecka
Auto: piekielna maszyna

Postprzez pinky » 19 paź 2009, 20:23

Dokładnie.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje