ECU stand-alone, dostępność
Strona 1 z 1
Adam R. mozlwie ze dedkowengo bedzie ciezko znalezc ale sens SA jets taki ze pasuje do kazdego silnika tylko ze trzeba przy tym porzezbic troche podlaczyc sie w odpwoiedni kable i zestroic to odpwoiednio
Pozdrawiam
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
2.2 F2T czerwony
- Od: 20 lip 2005, 14:02
- Posty: 189
- Skąd: Gdynia
- Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro
Za wielką woda mają jeszcze coś takiego jak XEDE Engine Management System lub coś takiego jak Haltech E6X ten wiem że fajnie współpracuje i polecają go do mazd.
ex MSP
przejrzałem wszystkie uniwersalne i żaden nie ogarnie tego sliniczka. Niby można definiować każde dodatkowe wyjście z SA, powiedzmy pod każdy elektrozawór ale jest ich tyle że potrzeba 2x SAQuaki napisał(a):Adam R. mozlwie ze dedkowengo bedzie ciezko znalezc ale sens SA jets taki ze pasuje do kazdego silnika tylko ze trzeba przy tym porzezbic troche podlaczyc sie w odpwoiedni kable i zestroic to odpwoiednio
Pozdrawiam
Haltech odpada do mps`a.
Zerknąłem też na soft xede i jak dla mnie coś w nim nie tak, czegoś mi tam brakuje, również coś mi się wydaje że xede jest to chyba nowa firma w produkcji ecu.
Przypomina mi się sytuacja nissana gtr`a. Dość długo nie było żadnego ecu, wszyscy rozkminiali aż w końcu się udało, a dlatego że była taka potrzeba. Ale coś mi się wydaje że do MPS`a już tak nie będzie bo zbyt długo już to trwa. Nieoficjalnie wiem że np. AEM już dawno odpuścił EMS`a w temacie mps.
- Od: 17 paź 2009, 16:10
- Posty: 16
- Skąd: Rawa Mazowiecka
- Auto: piekielna maszyna
oj nie nie, świnki to już zupełnie odpadają
"ludzie na mieście gadają" że komp w mps nie tylko steruje silnikiem ale również całą masą innych rzeczy jak ABS, tylną elektroszperą itp... do tego moduł od immo jest w zegarach czyli nie mając zegarów i kluczyka można zapomnieć o odpaleniu na seryjnym kompie.
jeszcze rozważę zamontowanie głowicy z durateca, a jeśli ten pomysł również upadnie to odpuszczam ten silniczek na swapa
"ludzie na mieście gadają" że komp w mps nie tylko steruje silnikiem ale również całą masą innych rzeczy jak ABS, tylną elektroszperą itp... do tego moduł od immo jest w zegarach czyli nie mając zegarów i kluczyka można zapomnieć o odpaleniu na seryjnym kompie.
jeszcze rozważę zamontowanie głowicy z durateca, a jeśli ten pomysł również upadnie to odpuszczam ten silniczek na swapa
- Od: 17 paź 2009, 16:10
- Posty: 16
- Skąd: Rawa Mazowiecka
- Auto: piekielna maszyna
aktualnie buduję 3 lotusy, hybryda westfielda z caterhamem. Do dwóch z nich kupiłem durateki ( ford mondeo 2.0 po 2002r) którymi tak bardzo zachwycają się angole, do tego stopnia że cosworth robi nówki już przygotowane do sportu. była już skrzynia z sierry z adapterami dzwonu, customowe wysprzęglniki itp ale zadalem sobie dwa pytania. Dlaczego fordowski duratec nie pasuje do skrzyni z sierry. Do tej pory wszystko fordowskie pasowało do tej skrzyni. Po przestudiowaniu budowy durateca zadałem sobie kolejne pytanie, jak to możliwe że ford opracował tak dobry silnik? Zbadałem temat i okazało się że duratec to L3 mazdy ze znaczkiem forda
skoro tak to trzeba olać troszkę starawą kontrukcję skrzyni sierry i zbadać kompatybilność skrzyni mx5 z duratekiem. No i aktualnie stoją dwa durateki ze znaczkiem forda połączone ze skrzyniami z NC.
Wiedzieliśmy od samego początku że trzeba wysypać jakieś 15tyś na komp i dolot do dutrateka. Ale czemu nie dołożyć jeszcze troszke i od razu nie turbić i zostawić serie dolot
Tak więc na szybko rozejrzałem się za kucizną do silnika i hmmm a może od razu kuty motor z mps? tylko czym go wystroic ? i w ten oto sposób trafiłem na wasze forum.
cały czas siedzę i badam temat kompa do mps`a ale kiepsko to widzę, co prawda jest nadzieja, zawsze chciałem mieć silnik wankla
tylko boję się że 13B może się okazać studnią bez dna przy katorgach torowych

Wiedzieliśmy od samego początku że trzeba wysypać jakieś 15tyś na komp i dolot do dutrateka. Ale czemu nie dołożyć jeszcze troszke i od razu nie turbić i zostawić serie dolot

cały czas siedzę i badam temat kompa do mps`a ale kiepsko to widzę, co prawda jest nadzieja, zawsze chciałem mieć silnik wankla
- Od: 17 paź 2009, 16:10
- Posty: 16
- Skąd: Rawa Mazowiecka
- Auto: piekielna maszyna
Możesz jeszcze zasięgnąć jezyka na Mazda 247 może coś więcej podpowiedzią. W PL to ogólnie mpsowe tematy są raczej rzadkością. A jak chcesz wankla to najtańsza opcja to 13b turbo z FC a 200km w lekkiej budzie nieźle zamiata znajomy jest właśnie na etapie wkładania czegoś takiego do rx7 sa.
ex MSP
Dzieki za linka do forum. Jak widać duże forum, może dopiero jak minie mi awersja do amerykańskich teorii tuningowych to zerknę tam.
A wracając do 13b to myślałem bardziej nad FD. 200km co prawda przy masie 500kg to już będzie coś ale dla mnie to wciąż mało. 300km i 300-350nm było by idealnie.
A wracając do 13b to myślałem bardziej nad FD. 200km co prawda przy masie 500kg to już będzie coś ale dla mnie to wciąż mało. 300km i 300-350nm było by idealnie.
- Od: 17 paź 2009, 16:10
- Posty: 16
- Skąd: Rawa Mazowiecka
- Auto: piekielna maszyna
Silnik od FD ciężko w PL znaleść, a w UK i stanach cenią się. Zapytaj jak coś użytkownika Pit on teraz przerabia modyfikacje 13b biturbo w swoim FD może ci powiedzieć co nieco na temat poszukiwań i cenach dobrych rotorów, housingów, karterów czy paltesów. Dużo tańsze rozwiązanie to jednak R4 turbo chyba że jakieś hondowskie f20c z s2000 
ex MSP
Myślałem żeby pociągnąć z UK całą FD, Znajomi tam siedzą więc myślę że coś ciekawego by znalezli. Po za tym w przypadku kiedy ja nic nie mam z mazdy całe auto jest wskazane, niby w kompletach na swapa jest wszystko ale przeważnie czegoś brakuje.
Honda odpada, już wystarczy hond, silniki są bardzo wysokie i nie zmieszczą się pod maske. A pod względem modów F jest bardzo drogie. A już nie wspomne o dostępności tych silników.
Z r4 turbo co ważne RWD! pozostaje tylko nissan, ale jest to zbyt proste więc odpada.
Honda odpada, już wystarczy hond, silniki są bardzo wysokie i nie zmieszczą się pod maske. A pod względem modów F jest bardzo drogie. A już nie wspomne o dostępności tych silników.
Z r4 turbo co ważne RWD! pozostaje tylko nissan, ale jest to zbyt proste więc odpada.
- Od: 17 paź 2009, 16:10
- Posty: 16
- Skąd: Rawa Mazowiecka
- Auto: piekielna maszyna
Adam R. jakbyś miał jakiś problem z wanklem to mamy tu jednego magika co już przerobił wszystkie tematy począwszy od 12b, 13b, 13b turbo biturbo i renesisa. Całkiem nieźle mu wychodzi Tomek Ładno 668-249-980 urzęduje w kobyłce pod Warszawą.
ex MSP
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje