Przeróbka Comprex na turbo

Jakiś czas temu postanowiłem przerobić mojego comprexa na turbo postarałem się o turbinę brakowało tylko czasu na zamontowanie. Korzystając ostatnio z większej ilości wolnego czasu postanowiłem wrócić do tego problemu zbudowałem nowy kolektor wydechowy, ponieważ oryginalny nijak się nieład przystosować dopasowałem rurkę zasilania olejem zrobiłem nowe kolano do połączenia się z wydechem zrobiłem odpływ oleju z turbiny do miski olejowej i połączyłem przewody powietrzne wszystko wyglądało pięknie na pierwszy rzut nie do poznania, że to już nie comprex pierwsze odpalenie troszkę zaskakujące z rury wydechowej wydmuchało z pół tony sadzy dmuchało nią na 2m silnik pracował normalnie wchodził na obroty wszystko wyglądało nieźle postanowiłem się przejechać i tu wyszły pewne nie domagania pierwsza to taka, że turbina zaczynała Pompować dopiero powyżej 3000obr/min a druga tak, że nawet jak pompował to auto było słabsze niż na comprexie
Turbina firmy KKK od iveco 2,5 td 130Km nadmieniam że nie jest to raczej wina turbiny ponieważ postarałem się o inną tym razem Garrett od alfy 156 1,9 jtd 110Km i objawy takie same
Ma ktoś pomysł, co to może być
Moim zdaniem jest to wina wałka rozrządu a konkretnie chodzi o to, że zawory wydechowe otwierają się za późno i prędkość wylotowa spalin jest za mała
A tu parę fotek sory, że niema zdjęć z zamontowaną na aucie, ale to daje pewien pogląd jak to wyglądało
http://www.biniloluk.republika.pl/
Turbina firmy KKK od iveco 2,5 td 130Km nadmieniam że nie jest to raczej wina turbiny ponieważ postarałem się o inną tym razem Garrett od alfy 156 1,9 jtd 110Km i objawy takie same
Ma ktoś pomysł, co to może być
Moim zdaniem jest to wina wałka rozrządu a konkretnie chodzi o to, że zawory wydechowe otwierają się za późno i prędkość wylotowa spalin jest za mała
A tu parę fotek sory, że niema zdjęć z zamontowaną na aucie, ale to daje pewien pogląd jak to wyglądało
http://www.biniloluk.republika.pl/